folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ne Yapıyım Ben ?



Ne Yapıyım Ben ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek

    bence hocaya gerektiği yerde pat pat lafları yapıştır ben öle yapıyorum, benim bir hocam var sandalyeyi fırlattı ayağıma, bağırdı küfür etti bana, ilk dönem notlarım, 85- 70 di son sınavım güzel geçmişti bi baktım son sınavımı 15 yapmış ben 100 bekliyordum, sonra ikinci dönem sınavına girdim çıktım çünkü biliyorum adımı yanlış yazsam not kırıcak en sonundada sene sonunda vericem başka çaresi yok, ama hoca hakkında çok iyi düşüncelerim var  otobüs durağında halledicem

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    a.k Böyle pislik hocalar çok ben lisede iken çok tartıştım hatta birisini sorcinin dedigi gibi götüne torbil koyup patlatmayı düşünüyordum oglum dedim son 3 ay kalmış az sabır kurtulcan neyse dayanabildik okul bitene kadar:)


    ...
Toplam Hit: 3242 Toplam Mesaj: 23