folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nedir Bu Hastalık?



Nedir Bu Hastalık?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek

    yav arkadaşlar bu sol dirseğimde bi kaç ay  önceden başlayan ufak bir kaşıntı söz konusu oldu. pek önemsemedim. sonra sağ dirseğede sıçradı. ufak böle kızardı felan sonra bitti. şimdi sağ dirseğim hemen hemen tamamen iyileşti. sol dirsekte kaşıntı hissi duydum şöle 2 - 3 gün canım sıkılınca parmaklarımla kaşıdım. dün baktım ana  ufak tefek yaralar olmuş.birde sağ ayağımda iki parmağımda kaşıntı hissi var... yarın bi doktora uğraycam bakalım ne olmuş koluma. anlayan bilen yada tıp okuyan okumakta olan doktor biri varsa hiç deilse ne olduğunu bi sölesin. pek ciddi bişeye benzemior ama yinede baktırmakta fayda var.arkadaşlar felan dedi belki pis birisin ondan çıktı die alay ettielr onada ihtimal vermiorum çünkü günde 2 kes ban yaparım temizliğe dikakt ederim. bir  de resmini çektim pek net deil ama idare ediverin...

    resmi link olarak vereyim ölece çıkmasın hemen

    http://img183.imageshack.us/img183/1725/img0906iq4.jpg


    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    bişiye alerjin falan varsa olabilir

    yumurta ya alerjim var yediğim zaman nereyi kaşırsam orası çıban gibi oluyodu

    müstakil bi yer vardı orayı kaşısam oturamıcaktım o derece.

    not : resmi küçült biraz lanet olası :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    hp32 bunu yazdı:
    -----------------------------
    bişiye alerjin falan varsa olabilir

    yumurta ya alerjim var yediğim zaman nereyi kaşırsam orası çıban gibi oluyodu

    müstakil bi yer vardı orayı kaşısam oturamıcaktım o derece.

    not : resmi küçült biraz lanet olası :)
    -----------------------------
    aslında mantıklı düşünmüşüsn alerji olabilr. son birkaç ayda bir iki kera hata ne bri iki kere 10 - 15 defa ciddi derecelerde kortum. geceleri tuhaf tuhaf sesler işitiyor uyuyamıyordum. bi arkadaşın tavsiyesi ile şimdi iyim. yalnız geçenlerde yine tuhaf bi gece yaşadım :D   resime gelince  zamnım yok nasi küçültecem a

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek

    imran268 bunu yazdı:
    -----------------------------
    hp32 bunu yazdı:
    -----------------------------
    bişiye alerjin falan varsa olabilir

    yumurta ya alerjim var yediğim zaman nereyi kaşırsam orası çıban gibi oluyodu

    müstakil bi yer vardı orayı kaşısam oturamıcaktım o derece.

    not : resmi küçült biraz lanet olası :)
    -----------------------------
    aslında mantıklı düşünmüşüsn alerji olabilr. son birkaç ayda bir iki kera hata ne bri iki kere 10 - 15 defa ciddi derecelerde kortum. geceleri tuhaf tuhaf sesler işitiyor uyuyamıyordum. bi arkadaşın tavsiyesi ile şimdi iyim. yalnız geçenlerde yine tuhaf bi gece yaşadım :D   resime gelince  zamnım yok nasi küçültecem a
    -----------------------------

    eyvah eyvah.

    bizim rifat abi ye de böyle geliolarmış sonrası işte malum sizlere ömür 

    Edt

    abi cin-peri davasında da yardımcı olim ben

    korkmayınca bişi olmuyo :|

    yani şahsi kastım tescillenmiştir.

    arkadaşlarla kaldığımz sırada 3 e kadar muhabbet yapmıştık bu ses çıkaran cinlerle ilgili

    ismini andıında ve muhabbetini yaptıında geliolarmış

    onları seven bi arkadaşımız sevinmişti bu duruma da biz korkmadığımız için gelmediler üzüldü.

    nicksizin bi konusu vardı onu bi oku dicem ama her tarafın mayın tarlası gibi olucak

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    eyv. yabv dodobig ti sanırm o arkadaşın cinelrle ilgili bazı bilgilerine başvurudm. korkmayınca zaten bi hallt olmuor. aamam yalnızo lunca bazen bişler oluor. dün gece yalnızdım evde. herhalde ondan oldu. yani sizce bu korkumdan bu fobimden kaynaklanmış olabilir diorsunuz. aslıdna olabilir. valalh ne oalcak bilmiorum ama cinler btiirecek beni bu gidişler :D şimdiden helallik istiyem

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    imran268 bunu yazdı:
    -----------------------------
    eyv. yabv dodobig ti sanırm o arkadaşın cinelrle ilgili bazı bilgilerine başvurudm. korkmayınca zaten bi hallt olmuor. aamam yalnızo lunca bazen bişler oluor. dün gece yalnızdım evde. herhalde ondan oldu. yani sizce bu korkumdan bu fobimden kaynaklanmış olabilir diorsunuz. aslıdna olabilir. valalh ne oalcak bilmiorum ama cinler btiirecek beni bu gidişler :D şimdiden helallik istiyem
    -----------------------------
    sen doktora gidicektin ya

    ittir et hacı hoca ya git :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    hitrizin diye bir ilaç var eczane sor istersen o ilacın sana faydası olabilir. geçmiş olsun hoca.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    yani cidi deil diorsun. saol hejpi tmm ilk işim yarın hojaay gitmek. anan nanme sölecem bir şeyh bulsun sanırsam eleneklere göre 4 çarşamba üfleycek :D

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek
    hoca cok fazla alkol falan alıomusun ya da sürekli bir şekilde ilaç falan!..ve ayak parmaklarında sadece kaşıntımı var yoksa orda da bole şişkinlik oluyor mu? gut olabilir..doktora git istersen
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    iMPaLa bunu yazdı:
    -----------------------------
    hoca cok fazla alkol falan alıomusun ya da sürekli bir şekilde ilaç falan!..ve ayak parmaklarında sadece kaşıntımı var yoksa orda da bole şişkinlik oluyor mu? gut olabilir..doktora git istersen
    -----------------------------
    yok hajı. haytımda ağzıma alkol almadım gut alkolik bişi mi? :S ayak parmakalrımda hiç şişmedi. ve bazen kaşınıor. yada sıcak su ile temaz edincede sanki kaşıorum giib br,ide rahatlama hissi verior.

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek

    Bir çok hastalıkta olduğu gibi bunda da psikolojinin etkili olduğunu düşünmüyor değilim!..geceleri yatamıyorum kulağıma sesler geliyo demişsin..hoca bak once bi deri hastalıklarına git sonra da psikiyatriste..stres kaynaklı da olabilir..ve sana sunu soliim kulaklarına ses geliyor ise cok ciddi psikolojik sorunlar içerisinde olabilirsin..bi uzmana danışmanı şiddetle tavsiye ederim..

Toplam Hit: 3483 Toplam Mesaj: 26