Nedir Bu Hastalık?
-
yav arkadaşlar bu sol dirseğimde bi kaç ay önceden başlayan ufak bir kaşıntı söz konusu oldu. pek önemsemedim. sonra sağ dirseğede sıçradı. ufak böle kızardı felan sonra bitti. şimdi sağ dirseğim hemen hemen tamamen iyileşti. sol dirsekte kaşıntı hissi duydum şöle 2 - 3 gün canım sıkılınca parmaklarımla kaşıdım. dün baktım ana ufak tefek yaralar olmuş.birde sağ ayağımda iki parmağımda kaşıntı hissi var... yarın bi doktora uğraycam bakalım ne olmuş koluma. anlayan bilen yada tıp okuyan okumakta olan doktor biri varsa hiç deilse ne olduğunu bi sölesin. pek ciddi bişeye benzemior ama yinede baktırmakta fayda var.arkadaşlar felan dedi belki pis birisin ondan çıktı die alay ettielr onada ihtimal vermiorum çünkü günde 2 kes ban yaparım temizliğe dikakt ederim. bir de resmini çektim pek net deil ama idare ediverin...
resmi link olarak vereyim ölece çıkmasın hemen
-
bişiye alerjin falan varsa olabilir
yumurta ya alerjim var yediğim zaman nereyi kaşırsam orası çıban gibi oluyodu
müstakil bi yer vardı orayı kaşısam oturamıcaktım o derece.
not : resmi küçült biraz lanet olası :) -
hp32 bunu yazdı:
-----------------------------
bişiye alerjin falan varsa olabilir
yumurta ya alerjim var yediğim zaman nereyi kaşırsam orası çıban gibi oluyodu
müstakil bi yer vardı orayı kaşısam oturamıcaktım o derece.
not : resmi küçült biraz lanet olası :)
-----------------------------
aslında mantıklı düşünmüşüsn alerji olabilr. son birkaç ayda bir iki kera hata ne bri iki kere 10 - 15 defa ciddi derecelerde kortum. geceleri tuhaf tuhaf sesler işitiyor uyuyamıyordum. bi arkadaşın tavsiyesi ile şimdi iyim. yalnız geçenlerde yine tuhaf bi gece yaşadım :D resime gelince zamnım yok nasi küçültecem a -
imran268 bunu yazdı:
-----------------------------
hp32 bunu yazdı:
-----------------------------
bişiye alerjin falan varsa olabilir
yumurta ya alerjim var yediğim zaman nereyi kaşırsam orası çıban gibi oluyodu
müstakil bi yer vardı orayı kaşısam oturamıcaktım o derece.
not : resmi küçült biraz lanet olası :)
-----------------------------
aslında mantıklı düşünmüşüsn alerji olabilr. son birkaç ayda bir iki kera hata ne bri iki kere 10 - 15 defa ciddi derecelerde kortum. geceleri tuhaf tuhaf sesler işitiyor uyuyamıyordum. bi arkadaşın tavsiyesi ile şimdi iyim. yalnız geçenlerde yine tuhaf bi gece yaşadım :D resime gelince zamnım yok nasi küçültecem a
-----------------------------
eyvah eyvah.bizim rifat abi ye de böyle geliolarmış sonrası işte malum sizlere ömür
Edt
abi cin-peri davasında da yardımcı olim ben
korkmayınca bişi olmuyo :|
yani şahsi kastım tescillenmiştir.
arkadaşlarla kaldığımz sırada 3 e kadar muhabbet yapmıştık bu ses çıkaran cinlerle ilgili
ismini andıında ve muhabbetini yaptıında geliolarmış
onları seven bi arkadaşımız sevinmişti bu duruma da biz korkmadığımız için gelmediler üzüldü.
nicksizin bi konusu vardı onu bi oku dicem ama her tarafın mayın tarlası gibi olucak
-
eyv. yabv dodobig ti sanırm o arkadaşın cinelrle ilgili bazı bilgilerine başvurudm. korkmayınca zaten bi hallt olmuor. aamam yalnızo lunca bazen bişler oluor. dün gece yalnızdım evde. herhalde ondan oldu. yani sizce bu korkumdan bu fobimden kaynaklanmış olabilir diorsunuz. aslıdna olabilir. valalh ne oalcak bilmiorum ama cinler btiirecek beni bu gidişler :D şimdiden helallik istiyem
-
imran268 bunu yazdı:
-----------------------------
eyv. yabv dodobig ti sanırm o arkadaşın cinelrle ilgili bazı bilgilerine başvurudm. korkmayınca zaten bi hallt olmuor. aamam yalnızo lunca bazen bişler oluor. dün gece yalnızdım evde. herhalde ondan oldu. yani sizce bu korkumdan bu fobimden kaynaklanmış olabilir diorsunuz. aslıdna olabilir. valalh ne oalcak bilmiorum ama cinler btiirecek beni bu gidişler :D şimdiden helallik istiyem
-----------------------------
sen doktora gidicektin ya
ittir et hacı hoca ya git :) -
hitrizin diye bir ilaç var eczane sor istersen o ilacın sana faydası olabilir. geçmiş olsun hoca.
-
yani cidi deil diorsun. saol hejpi tmm ilk işim yarın hojaay gitmek. anan nanme sölecem bir şeyh bulsun sanırsam eleneklere göre 4 çarşamba üfleycek :D
-
hoca cok fazla alkol falan alıomusun ya da sürekli bir şekilde ilaç falan!..ve ayak parmaklarında sadece kaşıntımı var yoksa orda da bole şişkinlik oluyor mu? gut olabilir..doktora git istersen
-
iMPaLa bunu yazdı:
-----------------------------
hoca cok fazla alkol falan alıomusun ya da sürekli bir şekilde ilaç falan!..ve ayak parmaklarında sadece kaşıntımı var yoksa orda da bole şişkinlik oluyor mu? gut olabilir..doktora git istersen
-----------------------------
yok hajı. haytımda ağzıma alkol almadım gut alkolik bişi mi? :S ayak parmakalrımda hiç şişmedi. ve bazen kaşınıor. yada sıcak su ile temaz edincede sanki kaşıorum giib br,ide rahatlama hissi verior. -
Bir çok hastalıkta olduğu gibi bunda da psikolojinin etkili olduğunu düşünmüyor değilim!..geceleri yatamıyorum kulağıma sesler geliyo demişsin..hoca bak once bi deri hastalıklarına git sonra da psikiyatriste..stres kaynaklı da olabilir..ve sana sunu soliim kulaklarına ses geliyor ise cok ciddi psikolojik sorunlar içerisinde olabilirsin..bi uzmana danışmanı şiddetle tavsiye ederim..
