folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nedir Bu Hastalık?



Nedir Bu Hastalık?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    valla bendede alerji var böle küçük küçük çıkar bi kaşırım bücudumun her yerine yayılır  buda egzamaya benzio arkadaşın dediği gibi genelde stresten meydana gelen bişi benimki. karatahta bi ara bi yağ dediydi onu kulllanablirsin KANOLA ismi. hattta kapı gıcırtılarına filanda iyi geliomuş :)

    Living Death
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oneron
    oneron's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    aller ji olabilir sedef denen bi rahatsızlık o var o olabilir çıplak gözle görüp karar vermek gerekir bir süre sıkıntı çektikten sonra ortaya çıktıysa muhtemelen sedef olabilir ama genede görmeden bi şey denemez ilaçlarda yukarda bi arkadaş vermiş hitrizin (anti histaminik)veya bi üst guruptan vivafeks olur krem olarakda advantan uygun dur şikayeti hafifletir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    aynısı bende de olmuştu genelde ev içinde kısa kollu giyiyorum pc kullanırken dirseğimi masaya dayıyorum haliyle tahriş oluyor kaşınıyor acıyor sonra yara çıkıyor eğer orayı kapatırsan bi bezle sararsan iltihap oluşcak sonra patlayacak çok acı çekeceksin :D sonra açık tut bir kaç gün içinde kayboluyor ben ilaç vs kullanmadım :D


    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    Aynısı bendede vardı bi krem var su anda adını hatırlamıyorum söyliyim eve gidince benle iletişime geç özelden.Sana adını söliyim nası kullanacağını falan.

    https://t.me/pump_upp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    sağolun varolun teşekür ederim hocalar. ben ölmeyecekmişim. bi çeşit elrjik bişeymiş. bir iki ilaç merhem krem verdi sürünce geçcekmiş. :D sanırsam üstümü örttüğüm battaniyenin yzünden. hiç sevmemiştim zaten...

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
Toplam Hit: 3485 Toplam Mesaj: 26