Nedir Bu Hastalık?
-
valla bendede alerji var böle küçük küçük çıkar bi kaşırım bücudumun her yerine yayılır buda egzamaya benzio arkadaşın dediği gibi genelde stresten meydana gelen bişi benimki. karatahta bi ara bi yağ dediydi onu kulllanablirsin KANOLA ismi. hattta kapı gıcırtılarına filanda iyi geliomuş :)
-
aller ji olabilir sedef denen bi rahatsızlık o var o olabilir çıplak gözle görüp karar vermek gerekir bir süre sıkıntı çektikten sonra ortaya çıktıysa muhtemelen sedef olabilir ama genede görmeden bi şey denemez ilaçlarda yukarda bi arkadaş vermiş hitrizin (anti histaminik)veya bi üst guruptan vivafeks olur krem olarakda advantan uygun dur şikayeti hafifletir
-
aynısı bende de olmuştu genelde ev içinde kısa kollu giyiyorum pc kullanırken dirseğimi masaya dayıyorum haliyle tahriş oluyor kaşınıyor acıyor sonra yara çıkıyor eğer orayı kapatırsan bi bezle sararsan iltihap oluşcak sonra patlayacak çok acı çekeceksin :D sonra açık tut bir kaç gün içinde kayboluyor ben ilaç vs kullanmadım :D
-
Aynısı bendede vardı bi krem var su anda adını hatırlamıyorum söyliyim eve gidince benle iletişime geç özelden.Sana adını söliyim nası kullanacağını falan.
-
sağolun varolun teşekür ederim hocalar. ben ölmeyecekmişim. bi çeşit elrjik bişeymiş. bir iki ilaç merhem krem verdi sürünce geçcekmiş. :D sanırsam üstümü örttüğüm battaniyenin yzünden. hiç sevmemiştim zaten...
Toplam Hit: 3485 Toplam Mesaj: 26
