Neler Oluyor Bana ?
-
artık yaşama sebebimi yitirdim.hislerimi kaybettim ve yaşım henüz 19 :S mutlu olamıyor,üzülemiyor,gülemiyor,ağlayamıyor,aşık olamıyorum.yüzüm gülüyor ama mutluluk hissi yok içimde.anlatılcak bi ruh hali değil pek...hislerimi yitirmiş gibiyim.daha öncede böyle boşluklar olduysada bu kadar uzun sürmedi...7-8 aydır devam etmekte bu durum...farklı bi şehirde yaşamaya başladım ondan kaynaklandıgını sanıyorum,küçük şehirden istanbula geldiğimden oluyor diye tahmin etsemde öncesindede vardı bu durum..bu boşluk nedendir nasıl kurtulucam bilemiyorum :S
-
abdest al iki rekat namaz kıl
-
mont-blanc bunu yazdı:
-----------------------------
abdest al iki rekat namaz kıl
-----------------------------farklı bir öneri hocam..
-
mont-blanc bunu yazdı:
-----------------------------
abdest al iki rekat namaz kıl
-----------------------------Katılıyorum..
-
zamanla düzelecek şeyler bulunduğu şehri değiştirmek en buyuk etken olsa gerek arkadaş bul keyfine bakmaya çalış . balığa git zamanı güzelleştirmek senın elinde .
-
bence bakış açın değişmiş...bi kere küçük bi şehirden büyük bi şehire geldiysen bu seni her türlü mutlu etmeli..yeni bi hayat yaşıyacaksın..tersini düşün büyük şehirden küçük şehire gittin diyelim..büyük şehirde sagladıgın standartları orda bulamayacaksın..şimdi sen kendi standartlarını genişletebilirsin bunu düşün..arkadaş cevren bu bunalıma etkili olur..
aslında bu hislerin seni tahribat.com Lu yapıo :D
-
Aga kimse bunu inkar etmesin;
Dini tarafı boş olan adam boşluktadır, hayatı eğlenceli zevkli dolu gibi gözüksede koftur boştur.
Not: konu açana istinaden yazılmamıştır.
-
mont-blanc bunu yazdı:
-----------------------------
abdest al iki rekat namaz kıl
-----------------------------Dene gerçekten faydasını göreceksin ve namazı uzat. Alnın secdeye deydiğin biraz dur kafanı boşalt. hayatta bulamayacağın huzur ve dinginlik gelecek.
-
seadog bunu yazdı:
-----------------------------
Aga kimse bunu inkar etmesin;
Dini tarafı boş olan adam boşluktadır, hayatı eğlenceli zevkli dolu gibi gözüksede koftur boştur.
Not: konu açana istinaden yazılmamıştır.
-----------------------------
eet dogru ama bodoslama din olursa adamın hayatı kafayı yer..kafayı yemekteki en büyük etken arkadaş cevresi..2. gelebilir din..dinin bile olması arkadaş cevrene baglı.. -
manitanı mı bıraktın ?
-
Ekerci bunu yazdı:
-----------------------------
seadog bunu yazdı:
-----------------------------
Aga kimse bunu inkar etmesin;
Dini tarafı boş olan adam boşluktadır, hayatı eğlenceli zevkli dolu gibi gözüksede koftur boştur.
Not: konu açana istinaden yazılmamıştır.
-----------------------------
eet dogru ama bodoslama din olursa adamın hayatı kafayı yer..kafayı yemekteki en büyük etken arkadaş cevresi..2. gelebilir din..dinin bile olması arkadaş cevrene baglı..
-----------------------------Bodoslama din derken?
Din kafayı yemeye neden olmaz. Çünkü İslamiyetin peygamberi diyor ki;
"Hiç ölmeyecekmiş gibi dünyaya, anında ölecekmiş gibi ahirete çalışın."
Sizce bunu buyuran bir din ne gibi negatif etkiler yapabilir insanın hayatında?
