folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Netim Can Çekişiyor



Netim Can Çekişiyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nah alttan almak zorunda !

    Şahsen tt deyken açıp küfredene bende aynı şekilde ana bacı girerdim, takım liderim sorarsa o da bana küfür etti derim konu kapanır.

    Gsm şirketleri ile karıştırmayın, suratınıza kapanır en basiti.

    Çok mal insanlarsınız, sorunun neden kaynaklandığını bilmeden, arayıp sormadan direk küfür edelim diyorsunuz.

    Gelin bende çağrı merkezi çalısanıyım, adres de vereyim gelin edin bana küfür, görelim ne kadar erkeksiniz. Telefon başında, klavye üzerinden artislik yapmaya benziyor mu...


    -----------------------------

    Bunun şekli kime ya kız filan mı var ortamda o_0


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    emirreis bazen ana bacı küfrü hakediyolar vallahi...

    10 defa aradım 10 defa bana hız testi yaptırdılar 10 defa netiniz normal tarife değiştirin dediler...

    lan bilgisayarı tarıyorum virüs yok modem ayarları normal  net sabah hızlı 11 ile 19 arası felçli aksam tekrar düzeliyor ama bana en çok lazım olacak saatte sitelere bile giremiyorum 1 aydır böle...

    gecen yine aradım bakın hanfendi bu 11. arayışım hız testi yaptık modem ayarlarını kontrol ettik hersyei yaptık ama net hala yavaş dedim. bANA mynet in ıp sini verio bak bakalım girebiliomusun diye :)) 7 dakkada girmeyi başardım sonra bana ttnetin ıp sini verio hız testi yapalım beraber diyo... :)) amk sen gelde buna küfretme !!


    -----------------------------

     

     

    ttnet de bir süreç var.

    ben bile arasam, telefona çıkan birlikte çağrı aldığım adam bile olsa, kendimi tanıttığım halde sürecin dışına çıkamıyorlar.

    ama sorun çözülmüyor diye orada çalışana küfür etmek gereksiz.

    açın adam gibi konu, sorununuzu giderelim. sitede yüzlerce kişinin adsl sorununa yardımcı oldum bu zamana kadar. böyle küfür edilince deli oluyorm

    her ttnet konusu altında, çağrı merkezi çalışanlarına küfür edin gibi saçma sapan yorumlar yapılıyor, al bir dana da bunun şekli kime demiş :)


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    Ssativa bunu yazdı:
    -----------------------------

    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nah alttan almak zorunda !

    Şahsen tt deyken açıp küfredene bende aynı şekilde ana bacı girerdim, takım liderim sorarsa o da bana küfür etti derim konu kapanır.

    Gsm şirketleri ile karıştırmayın, suratınıza kapanır en basiti.

    Çok mal insanlarsınız, sorunun neden kaynaklandığını bilmeden, arayıp sormadan direk küfür edelim diyorsunuz.

    Gelin bende çağrı merkezi çalısanıyım, adres de vereyim gelin edin bana küfür, görelim ne kadar erkeksiniz. Telefon başında, klavye üzerinden artislik yapmaya benziyor mu...


    -----------------------------
    bsg.

     


    -----------------------------

    bsg ne demek :D abi


    Break Dance Bboy MaxeL
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    MaxeL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ssativa bunu yazdı:
    -----------------------------

    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nah alttan almak zorunda !

    Şahsen tt deyken açıp küfredene bende aynı şekilde ana bacı girerdim, takım liderim sorarsa o da bana küfür etti derim konu kapanır.

    Gsm şirketleri ile karıştırmayın, suratınıza kapanır en basiti.

    Çok mal insanlarsınız, sorunun neden kaynaklandığını bilmeden, arayıp sormadan direk küfür edelim diyorsunuz.

    Gelin bende çağrı merkezi çalısanıyım, adres de vereyim gelin edin bana küfür, görelim ne kadar erkeksiniz. Telefon başında, klavye üzerinden artislik yapmaya benziyor mu...


    -----------------------------
    bsg.

     


    -----------------------------

    bsg ne demek :D abi


    -----------------------------

    sanirim Bir Saniye Geliyorum demek :D


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    MaxeL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ssativa bunu yazdı:
    -----------------------------

    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nah alttan almak zorunda !

    Şahsen tt deyken açıp küfredene bende aynı şekilde ana bacı girerdim, takım liderim sorarsa o da bana küfür etti derim konu kapanır.

    Gsm şirketleri ile karıştırmayın, suratınıza kapanır en basiti.

    Çok mal insanlarsınız, sorunun neden kaynaklandığını bilmeden, arayıp sormadan direk küfür edelim diyorsunuz.

    Gelin bende çağrı merkezi çalısanıyım, adres de vereyim gelin edin bana küfür, görelim ne kadar erkeksiniz. Telefon başında, klavye üzerinden artislik yapmaya benziyor mu...


    -----------------------------
    bsg.

     


    -----------------------------

    bsg ne demek :D abi


    -----------------------------

    Bi siktir git.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    HoLyCat bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaxeL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ssativa bunu yazdı:
    -----------------------------

    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nah alttan almak zorunda !

    Şahsen tt deyken açıp küfredene bende aynı şekilde ana bacı girerdim, takım liderim sorarsa o da bana küfür etti derim konu kapanır.

    Gsm şirketleri ile karıştırmayın, suratınıza kapanır en basiti.

    Çok mal insanlarsınız, sorunun neden kaynaklandığını bilmeden, arayıp sormadan direk küfür edelim diyorsunuz.

    Gelin bende çağrı merkezi çalısanıyım, adres de vereyim gelin edin bana küfür, görelim ne kadar erkeksiniz. Telefon başında, klavye üzerinden artislik yapmaya benziyor mu...


    -----------------------------
    bsg.

     


    -----------------------------

    bsg ne demek :D abi


    -----------------------------

    sanirim Bir Saniye Geliyorum demek :D


    -----------------------------
    hayır bsg git açılımı bana sırayla goyun demek istedi sanırım :P


    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THE_MILLER
    THE_MILLER's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2009
    Erkek

    Benimkisinden iyi. Turkcell 3g wınnla edge hızında 30 kbps yi geçemiyorum


    Türkiye'nin geleceği çelikten yoğruluyor; belki biz olmayacağız ama bu çelik aldığı suyu unutmayacak.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    hocam bu internet hızı konularından sonra düştübu hızlar..bişiler dönüyo ama :S hadi hayırlısı..


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    ndmylmz bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bu internet hızı konularından sonra düştübu hızlar..bişiler dönüyo ama :S hadi hayırlısı..


    -----------------------------

    Eskiden netlimitsiz paketlerinde 15 gb'ı geçince hız düşmüyordu. Bundan böyle düşecek. Yeni tarife falan çıkacana kadar 14 lira daha verip 2mbit sınırsıza geçmek en iyisi.


    arbeit macht frei
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirri
    sirri's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    ttnet utanmadan hız testı sayfası yapmış bide aq http://hiztesti.ttnet.com.tr/

     

    0.56kb dow. 0.199 kd uplo.  ne yapayım ben şimdi arasam bişeyler değişirimi ki ne dersiniz arkadaşlar

    EmiRReiS

     arkadaş ne dersin..??

Toplam Hit: 4560 Toplam Mesaj: 35