Netim Can Çekişiyor
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Nah alttan almak zorunda !
Şahsen tt deyken açıp küfredene bende aynı şekilde ana bacı girerdim, takım liderim sorarsa o da bana küfür etti derim konu kapanır.
Gsm şirketleri ile karıştırmayın, suratınıza kapanır en basiti.
Çok mal insanlarsınız, sorunun neden kaynaklandığını bilmeden, arayıp sormadan direk küfür edelim diyorsunuz.
Gelin bende çağrı merkezi çalısanıyım, adres de vereyim gelin edin bana küfür, görelim ne kadar erkeksiniz. Telefon başında, klavye üzerinden artislik yapmaya benziyor mu...
-----------------------------Bunun şekli kime ya kız filan mı var ortamda o_0
-
Silent_King bunu yazdı:
-----------------------------
emirreis bazen ana bacı küfrü hakediyolar vallahi...
10 defa aradım 10 defa bana hız testi yaptırdılar 10 defa netiniz normal tarife değiştirin dediler...
lan bilgisayarı tarıyorum virüs yok modem ayarları normal net sabah hızlı 11 ile 19 arası felçli aksam tekrar düzeliyor ama bana en çok lazım olacak saatte sitelere bile giremiyorum 1 aydır böle...
gecen yine aradım bakın hanfendi bu 11. arayışım hız testi yaptık modem ayarlarını kontrol ettik hersyei yaptık ama net hala yavaş dedim. bANA mynet in ıp sini verio bak bakalım girebiliomusun diye :)) 7 dakkada girmeyi başardım sonra bana ttnetin ıp sini verio hız testi yapalım beraber diyo... :)) amk sen gelde buna küfretme !!
-----------------------------ttnet de bir süreç var.
ben bile arasam, telefona çıkan birlikte çağrı aldığım adam bile olsa, kendimi tanıttığım halde sürecin dışına çıkamıyorlar.
ama sorun çözülmüyor diye orada çalışana küfür etmek gereksiz.
açın adam gibi konu, sorununuzu giderelim. sitede yüzlerce kişinin adsl sorununa yardımcı oldum bu zamana kadar. böyle küfür edilince deli oluyorm
her ttnet konusu altında, çağrı merkezi çalışanlarına küfür edin gibi saçma sapan yorumlar yapılıyor, al bir dana da bunun şekli kime demiş :)
-
Ssativa bunu yazdı:
-----------------------------
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Nah alttan almak zorunda !
Şahsen tt deyken açıp küfredene bende aynı şekilde ana bacı girerdim, takım liderim sorarsa o da bana küfür etti derim konu kapanır.
Gsm şirketleri ile karıştırmayın, suratınıza kapanır en basiti.
Çok mal insanlarsınız, sorunun neden kaynaklandığını bilmeden, arayıp sormadan direk küfür edelim diyorsunuz.
Gelin bende çağrı merkezi çalısanıyım, adres de vereyim gelin edin bana küfür, görelim ne kadar erkeksiniz. Telefon başında, klavye üzerinden artislik yapmaya benziyor mu...
-----------------------------
bsg.
-----------------------------bsg ne demek :D abi
-
MaxeL bunu yazdı:
-----------------------------
Ssativa bunu yazdı:
-----------------------------
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Nah alttan almak zorunda !
Şahsen tt deyken açıp küfredene bende aynı şekilde ana bacı girerdim, takım liderim sorarsa o da bana küfür etti derim konu kapanır.
Gsm şirketleri ile karıştırmayın, suratınıza kapanır en basiti.
Çok mal insanlarsınız, sorunun neden kaynaklandığını bilmeden, arayıp sormadan direk küfür edelim diyorsunuz.
Gelin bende çağrı merkezi çalısanıyım, adres de vereyim gelin edin bana küfür, görelim ne kadar erkeksiniz. Telefon başında, klavye üzerinden artislik yapmaya benziyor mu...
-----------------------------
bsg.
-----------------------------bsg ne demek :D abi
-----------------------------sanirim Bir Saniye Geliyorum demek :D
-
MaxeL bunu yazdı:
-----------------------------
Ssativa bunu yazdı:
-----------------------------
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Nah alttan almak zorunda !
Şahsen tt deyken açıp küfredene bende aynı şekilde ana bacı girerdim, takım liderim sorarsa o da bana küfür etti derim konu kapanır.
Gsm şirketleri ile karıştırmayın, suratınıza kapanır en basiti.
Çok mal insanlarsınız, sorunun neden kaynaklandığını bilmeden, arayıp sormadan direk küfür edelim diyorsunuz.
Gelin bende çağrı merkezi çalısanıyım, adres de vereyim gelin edin bana küfür, görelim ne kadar erkeksiniz. Telefon başında, klavye üzerinden artislik yapmaya benziyor mu...
-----------------------------
bsg.
-----------------------------bsg ne demek :D abi
-----------------------------Bi siktir git.
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
MaxeL bunu yazdı:
-----------------------------
Ssativa bunu yazdı:
-----------------------------
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Nah alttan almak zorunda !
Şahsen tt deyken açıp küfredene bende aynı şekilde ana bacı girerdim, takım liderim sorarsa o da bana küfür etti derim konu kapanır.
Gsm şirketleri ile karıştırmayın, suratınıza kapanır en basiti.
Çok mal insanlarsınız, sorunun neden kaynaklandığını bilmeden, arayıp sormadan direk küfür edelim diyorsunuz.
Gelin bende çağrı merkezi çalısanıyım, adres de vereyim gelin edin bana küfür, görelim ne kadar erkeksiniz. Telefon başında, klavye üzerinden artislik yapmaya benziyor mu...
-----------------------------
bsg.
-----------------------------bsg ne demek :D abi
-----------------------------sanirim Bir Saniye Geliyorum demek :D
-----------------------------
hayır bsg git açılımı bana sırayla goyun demek istedi sanırım :P -
Benimkisinden iyi. Turkcell 3g wınnla edge hızında 30 kbps yi geçemiyorum
-
hocam bu internet hızı konularından sonra düştübu hızlar..bişiler dönüyo ama :S hadi hayırlısı..
-
ndmylmz bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bu internet hızı konularından sonra düştübu hızlar..bişiler dönüyo ama :S hadi hayırlısı..
-----------------------------Eskiden netlimitsiz paketlerinde 15 gb'ı geçince hız düşmüyordu. Bundan böyle düşecek. Yeni tarife falan çıkacana kadar 14 lira daha verip 2mbit sınırsıza geçmek en iyisi.
-
ttnet utanmadan hız testı sayfası yapmış bide aq http://hiztesti.ttnet.com.tr/
0.56kb dow. 0.199 kd uplo. ne yapayım ben şimdi arasam bişeyler değişirimi ki ne dersiniz arkadaşlar
EmiRReiS
arkadaş ne dersin..??
