Netim Can Çekişiyor
-
modeme suni tenefüs ve kalp masajı yap :o
-
sirri bunu yazdı:
-----------------------------
ttnet utanmadan hız testı sayfası yapmış bide aq http://hiztesti.ttnet.com.tr/
0.56kb dow. 0.199 kd uplo. ne yapayım ben şimdi arasam bişeyler değişirimi ki ne dersiniz arkadaşlar
EmiRReiS
arkadaş ne dersin..??
-----------------------------öncelikle ip ve dnsler otomatikleri yap.
sorun devam ediyorsa telekomun dnsleri kullan.
sorun yine devam ediyorsa, modem arayüzünden mtu değerini 1453 yap.
sorun yine devam ederse, ttnet i ara, birlikte hız testi yapaılım diyecekler, yap hız sonucunu söyle, arıza kaydı açılsın.
eğer bunlardan da çözülmezse pm ile bana numaranı ver, hızının yükselmesini sağlarım.
ama önce belirttiklerimi yap.
-
8 mbit nette bir kere bile 2 mbit zevki yaşayamadım. Varol ttnet
-
Önümüzdeki ayda aynı sorun devam ederse 1 mbite geçer rahat ederim agaa
-
-
http://www.ttnet.com.tr/ilkyardim/source/modules/tt12/internet_hizim_dusuk_yavas_baglaniyorum.html
buraya baktım biraz yardım cı oldu sanırım zaten
EmiRReiS in dediklerini diyo :D
EmiRReiS
tşkler ilgin için bakayım olmazsa sana dönerim.. -
allahım ya yazamıyorum eksik çıkıyor ekranda ne deniyorsam omuyor k.bakmayın boş mesaj atmış gibi oluyom ama
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Nah alttan almak zorunda !
Şahsen tt deyken açıp küfredene bende aynı şekilde ana bacı girerdim, takım liderim sorarsa o da bana küfür etti derim konu kapanır.
Gsm şirketleri ile karıştırmayın, suratınıza kapanır en basiti.
Çok mal insanlarsınız, sorunun neden kaynaklandığını bilmeden, arayıp sormadan direk küfür edelim diyorsunuz.
Gelin bende çağrı merkezi çalısanıyım, adres de vereyim gelin edin bana küfür, görelim ne kadar erkeksiniz. Telefon başında, klavye üzerinden artislik yapmaya benziyor mu...
-----------------------------LAN SİTEDEKİ TTNET AJANINI BULDUK :D
HIZIM DÜŞMÜYOR DİYENLERİN HIZINI BU ADAM DÜŞÜRÜYOR :P
-
şimdi bişeydaha sorayım epey oldu geçengünlerde evi arayıp bişeyler demişler hızınız yükselsinmi ya da tarife değişsin mi gibi bişey online işlem merkezi şifremi unuttum kota sorgulama pencereside sürekli giriş başarızız diyo yani ben hangi pakette oldumu unuttum :D muhtemelen 8 m. ama tam öğrenmek lazım ona göre int hızım yavaş yada hızlı oldugunu anlıycam ..diyeceğim oki bizi arayanlar hangi pakete sokmuşlardır bizi :D (farklı yönlere çekilmesin :P)
-
normal midir EmiRReiS
