Netlimitsizcilere Geçmiş Olsun
-
Gülünecek nesi var? 6 küsür ay boyunda 1 mbit sınırsız fiyatına 8 mbit sınırsız internet kullandım. Şimdi hızı düşürmeye başlarlarsa tek yapacağım tarifeyi değiştirip eskiden kullandığım 1 mbit sınırsıza geçmek olacak 6 ay kar kalacak.
-
valla 30 gb geçtim herhangi bi değişme yok
-

hocam bu hıza hasretsiniz demi şimdi :D / bende de netlimitsiz var ALLAH'a çok şükür düşmedi koç.net kullanıyom biri biri :P 900 kb 1,8 mb çekiyorum hâla :F
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------
Gülünecek nesi var? 6 küsür ay boyunda 1 mbit sınırsız fiyatına 8 mbit sınırsız internet kullandım. Şimdi hızı düşürmeye başlarlarsa tek yapacağım tarifeyi değiştirip eskiden kullandığım 1 mbit sınırsıza geçmek olacak 6 ay kar kalacak.
-----------------------------hocam paket arası değişiklik yaparsan , ödediğin vede hangi kampanyadayasan atıyorum netlimisizdesin 49 tl ödüyosun kampanyayla 6 ay bedava oldu sonra 1 mb 26 yada 29 tl olana düşemiyosun pakete bakmıyolarda, fiyata bakıyorlar eğer böyleyse geçiş yok yani :D
-
MuratDnz bunu yazdı:
-----------------------------

hocam bu hıza hasretsiniz demi şimdi :D / bende de netlimitsiz var ALLAH'a çok şükür düşmedi koç.net kullanıyom biri biri :P 900 kb 1,8 mb çekiyorum hâla :F
-----------------------------iyi seyirler :)
-
MuratDnz bunu yazdı:
-----------------------------
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------
Gülünecek nesi var? 6 küsür ay boyunda 1 mbit sınırsız fiyatına 8 mbit sınırsız internet kullandım. Şimdi hızı düşürmeye başlarlarsa tek yapacağım tarifeyi değiştirip eskiden kullandığım 1 mbit sınırsıza geçmek olacak 6 ay kar kalacak.
-----------------------------hocam paket arası değişiklik yaparsan , ödediğin vede hangi kampanyadayasan atıyorum netlimisizdesin 49 tl ödüyosun kampanyayla 6 ay bedava oldu sonra 1 mb 26 yada 29 tl olana düşemiyosun pakete bakmıyolarda, fiyata bakıyorlar eğer böyleyse geçiş yok yani :D
-----------------------------TTNet'le olan uzun yıllara dayanan geçmişimde bir şey öğrendiysem o da kampanyalara bulaşmamaktır. Düz hesap ödüyordum ben, bedava yok, taahhüt yok. O yüzden istediğim gibi geçerim.
-
ya benim nette düştü sanırım :D gelen bağlantı hızı aynı fakat indirme hızı 50 nin üstüne çıkmıo :)
-
RockZs bunu yazdı:
-----------------------------
"Netlimitsiz tarifesinde kota 25gb olacakmış ve kota aşımı durumunda da hız 1 mbit e çekilecekmiş" dedi birisi...
-----------------------------öyle olsa herkez ona çullanır kaybedeceği bişi kalmıyo çünkü 1mb limitsiz kullanıcının.İyiki geçmemişim net limitsize
-
ttnete kafam girsin...
-
jawsap67 bunu yazdı:
-----------------------------
RockZs bunu yazdı:
-----------------------------
"Netlimitsiz tarifesinde kota 25gb olacakmış ve kota aşımı durumunda da hız 1 mbit e çekilecekmiş" dedi birisi...
-----------------------------öyle olsa herkez ona çullanır kaybedeceği bişi kalmıyo çünkü 1mb limitsiz kullanıcının.İyiki geçmemişim net limitsize
-----------------------------Belki de 1Mbit Limitsiz tarifeyi 2mbit limitsize çevirirler...
