folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Netlimitsizcilere Geçmiş Olsun



Netlimitsizcilere Geçmiş Olsun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Gülünecek nesi var? 6 küsür ay boyunda 1 mbit sınırsız fiyatına 8 mbit sınırsız internet kullandım. Şimdi hızı düşürmeye başlarlarsa tek yapacağım tarifeyi değiştirip eskiden kullandığım 1 mbit sınırsıza geçmek olacak 6 ay kar kalacak.


    while (1<2)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    valla 30 gb geçtim herhangi bi değişme yok


    All is well
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuratDnz
    MuratDnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    hocam bu hıza hasretsiniz demi şimdi :D / bende de netlimitsiz var ALLAH'a çok şükür düşmedi koç.net kullanıyom biri biri :P 900 kb 1,8 mb çekiyorum hâla :F


    YALAN doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar. güneş yalnızda olsa etrafına ışık saçar.UNUTMA doğruların kaderidir yalnızlık. kargalar sürüyle KARTALLAR yalnız uçar, YAŞIYORUM YİNE ASLAN GİBİ..!------------------------------------------------------------------------------hacklink.info
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuratDnz
    MuratDnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gülünecek nesi var? 6 küsür ay boyunda 1 mbit sınırsız fiyatına 8 mbit sınırsız internet kullandım. Şimdi hızı düşürmeye başlarlarsa tek yapacağım tarifeyi değiştirip eskiden kullandığım 1 mbit sınırsıza geçmek olacak 6 ay kar kalacak.


    -----------------------------

    hocam paket arası değişiklik yaparsan , ödediğin vede hangi kampanyadayasan atıyorum netlimisizdesin 49 tl ödüyosun kampanyayla 6 ay bedava oldu sonra 1 mb 26 yada 29 tl olana düşemiyosun pakete bakmıyolarda, fiyata bakıyorlar eğer böyleyse geçiş yok yani :D


    YALAN doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar. güneş yalnızda olsa etrafına ışık saçar.UNUTMA doğruların kaderidir yalnızlık. kargalar sürüyle KARTALLAR yalnız uçar, YAŞIYORUM YİNE ASLAN GİBİ..!------------------------------------------------------------------------------hacklink.info
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    MuratDnz bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bu hıza hasretsiniz demi şimdi :D / bende de netlimitsiz var ALLAH'a çok şükür düşmedi koç.net kullanıyom biri biri :P 900 kb 1,8 mb çekiyorum hâla :F


    -----------------------------

     

    iyi seyirler :)


    All is well
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    MuratDnz bunu yazdı:
    -----------------------------

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gülünecek nesi var? 6 küsür ay boyunda 1 mbit sınırsız fiyatına 8 mbit sınırsız internet kullandım. Şimdi hızı düşürmeye başlarlarsa tek yapacağım tarifeyi değiştirip eskiden kullandığım 1 mbit sınırsıza geçmek olacak 6 ay kar kalacak.


    -----------------------------

     

    hocam paket arası değişiklik yaparsan , ödediğin vede hangi kampanyadayasan atıyorum netlimisizdesin 49 tl ödüyosun kampanyayla 6 ay bedava oldu sonra 1 mb 26 yada 29 tl olana düşemiyosun pakete bakmıyolarda, fiyata bakıyorlar eğer böyleyse geçiş yok yani :D


    -----------------------------

    TTNet'le olan uzun yıllara dayanan geçmişimde bir şey öğrendiysem o da kampanyalara bulaşmamaktır. Düz hesap ödüyordum ben, bedava yok, taahhüt yok. O yüzden istediğim gibi geçerim.


    while (1<2)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    ya benim nette düştü sanırım :D gelen bağlantı hızı aynı fakat indirme hızı 50 nin üstüne çıkmıo :)


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    RockZs bunu yazdı:
    -----------------------------

    "Netlimitsiz tarifesinde kota 25gb olacakmış ve kota aşımı durumunda da hız 1 mbit e çekilecekmiş" dedi birisi...


    -----------------------------

    öyle olsa herkez ona çullanır kaybedeceği bişi kalmıyo çünkü 1mb limitsiz kullanıcının.İyiki geçmemişim net limitsize


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    ttnete kafam girsin...


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    jawsap67 bunu yazdı:
    -----------------------------

    RockZs bunu yazdı:
    -----------------------------

    "Netlimitsiz tarifesinde kota 25gb olacakmış ve kota aşımı durumunda da hız 1 mbit e çekilecekmiş" dedi birisi...


    -----------------------------

    öyle olsa herkez ona çullanır kaybedeceği bişi kalmıyo çünkü 1mb limitsiz kullanıcının.İyiki geçmemişim net limitsize


    -----------------------------

     

    Belki de 1Mbit Limitsiz tarifeyi 2mbit limitsize çevirirler...

Toplam Hit: 13325 Toplam Mesaj: 98