Nissanı Yakacak Salak :S
-
ahmet_s1987 bunu yazdı:
-----------------------------ABİ ADAM DELİRMİŞ HARBİDEN DAHA NE YAPSIN TÜM YOLLARI DENEMİŞ ADAM AMA KISMET DERLERYE TALİHİN YOKMUŞ ABİ NE DİYİM SANA AMA EN GÜSELİ HARBİDEN BÖLE BİŞE YAPARSAN SATIŞ PATLAMASI YAŞAR BENCEDE GÜSEL Bİ FİKİR ARKANDAYIZ DOSTUM..
-----------------------------
iyi tamam da kücük harfle yaz kro !bu arada ins yakarda gülüp egleniriz
-
adam o kadar delirmiş ki türkçeyi unutmuş yalnız :D
-
doğruluk payı warsa kadirizm'le micraizm'i birleştirip ii reklam yapan Nissan'ın içinde patlar bu olay :))
-
:D ii yapmış hatta molotof atsın maynak olur dikkat maynak olur :D
-
helal olsun valla abü.. hakkını arıyo adam
-
Helal olsun adama.... Bende KVK ya yapmalıydım aynını :| neyse 70 kağıta kapandı benim dava..
-
aferin adama diorum başka bişe demiorum :D:D:):)bende olsaydım adamın yanında yakacak benzin parasını ben verirdim a.q başımın sadakası olsun diye :))
-
söyleyelim termitle yaksın nissanı :P
-
Fistandantilus bunu yazdı:
-----------------------------
adam o kadar delirmiş ki türkçeyi unutmuş yalnız :D
-----------------------------
burda koptum :Dburuksu bunu yazdı:
-----------------------------
söyleyelim termitle yaksın nissanı :P
-----------------------------
burda ikinbci kez koptum :D abü istersen biz yakma sponsoru olak adama.. bide tbt bayragı acarıs, hani gorsel basın fln :D -
yaksın amk bide araba yanarken ateşin üstünden felan atlasın tam olur amk:D
