Nissanı Yakacak Salak :S
-
Adamın diksiyon süper birkere ondan yana helal olsun ve duyarlı ve inatcı olması böle bir konuda süperyavv.
-
beni yak herşeyi ya kendini yak niSSanı yak .... : )
-
adam iyi yapar. ne satış patlaması yaşanır ama :D. bence üretici müşterisine kesinlikle sahip çıkmalı. esnaflık böyle olmaz bence. aklıma gelen bi olayı anlatayım hemen. elazıg da arkadaşla ayakkabı almaya gittik, adam ayakkabıları getirdi vs, bizim ark beğenmedi, ayakkabıcının söylediği laf aynen şuydu "almayacaksan ne diye bakıyosun". o gunde sonra dedimki elazıg da esnaf yok. kayseri bu yönden iyi, yada bana iyi göründü.
-
ben hatırlıyorumda 3 5 sene evvel adamın biri beyaz eşya satan düikkandan çamaşır makinası almıştı. adamsonunda delirdi dikkanın önünde parça pncik ettiydi çamaşır makinasını üstelik taksitlerinide daha yeni bitirmişti:D şimdi bu adam yaksın amk hll olsun :D makara çıktı bizede bi yandan da trajikomik oldu işte.
-
adam haklı abi..! olmaz ki böyle şeyler.. ben olsam bende yakardım :D
-
babamda peugeotla sorun yasayınca aynısını yapmıştı cok iyi oluyor her firmada işe yarar.
-
xbenx bunu yazdı:
-----------------------------
KİMSE SİKLEMEZ türkiyede adam kendini yakıor siklemior bunu yakınca mı sikliecek :/
-----------------------------
bu araba türk malı olsaydı olurdu ama yabancı şirket malı bizim gibi düşünmezler yakmasına izin vermezler -
Vay bee bu adam turk filmlerindeki biyikli Yilmaz Koksal mi acaba olur ya.
Toplam Hit: 3626 Toplam Mesaj: 29
