

Nokia 5800 XM (Express Music) Hakkında
-
Ben kullaniyorum, gayetde memnunum.. en büyük özellige symbian olmasi, java gibi tlfon kafayi yemiyor. simdiye kadar hic bi hatasinida görmedim tlfonun..
tlfon sag dondurdumu full ekran oluyo, zamanla gicik kapacaksiniz buna.. ama GPS ve WI-Fi büyük bi özellik.. film izlerken ayri bi zevk aliyo insan tlfon olunca.:)
kamerasi 3.2 olmasina ragmen bence süper, N73'de 3.2 mgp, ama bunu kadar iyi deil..
bide bazi degisik program indirdimi tlfona süper oluyor.. Offscreen'nin süper programlari var...
kisacasi tlfon güzel.:)
-
2 gün önce aldım. 200 lira düşmüştü iyi ki de beklemişim :D Kararsızdım ama memnun kaldım. İphone kullananlar bi zaman alışamayabilirler. Almayı düşünenlere tavsiye ederim.
-
Yorumlarınız için sağolun, sanırım bi sıkıntı olmazsa 5800'ı alıcam.
-
kardeş istersen bir süre daha bekle
n97 ler bulgaristanda 850 civarında
özellkle takip ediyorum telefon piyasasını (4 aydır telefon almayı düşünüyorum:D)
burdaki fiyatların tr ye yansıması 2-3 ayı bulur birazdaha sık dişini 3-4 ay bekle n 97 al derim
eğer benim fikrimi sorarsan tabiki de samsung omnia almanı öneririm
bulgaristanda 480 civarında omnia lar windows mobile kullanması benim için en büyük özelliği
-
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------
kardeş istersen bir süre daha bekle
n97 ler bulgaristanda 850 civarında
özellkle takip ediyorum telefon piyasasını (4 aydır telefon almayı düşünüyorum:D)
burdaki fiyatların tr ye yansıması 2-3 ayı bulur birazdaha sık dişini 3-4 ay bekle n 97 al derim
eğer benim fikrimi sorarsan tabiki de samsung omnia almanı öneririm
bulgaristanda 480 civarında omnia lar windows mobile kullanması benim için en büyük özelliği
-----------------------------2 sene önce çıkan N95'e 1000TL üstü fiyat çekilen bir ülkede olduğumuzu unuttun heralde.
N97'nin fiyatı falan düşmez, beklemeyin.
-
Bi mürid ile pmden konuşmuştuk. Bazı mp4leri çalıştırmıyor diye, boyutu ile alakalı. 320x240 boyutundaki mp4leri tam ekran olarak oynatıyor.
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
2 gün önce aldım. 200 lira düşmüştü iyi ki de beklemişim :D Kararsızdım ama memnun kaldım. İphone kullananlar bi zaman alışamayabilirler. Almayı düşünenlere tavsiye ederim.
-----------------------------
200 liraya nerden aldın hocam ? : ) -
edüt medüd
-
200 liraya düşmüştü demedim :D 200 lira düşmüştü dedim. 550e aldım. 700-800 civarındaydı.
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
200 liraya düşmüştü demedim :D 200 lira düşmüştü dedim. 550e aldım. 700-800 civarındaydı.
-----------------------------hehe ufacık bi yanlış anlaşılma :) ama 200 tl olsa fena olmaz dı :)