Nokia 5800 XM (Express Music) Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Konyali
    Konyali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    Ben kullaniyorum, gayetde memnunum.. en büyük özellige symbian olmasi, java gibi tlfon kafayi yemiyor. simdiye kadar hic bi hatasinida görmedim tlfonun..

    tlfon sag dondurdumu full ekran oluyo, zamanla gicik kapacaksiniz buna.. ama GPS ve WI-Fi büyük bi özellik.. film izlerken ayri bi zevk aliyo insan tlfon olunca.:)

    kamerasi 3.2 olmasina ragmen bence süper, N73'de 3.2 mgp, ama bunu kadar iyi deil..

    bide bazi degisik program indirdimi tlfona süper oluyor.. Offscreen'nin süper programlari var...

    kisacasi tlfon güzel.:)

     


    Parmak bassam olurmu?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    2 gün önce aldım. 200 lira düşmüştü iyi ki de beklemişim :D Kararsızdım ama memnun kaldım. İphone kullananlar bi zaman alışamayabilirler. Almayı düşünenlere tavsiye ederim.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    Yorumlarınız için sağolun, sanırım bi sıkıntı olmazsa 5800'ı alıcam.


    Metallica Rules
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    kardeş istersen bir süre daha bekle

    n97 ler bulgaristanda 850 civarında

    özellkle takip ediyorum telefon piyasasını (4 aydır telefon almayı düşünüyorum:D)

    burdaki fiyatların tr ye yansıması 2-3 ayı bulur  birazdaha sık dişini 3-4 ay bekle n 97 al derim

    eğer benim fikrimi sorarsan tabiki de samsung omnia almanı öneririm

    bulgaristanda 480 civarında omnia lar windows mobile kullanması benim için en büyük özelliği


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    RaAmLis bunu yazdı:
    -----------------------------

    kardeş istersen bir süre daha bekle

    n97 ler bulgaristanda 850 civarında

    özellkle takip ediyorum telefon piyasasını (4 aydır telefon almayı düşünüyorum:D)

    burdaki fiyatların tr ye yansıması 2-3 ayı bulur  birazdaha sık dişini 3-4 ay bekle n 97 al derim

    eğer benim fikrimi sorarsan tabiki de samsung omnia almanı öneririm

    bulgaristanda 480 civarında omnia lar windows mobile kullanması benim için en büyük özelliği


    -----------------------------

    2 sene önce çıkan N95'e 1000TL üstü fiyat çekilen bir ülkede olduğumuzu unuttun heralde.

    N97'nin fiyatı falan düşmez, beklemeyin.


    He is finding himself.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Bi mürid ile pmden konuşmuştuk. Bazı mp4leri çalıştırmıyor diye, boyutu ile alakalı. 320x240 boyutundaki mp4leri tam ekran olarak oynatıyor.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    itfaiyeciTBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    2 gün önce aldım. 200 lira düşmüştü iyi ki de beklemişim :D Kararsızdım ama memnun kaldım. İphone kullananlar bi zaman alışamayabilirler. Almayı düşünenlere tavsiye ederim.


    -----------------------------
    200 liraya nerden aldın hocam ? : ) 


    dont think twice its all right
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    edüt medüd


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    200 liraya düşmüştü demedim :D 200 lira düşmüştü dedim. 550e aldım. 700-800 civarındaydı.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    itfaiyeciTBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    200 liraya düşmüştü demedim :D 200 lira düşmüştü dedim. 550e aldım. 700-800 civarındaydı.


    -----------------------------

    hehe ufacık bi yanlış anlaşılma :) ama 200 tl olsa fena olmaz dı :)


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
Toplam Hit: 8148 Toplam Mesaj: 32