Nokia Batmaya Başladı
-
tasslehoff bunu yazdı:
-----------------------------simbianı bırakmasında ne yaparsa yapsın
-----------------------------haydaaa... niyeymiş :|
-
androide geçmediği müddetçe bu tür şeyler olacak..
-
sebebi android ve apple'ın popülerleşmesi bence.
-
Nokia çoktan öldü. Toprak atanı yok.
Toplam Hit: 4119 Toplam Mesaj: 25
