Nokia Lumia 630

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    interfector bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    interfector bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    hocam yazık günah 1 hafta iade süreci varsa iade edin. 8 aydır parakende sektöründeyim yüzlerce cihaz sattım lumia 1-2 belki

    kesinlikle uzak durun.

    Bazen sırf laf olsun diye konuştuğunu düşünüyorum :D apple dışındaki telefonlar çöp, diğer markaların amacı bizi zikmek. Lumianın eko telefon serisi f/p açısından alınabilecek en iyi ürünlerdir. Bişeye bok atmadan önce bi araştır bi kullan. ayfon dışında telefon kullanmamış adam gelmiş konuşuyorsun.

    hocam apple dışında telefon kullanmamış dediğin adam bundan 2 yıl önce samsung wave ine üretici ( samsung ) destek vermiyor diye android rom kuruyordu ki özgürce istediğini yapabilsin. Telefon ıslanınca çöpe gitti sonra o ayrı. Yine 2 yıl samsung s3 kullandım her türlü rom ile birlikte parandroid cynogen mi istediğim hızı bulmak için telefonun altından girdim üstünden çıktım.

    Apple dışındakiler çöp demiyorum , ne kadar lumia telefon sattıysak hepsinin sahipleri şimdi bin pişman. Sizde pişman olmayın diyorum. Her türlü telefonu kullandım , lumia , htc , lg , samsung , sony , apple , huawei.

    3 aydır iphone kullanıyorum sadece , sen gelip bilip bilmeden ne yorum yapıyorsun.


    :D bilinçli kullanıcı olununca böyle insan dışlanıyor galiba.

    Neyse.

    1. Lumia serisi cihazların yarısında şarj soketi problemi var.

    2. Cihaz ne ios kadar işlevsel nede android kadar özgür ikisinin arasnda kalmış ama yaramamış

    3. Fiyat performans olarak iyi cihazlar ama gerçekten insan para vermeden önce tekrar düşünmesi gerek

    4. sıfır kişiselleştirme

    5. ne rom ne root böyle hayalleriniz olmasın

    6. marketi düşük , uygulama sayısı az ve bir uygulama geliştirici iseniz hobi dışında yatırım yapmazsınız.

    7. microsoft tarafından borçlandırılıp batırılan ve adı kötülenen bir nokia var , kendini toplarlaması ancak adam gibi amiral gemisi android cihazlar ile olur.

     

    Bazı arkadaşlar beni android düşmanı sanmış ama öyle degil , nerde ne kullanacağınız önemli. Bir tablet alacak olsam kesinlikle samsung tab s alırdım. Bir bilgisayar alacak olsam yine lenovo alırdım. Kulaklık alacak olsam philips alırım.

    Tek bir marka takıntım yok apple vibratör yapsa götüme sokmam ama bazı arkadaşlar herkezi öyle sanıyor. Bu arada apple ın ismi ve ünü yüzünden satın aldıgı beats den nefret ederim. vs vs.

    1- Kvkda çalışan arkadaşım var lumialarda soket sorunu sandığın kadar büyük değil.

    Cihazlar direk çanakkale nokia ya gidiyor bizde batarya ve soket sorunu diğer cihazların misli misli çıktı.

    2- ios'a işlevsel dedi ya la :D Hayattaki en büyük başarıları araklama olan bir firmanın yazılımından bahsediyorsun. Android çok özgür şöyle böyle. Eee adam root atıyor ne için selfi çekiyor, face, twit falan :D Yemişim ozaman rootlu telefonu.

    İşlevsel olarak kullanabileceğin uygulama sayısı kullanım kolaylığı ? bunların hepsini kattım.

    3- Wp8.1 düşük donanım ihtiyacından dolayı androidin veya ios'un çalışması cinnet geçirmertirecek modellerindeki donanımla aldığın performansı birtek 3310 da bulursun :D

    Ucuz olabilir ama exclusive özellik yok cihazlarda her android cihazda bir adet bulunur genelde.

    4- ios ta neyi kişiselleştiriyorsun?

    Androidi kastettim orda, ne kulanım kolaylığı nede android deki özelleştirme yok kare menüler sadece vs. beni sinir ediyor.

    5- rom ve root kavramları android içindir. Wp yüklü cihaza rom atamıyom demek ne demek hacı abi :D

    Rom ve root cihaza yapabileceğin değişikliklere birer örnek , ios da JB var gene bir kısım kişiselleştirmeler var , android de sınırsız peki wp da ?

    6- apple store ve google play ilk çıktıklarında ne kadar uygulama vardı aktif? 10 yıldır işleyen bir marketle 3-5 senedir aktif marketi karşılaştırman saçma. ayrıca ne aradın da bulamadın bi söylesene bana :D market işletim sistemi ile alakalı değil. yazılım yapan firma ve kişilerle alakalı bir durumdur ;) ticaret yapmak isteyen birisi ne kadar çok kitleye ulaşabileceğini hesaplayarak yapar. ekonomik beklentiler bunlar.

    Örnek skype ve line dan başka görüntlü görüşme uygulaması yok ve bunları mobilde kimse kullanmıyor müşterilerimizin en büyük şikayeti bu , android de sınırsız uygulama , samsunglarda direk bir numarayı görüntülü arama , ios da ise facetime var. wp da da facetime çakması birşey olması gerekirdi.

    7- Ms, nokia yı satın aldı öyle yok android cihaz yapayım da falan yok.

    Nokia android tablet pisayaya sürüldü ve çok sevildi ,fiyatı da uygun. nokia x serisi yerine  ( androidimsi şey ) gerçek android cihazlar çıkartmalı ki ciddiye alalım , veya en iyisini yapsın dual os koysun müşteri seçsin osu)


    Ek not : tüm dünyadaki bağımsız araştırmalar en stabil işletim sistemi olarak seçtikleri wp8.1 i itin götüne sokmadan önce bi düşün :) malzeme kalitesi ve donanım lumia serisinde şuana kadar nokia karar verdi. şu dakkadan sonra gelecek bütün telefonlar ms kalitesi ile gelecektir. hatırlatmak isterim. ms nin en iyi yaptığı iş işletim sistemidir ;)


    hocam ms apple gibi fizyonu olmayan sadece büyük pazar payı ile satış yapan bir marka , kurumsal firmalar elinde yoksa o kadar güçlü görmeyin ms yi , oyunlar çalışsa sorunsuz şuan linux dan yazıyor olurdum. Herşey pazar payı. O en iyi yaptıgı işletim sistemi he rgüncellemede daha da yavaşlıyor.

    Kalın yazılar bana aittir.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Microsoft Nokia'yi satın almadi. Sadece akılı telefon kısmını satın aldı ve 2016`ya kadar Nokia'nin telefon üretmemesi anlaşma yapıldı. 2016 sonrası Nokia'dan atak bekliyorum. 

    Windows Phone'dan adam olmaz. Google bile siklemiyor. En basitinden resmi youtube uygulaması yok. Markette çakması var fakat oda açınca direk youtube anasayfa açıyor şaka gibi. İnstagram yıllardır beta durumda. WhatsApp'ta bildirim sorunu var, bazen mesaj gelince uyarmiyor. Telefonlar bariz şekilde kasıyor durmadan sürdürülüyor yazısı çıkıyor. İnternet Explorer harici adam gibi bir tarayıcı yok. Klavyesi çok ufak yazmak çok zor. Kelime önerileri saçma. Sim karta numara kayıt yok. 

    Vs vs. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    wp performans için gayet doyurucu işletim sistemi, uygulamalar konusunda gördüğüm kadarıyla microsoft wp uygulaması geliştirmeye insanları olabildiğince teşvik ediyor eğitimler vs. yani tabiki ios ve android kadar yerleşemedi nedense ama ben zamanla uygulamalar konusunda oldukça rahatlayacağını düşünüyorum 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    interfector bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    interfector bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    hocam yazık günah 1 hafta iade süreci varsa iade edin. 8 aydır parakende sektöründeyim yüzlerce cihaz sattım lumia 1-2 belki

    kesinlikle uzak durun.

    Bazen sırf laf olsun diye konuştuğunu düşünüyorum :D apple dışındaki telefonlar çöp, diğer markaların amacı bizi zikmek. Lumianın eko telefon serisi f/p açısından alınabilecek en iyi ürünlerdir. Bişeye bok atmadan önce bi araştır bi kullan. ayfon dışında telefon kullanmamış adam gelmiş konuşuyorsun.

    hocam apple dışında telefon kullanmamış dediğin adam bundan 2 yıl önce samsung wave ine üretici ( samsung ) destek vermiyor diye android rom kuruyordu ki özgürce istediğini yapabilsin. Telefon ıslanınca çöpe gitti sonra o ayrı. Yine 2 yıl samsung s3 kullandım her türlü rom ile birlikte parandroid cynogen mi istediğim hızı bulmak için telefonun altından girdim üstünden çıktım.

    Apple dışındakiler çöp demiyorum , ne kadar lumia telefon sattıysak hepsinin sahipleri şimdi bin pişman. Sizde pişman olmayın diyorum. Her türlü telefonu kullandım , lumia , htc , lg , samsung , sony , apple , huawei.

    3 aydır iphone kullanıyorum sadece , sen gelip bilip bilmeden ne yorum yapıyorsun.


    :D bilinçli kullanıcı olununca böyle insan dışlanıyor galiba.

    Neyse.

    1. Lumia serisi cihazların yarısında şarj soketi problemi var.

    2. Cihaz ne ios kadar işlevsel nede android kadar özgür ikisinin arasnda kalmış ama yaramamış

    3. Fiyat performans olarak iyi cihazlar ama gerçekten insan para vermeden önce tekrar düşünmesi gerek

    4. sıfır kişiselleştirme

    5. ne rom ne root böyle hayalleriniz olmasın

    6. marketi düşük , uygulama sayısı az ve bir uygulama geliştirici iseniz hobi dışında yatırım yapmazsınız.

    7. microsoft tarafından borçlandırılıp batırılan ve adı kötülenen bir nokia var , kendini toplarlaması ancak adam gibi amiral gemisi android cihazlar ile olur.

     

    Bazı arkadaşlar beni android düşmanı sanmış ama öyle degil , nerde ne kullanacağınız önemli. Bir tablet alacak olsam kesinlikle samsung tab s alırdım. Bir bilgisayar alacak olsam yine lenovo alırdım. Kulaklık alacak olsam philips alırım.

    Tek bir marka takıntım yok apple vibratör yapsa götüme sokmam ama bazı arkadaşlar herkezi öyle sanıyor. Bu arada apple ın ismi ve ünü yüzünden satın aldıgı beats den nefret ederim. vs vs.

    1- Kvkda çalışan arkadaşım var lumialarda soket sorunu sandığın kadar büyük değil.

    Cihazlar direk çanakkale nokia ya gidiyor bizde batarya ve soket sorunu diğer cihazların misli misli çıktı.

    2- ios'a işlevsel dedi ya la :D Hayattaki en büyük başarıları araklama olan bir firmanın yazılımından bahsediyorsun. Android çok özgür şöyle böyle. Eee adam root atıyor ne için selfi çekiyor, face, twit falan :D Yemişim ozaman rootlu telefonu.

    İşlevsel olarak kullanabileceğin uygulama sayısı kullanım kolaylığı ? bunların hepsini kattım.

    3- Wp8.1 düşük donanım ihtiyacından dolayı androidin veya ios'un çalışması cinnet geçirmertirecek modellerindeki donanımla aldığın performansı birtek 3310 da bulursun :D

    Ucuz olabilir ama exclusive özellik yok cihazlarda her android cihazda bir adet bulunur genelde.

    4- ios ta neyi kişiselleştiriyorsun?

    Androidi kastettim orda, ne kulanım kolaylığı nede android deki özelleştirme yok kare menüler sadece vs. beni sinir ediyor.

    5- rom ve root kavramları android içindir. Wp yüklü cihaza rom atamıyom demek ne demek hacı abi :D

    Rom ve root cihaza yapabileceğin değişikliklere birer örnek , ios da JB var gene bir kısım kişiselleştirmeler var , android de sınırsız peki wp da ?

    6- apple store ve google play ilk çıktıklarında ne kadar uygulama vardı aktif? 10 yıldır işleyen bir marketle 3-5 senedir aktif marketi karşılaştırman saçma. ayrıca ne aradın da bulamadın bi söylesene bana :D market işletim sistemi ile alakalı değil. yazılım yapan firma ve kişilerle alakalı bir durumdur ;) ticaret yapmak isteyen birisi ne kadar çok kitleye ulaşabileceğini hesaplayarak yapar. ekonomik beklentiler bunlar.

    Örnek skype ve line dan başka görüntlü görüşme uygulaması yok ve bunları mobilde kimse kullanmıyor müşterilerimizin en büyük şikayeti bu , android de sınırsız uygulama , samsunglarda direk bir numarayı görüntülü arama , ios da ise facetime var. wp da da facetime çakması birşey olması gerekirdi.

    7- Ms, nokia yı satın aldı öyle yok android cihaz yapayım da falan yok.

    Nokia android tablet pisayaya sürüldü ve çok sevildi ,fiyatı da uygun. nokia x serisi yerine  ( androidimsi şey ) gerçek android cihazlar çıkartmalı ki ciddiye alalım , veya en iyisini yapsın dual os koysun müşteri seçsin osu)


    Ek not : tüm dünyadaki bağımsız araştırmalar en stabil işletim sistemi olarak seçtikleri wp8.1 i itin götüne sokmadan önce bi düşün :) malzeme kalitesi ve donanım lumia serisinde şuana kadar nokia karar verdi. şu dakkadan sonra gelecek bütün telefonlar ms kalitesi ile gelecektir. hatırlatmak isterim. ms nin en iyi yaptığı iş işletim sistemidir ;)


    hocam ms apple gibi fizyonu olmayan sadece büyük pazar payı ile satış yapan bir marka , kurumsal firmalar elinde yoksa o kadar güçlü görmeyin ms yi , oyunlar çalışsa sorunsuz şuan linux dan yazıyor olurdum. Herşey pazar payı. O en iyi yaptıgı işletim sistemi he rgüncellemede daha da yavaşlıyor.

    Kalın yazılar bana aittir.

    1- yaklaşık 2 sene lumia 920, yine yaklaşık 2 senedir de lumia 1020 kullanıyorum. bir kez olsun şarj soket problemi yaşamadım. yaşayana da denk gelmedim. hatta kullandığım bu iki cihaz ki 920 yi şuan babam kullanıyor bir kez olsun teklemedi arıza çıkarmadı.

    2- windows phone ios kadar işlevsel ve android kadar özgürdür. uzun süre kullanırsan anlarsın. mağazada alıp içini karıştırmakla anlayacağın bişey değil bu. kapalı sistem evet ama bir o kadar da özgürdür. ios kadar katı değildir.

    3- exclusive özellik yok demişsin de. lumia nın amiral gemisi olarak lanse ettiği her cihazın kendine has özel bir işlevi vardır. piyasayada bu şekilde lanse edilir. hadi amiral gemilerini geçtim. en düşük donanımda çalışan windows phone cihazları bile exclusive uygulamaları çalıştırır. aynı fiyata bulabileceğin android cihazlara kuramayacağın uygulamalar windows phone da amiral gemisi cihazlarda çalıştığı gibi stabildir.

    4- windows phone lanse edildiğinde en kişisel sistem olarak lanse edildi. bu ilk duyulduğunda garip gelebilir. ama evet en kişisel arayüz windows phonedadır. anlık güncellenen karolar, kullanım amacına veya tarzına göre yerleştireceğin, gruplandıracağın başlangıç ekranın, istediğin arka planı kullanmak vs. android de ios a nazaran sadece arka plan ve tema atma olayını kişiselleştirme sanıyorsan çok yanlış biliyorsun bu işi :)

    5- rom atınca android e gelen ekstraları sayar mısın bana? hafıza kartına uygulama yükleyebilme, istediğin arayüzü kurabilme falan filan. hafıza kartına uygulama yükleme işi windows phone da olan bişey zaten. farklı arayüze ise asla gerek yok çünkü windows phone u biraz kullanan biri kişiselleştirdiği başlangıç ekranından başkasını asla istemez.

    6- skype zaten microsoft un ve dünyanın en çok kullanılan görüntülü konuşma yazılımı. ios da facetime var demişsin facetime ne hacı? sadece aynı cihazı kullananların iletişime geçebileceği ve insiyatifin sadece apple da olduğu bir yazılım. ayrıca skype ve line dışında uygulama yok demişsin. gir bir incele mağazayı lütfen. bir çok görüntülü görüşme uygulaması olduğunu göreceksin. ama bu işi düzenli olarak yapan biri zaten skype kullanır.

    7- ios yıllardır kendi işletim sistemi ve cihazını üretir. buna kimse laf edemezken nokia ya çift işletim sistemli telefon üretsin diyosun :) microsoft bünyesine geçti cihazlar olarak ve artık sadece microsoft markası altında tek bir işletim sistemi ile üretim yapılacak. tıpkı apple gibi. tutar mı tutmaz mı bu bizim değil milyar dolarlık şirketin bileceği iş.

    şimdi asıl mevzu windows 10 ile başlayacak. windows tek çatıda toplanıyor. mobilde ve masaüstünde çekirdek yapısı aynıydı sistemde. fakat artık arayüz, mağaza gibi diğer unsurlar da birleşiyor. tek bir yerden tüm cihazlar güncellenecek. ve işin güzel yanı en ucuz windows phone cihazı da windows 10 a sorunsuz geçiş yapacak. windows 10 ile yükselişin 2-3 kat daha artacaktır diye düşünüyorum.


    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    Merhaba hocam

    wp 8.1 volume up tuşuna bas ekranda menu çıkacak orda köşede aşağı ok işareti var orna basdığında göreceksin.Zaten kolay bulunan ayar nasıl bulamadın ilginç.

    Lumia 920 kullanıyorum,çok rahat ve güzel ve en önemlisi stabil.İş arkadaşlarım 3ü telefonunu lumia ile değişti ben ve bir iş arkadaşım babasına 930 ve 925 aldık.Uzun lafın kısası,6-7 lumia var etrafımda kimsede bir problem çıkmadı.Güle-güle kullanın.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    interfector bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    hocam yazık günah 1 hafta iade süreci varsa iade edin. 8 aydır parakende sektöründeyim yüzlerce cihaz sattım lumia 1-2 belki

    kesinlikle uzak durun.

    Bazen sırf laf olsun diye konuştuğunu düşünüyorum :D apple dışındaki telefonlar çöp, diğer markaların amacı bizi zikmek. Lumianın eko telefon serisi f/p açısından alınabilecek en iyi ürünlerdir. Bişeye bok atmadan önce bi araştır bi kullan. ayfon dışında telefon kullanmamış adam gelmiş konuşuyorsun.

    hocam apple dışında telefon kullanmamış dediğin adam bundan 2 yıl önce samsung wave ine üretici ( samsung ) destek vermiyor diye android rom kuruyordu ki özgürce istediğini yapabilsin. Telefon ıslanınca çöpe gitti sonra o ayrı. Yine 2 yıl samsung s3 kullandım her türlü rom ile birlikte parandroid cynogen mi istediğim hızı bulmak için telefonun altından girdim üstünden çıktım.

    Apple dışındakiler çöp demiyorum , ne kadar lumia telefon sattıysak hepsinin sahipleri şimdi bin pişman. Sizde pişman olmayın diyorum. Her türlü telefonu kullandım , lumia , htc , lg , samsung , sony , apple , huawei.

    3 aydır iphone kullanıyorum sadece , sen gelip bilip bilmeden ne yorum yapıyorsun.


    :D bilinçli kullanıcı olununca böyle insan dışlanıyor galiba.

    Neyse.

    1. Lumia serisi cihazların yarısında şarj soketi problemi var.

    2. Cihaz ne ios kadar işlevsel nede android kadar özgür ikisinin arasnda kalmış ama yaramamış

    3. Fiyat performans olarak iyi cihazlar ama gerçekten insan para vermeden önce tekrar düşünmesi gerek

    4. sıfır kişiselleştirme

    5. ne rom ne root böyle hayalleriniz olmasın

    6. marketi düşük , uygulama sayısı az ve bir uygulama geliştirici iseniz hobi dışında yatırım yapmazsınız.

    7. microsoft tarafından borçlandırılıp batırılan ve adı kötülenen bir nokia var , kendini toplarlaması ancak adam gibi amiral gemisi android cihazlar ile olur.

     

    Bazı arkadaşlar beni android düşmanı sanmış ama öyle degil , nerde ne kullanacağınız önemli. Bir tablet alacak olsam kesinlikle samsung tab s alırdım. Bir bilgisayar alacak olsam yine lenovo alırdım. Kulaklık alacak olsam philips alırım.

    Tek bir marka takıntım yok apple vibratör yapsa götüme sokmam ama bazı arkadaşlar herkezi öyle sanıyor. Bu arada apple ın ismi ve ünü yüzünden satın aldıgı beats den nefret ederim. vs vs.

     

     

    Hocam kusura bakma ama.

    sen bu tür konulara yazma istersen.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Microsoft Nokia'yi satın almadi. Sadece akılı telefon kısmını satın aldı ve 2016`ya kadar Nokia'nin telefon üretmemesi anlaşma yapıldı. 2016 sonrası Nokia'dan atak bekliyorum. 

    Windows Phone'dan adam olmaz. Google bile siklemiyor. En basitinden resmi youtube uygulaması yok. Markette çakması var fakat oda açınca direk youtube anasayfa açıyor şaka gibi. İnstagram yıllardır beta durumda. WhatsApp'ta bildirim sorunu var, bazen mesaj gelince uyarmiyor. Telefonlar bariz şekilde kasıyor durmadan sürdürülüyor yazısı çıkıyor. İnternet Explorer harici adam gibi bir tarayıcı yok. Klavyesi çok ufak yazmak çok zor. Kelime önerileri saçma. Sim karta numara kayıt yok. 

    Vs vs. 

    Hocam yanlış anlama ama sen,PanxeR bildiğin sallamışsınız. Tubecast'tan haberin var mı? Diğer yazdıklarınıza cevap vermeye üşendim. Böyle rastgele sallamayın lumia kullanıcılarına karşı komik duruma düşüyorsunuz. Cidden bak laf sokmak için değil harbiden fenalık geçiriyorum böyle şeyler okuyunca.

    Edit: efsaneburak özür. Yanlış anlamayla dahil edilmiş :)

    literatur tarafından 18/Oca/15 16:32 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    @Sencer

    Resmi Youtube uygulaması var mı ? YOK. Bitti. Ayrıca Windows Phone kullanmadımda değil Lumia 520 ve 820 kullandım.

    mkyb tarafından 18/Oca/15 14:27 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    @Sencer

    Resmi Youtube uygulaması var mı ? YOK. Bitti. Ayrıca Windows Phone kullanmadımda değil Lumia 520 ve 820 kullandım.

    Tamam hocam.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsaneburak
    efsaneburak's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2013
    Erkek
    Homer bunu yazdı

    Merhaba hocam

    wp 8.1 volume up tuşuna bas ekranda menu çıkacak orda köşede aşağı ok işareti var orna basdığında göreceksin.Zaten kolay bulunan ayar nasıl bulamadın ilginç.

    Lumia 920 kullanıyorum,çok rahat ve güzel ve en önemlisi stabil.İş arkadaşlarım 3ü telefonunu lumia ile değişti ben ve bir iş arkadaşım babasına 930 ve 925 aldık.Uzun lafın kısası,6-7 lumia var etrafımda kimsede bir problem çıkmadı.Güle-güle kullanın.

    Sağol hocam :D


    wAreX!
Toplam Hit: 3007 Toplam Mesaj: 29