Nokia Vs. Sony Ericsson!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/109/nokia-1208.jpg

    telefon bu diyorum başka bişi demiyorum :) şu karizmaya bak

    ayrıca o ilk resimdeki sony nin modeli ne?


    -----------------------------

    benim koyduğumu diyorsan Sony Ericsson p910i, şu anda kullandığım cepsayar

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    hotboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    mataramasuko bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/109/nokia-1208.jpg

    telefon bu diyorum başka bişi demiyorum :) şu karizmaya bak

    ayrıca o ilk resimdeki sony nin modeli ne?


    -----------------------------

    benim koyduğumu diyorsan Sony Ericsson p910i, şu anda kullandığım cepsayar


    -----------------------------

     

    yok ilk sayfadaki ilk resim

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    eğerki benim telefonu soruyosan o p990i

    ama ilk sayfadaki vs yi diyosan o da w850 olması lazım


    Yapay zeka, zeka değildir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    içimdeki finlandiya aşkı nokia dedirttiriyor.

    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Chaoser bunu yazdı:
    -----------------------------
    içimdeki finlandiya aşkı nokia dedirttiriyor.
    -----------------------------
    Nokia..

    art arda nokia diyebilirsiniz, ama art arda sony ericsson diyemezsiniz.. hem çok anlamsız duruyo.

    ama nokia japon markası gibi.. neyse uykum var azcık.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Opter
    Opter's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek
    Nokia çok sıktı artık ya.samsung kullanıyorum ve Herşeye Oley!Forever Samsung diyorum :D ama bu ikisi arasında kalırsam tabiki SE :)

    Adalet dolu dünya, merhamet dolu dünyadan daha büyüktür. | Kuşandık sarı laciyi, Saraçoğlu yokuşlarında...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    Chaoser bunu yazdı:
    -----------------------------
    içimdeki finlandiya aşkı nokia dedirttiriyor.
    ----------------------------

    yorum yaparken lütfen daha çok bilimsel açıdan düşünelim ;)


    Yapay zeka, zeka değildir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    LostDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    ama nokia japon markası gibi.. neyse uykum var azcık.


    -----------------------------

     

     

    Bence de uykun var birader :) Nokia Finlandiya malıdır.

    Hatta bunlar cep tel muhabbetinden önce kömür madeni işleten bir şirketmiş sonra aşmışlar kendilerini.

    ülkeye fayda sağlıcaz diye geleceğin sektörünü araştırıp ona girmeye karar veriyolar, teknoloji muhabbetleri başlıyo.

    Milli vizyon yani.

     

     

    Bu arada SE forewer abü, ucuz iyi mal, pahalı iyi mal hepsi SEde. Samsung da pahalıya iyi-orta mal diyebilirim.

    Nokia kazık fiyata orta mal. Bok gibi para istedikleri N95i de gördüm 5 dakka oynadım sıkıldım lan dedim bu mu milyarlık telefon!


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    nokya'mı :?

    soni eriksonmu :|

    peh...ben samsung taraftarı olduğum için bu yorumdan başka yorum yapmicam :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBarky
    DjBarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    Sony.

    Hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır. http://www.youtube.com/watch?v=qd4O2AtXYSo
Toplam Hit: 13045 Toplam Mesaj: 73