Nokia Vs. Sony Ericsson!
-
-
hotboy bunu yazdı:
-----------------------------
mataramasuko bunu yazdı:
-----------------------------telefon bu diyorum başka bişi demiyorum :) şu karizmaya bak
ayrıca o ilk resimdeki sony nin modeli ne?
-----------------------------benim koyduğumu diyorsan Sony Ericsson p910i, şu anda kullandığım cepsayar
-----------------------------yok ilk sayfadaki ilk resim
-
eğerki benim telefonu soruyosan o p990i
ama ilk sayfadaki vs yi diyosan o da w850 olması lazım
-
içimdeki finlandiya aşkı nokia dedirttiriyor.
-
Chaoser bunu yazdı:
-----------------------------
içimdeki finlandiya aşkı nokia dedirttiriyor.
-----------------------------
Nokia..art arda nokia diyebilirsiniz, ama art arda sony ericsson diyemezsiniz.. hem çok anlamsız duruyo.
ama nokia japon markası gibi.. neyse uykum var azcık.
-
Nokia çok sıktı artık ya.samsung kullanıyorum ve Herşeye Oley!Forever Samsung diyorum :D ama bu ikisi arasında kalırsam tabiki SE :)
-
Chaoser bunu yazdı:
-----------------------------
içimdeki finlandiya aşkı nokia dedirttiriyor.
----------------------------yorum yaparken lütfen daha çok bilimsel açıdan düşünelim ;)
-
LostDream bunu yazdı:
-----------------------------ama nokia japon markası gibi.. neyse uykum var azcık.
-----------------------------Bence de uykun var birader :) Nokia Finlandiya malıdır.
Hatta bunlar cep tel muhabbetinden önce kömür madeni işleten bir şirketmiş sonra aşmışlar kendilerini.
ülkeye fayda sağlıcaz diye geleceğin sektörünü araştırıp ona girmeye karar veriyolar, teknoloji muhabbetleri başlıyo.
Milli vizyon yani.
Bu arada SE forewer abü, ucuz iyi mal, pahalı iyi mal hepsi SEde. Samsung da pahalıya iyi-orta mal diyebilirim.
Nokia kazık fiyata orta mal. Bok gibi para istedikleri N95i de gördüm 5 dakka oynadım sıkıldım lan dedim bu mu milyarlık telefon!
-
nokya'mı :?
soni eriksonmu :|
peh...ben samsung taraftarı olduğum için bu yorumdan başka yorum yapmicam :D
-
Sony.

