folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Nokta Vuruşlu Yazıcı



Nokta Vuruşlu Yazıcı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Valla gençler bir tane çohiyi durumda 2. el Epson LX-300-II buldum 200 liraya. Gideri var gibi, alıcam çıkışta.


    while (1<2)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Valla gençler bir tane çohiyi durumda 2. el Epson LX-300-II buldum 200 liraya. Gideri var gibi, alıcam çıkışta.

    Ben de bi tane var yatak odamda. İstersen sana sunabilirim.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Oki Micro Line 3320 5520 olabilir. Nokta vuruşlu yazıcıda Okiden şaşmamak lazım. epson, lexmark gibi markaların mekaniği Oki kadar dayanıklı değil. Yavaş yazar patlar çatlar diyenler olmuş ayarları doğru yapıldığı takdirde Windows un tüm işletim sistemlerinde sorunsuz çalışıyor. Sürücüyü Generic txt only olarak tanımlarsanız hızlanır. Öndeki park load gibi tuşları da kullanmaya hakim olmak ve sayfa başı ayarının düzgün olması durumunda lazer yazıcılardan iyidir.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı

    Hocam yeni işletme, o yüzden ben de bilmiyorum. Ama günde 50 - 100 faturayı asacağını sanmiyorum.

    http://www.vatanbilgisayar.com/oki-ml1120-nokta-vuruslu-yazici.html

     

    bundan kullandım kesinlikle pişman olmassın 


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csabanci
    csabanci's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2015
    Erkek

    iyi güzel eskiçağ bi alet dostlar fakat bakınız: 

    ''2'li, 3'lü ve 4'lü faturalandırma sistemi kullanılan yerlerde nokta vuruşlu yazıcılar kullanılır. Bunun sebebi lazer ya da mürekkep püskürtmeli printerların ilk kağıdın arkasındakı ikinci ya da üçüncü kağıda baskı yapamıyor oluşlarıdır. Nokta vuruşlu yazıcılar ilk kağıdın üzerine baskı uyguladıkları için 2. ve 3. kopya kağıtlarına bu yazılar geçebilmektedir.''

    Bence olayın mantığı bu.




    Evrim içi mürit..laugh is live..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Valla gençler bir tane çohiyi durumda 2. el Epson LX-300-II buldum 200 liraya. Gideri var gibi, alıcam çıkışta.

    İş görür iyidir, çoğu yerde bundan var zaten eskilerden kalma. Yalnız hata falan verirse, ayarları falan bozuksa mors alfabesi gibi yapıyorsun a.q aletini. Deneme çıktısı al öyle satın al derim :P

    Fiyat da uygun gayet güzel çalışıyorsa...


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Deneme çıktısı aldım gayet işliyor alet hocam ya. Bir tane de ekstra şerit hediye ettiler yanında. Usb-lpt çevirici aldım bir de. Daha fatura yazdırmayı deneyemedim. Sürekli form var elimde. Hayatımda hiç fatura basmadım ayarlarını falan bilmiyorum. Haftasonu çözücem bakalım. Sağolun yorumlarınız için.


    while (1<2)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Bu dönüştürücü cihazların bazılarının da cihazın düzgün çalışmasına engel olduğunu şok olarak öğrenmiştim :P Ben düzgün cümle yazdırayım diyordum cihaz kafasına göre harf basıyordu. Her şeyi denedik en son kabloyu değiştirelim bakalım dedik, ilkel bir giriş vardı onu kullanınca cihaz düzelmişti.

    Aklında bulunsun :P Dönüştürücü deyince kötü anılarım depreşti bu yazıcıya ait.

     


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Alalı kaç gün oldu hala ayarlayamadım amk yazıcısını :D Elimde A5 sürekli form var, yazıcı ilk faturaya basıyor, ikinciyi atlıyor üçüncüye geçiyor. Sanırım A4'e göre ayarlı. Bugün iki saat uğraştım ayarlayamadım bastım küfürü bıraktım.


    while (1<2)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Alalı kaç gün oldu hala ayarlayamadım amk yazıcısını :D Elimde A5 sürekli form var, yazıcı ilk faturaya basıyor, ikinciyi atlıyor üçüncüye geçiyor. Sanırım A4'e göre ayarlı. Bugün iki saat uğraştım ayarlayamadım bastım küfürü bıraktım.

    Makine üzerinden ayar raporu yazdırıp, menülerde ilerleyip kağıt başlangıç noktasını vs ayarlaman gerek.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
Toplam Hit: 3373 Toplam Mesaj: 29
fatura nokta vuruşlu yazıcı dandik vergi dairesi