Nokta Vuruşlu Yazıcı
-
Valla gençler bir tane çohiyi durumda 2. el Epson LX-300-II buldum 200 liraya. Gideri var gibi, alıcam çıkışta.
-
KrypT bunu yazdı
Valla gençler bir tane çohiyi durumda 2. el Epson LX-300-II buldum 200 liraya. Gideri var gibi, alıcam çıkışta.
Ben de bi tane var yatak odamda. İstersen sana sunabilirim.
-
Oki Micro Line 3320 5520 olabilir. Nokta vuruşlu yazıcıda Okiden şaşmamak lazım. epson, lexmark gibi markaların mekaniği Oki kadar dayanıklı değil. Yavaş yazar patlar çatlar diyenler olmuş ayarları doğru yapıldığı takdirde Windows un tüm işletim sistemlerinde sorunsuz çalışıyor. Sürücüyü Generic txt only olarak tanımlarsanız hızlanır. Öndeki park load gibi tuşları da kullanmaya hakim olmak ve sayfa başı ayarının düzgün olması durumunda lazer yazıcılardan iyidir.
-
HoLyCat bunu yazdıKrypT bunu yazdı
Hocam yeni işletme, o yüzden ben de bilmiyorum. Ama günde 50 - 100 faturayı asacağını sanmiyorum.
http://www.vatanbilgisayar.com/oki-ml1120-nokta-vuruslu-yazici.html
bundan kullandım kesinlikle pişman olmassın
-
iyi güzel eskiçağ bi alet dostlar fakat bakınız:
''2'li, 3'lü ve 4'lü faturalandırma sistemi kullanılan yerlerde nokta vuruşlu yazıcılar kullanılır. Bunun sebebi lazer ya da mürekkep püskürtmeli printerların ilk kağıdın arkasındakı ikinci ya da üçüncü kağıda baskı yapamıyor oluşlarıdır. Nokta vuruşlu yazıcılar ilk kağıdın üzerine baskı uyguladıkları için 2. ve 3. kopya kağıtlarına bu yazılar geçebilmektedir.''
Bence olayın mantığı bu. -
KrypT bunu yazdı
Valla gençler bir tane çohiyi durumda 2. el Epson LX-300-II buldum 200 liraya. Gideri var gibi, alıcam çıkışta.
İş görür iyidir, çoğu yerde bundan var zaten eskilerden kalma. Yalnız hata falan verirse, ayarları falan bozuksa mors alfabesi gibi yapıyorsun a.q aletini. Deneme çıktısı al öyle satın al derim :P
Fiyat da uygun gayet güzel çalışıyorsa...
-
Deneme çıktısı aldım gayet işliyor alet hocam ya. Bir tane de ekstra şerit hediye ettiler yanında. Usb-lpt çevirici aldım bir de. Daha fatura yazdırmayı deneyemedim. Sürekli form var elimde. Hayatımda hiç fatura basmadım ayarlarını falan bilmiyorum. Haftasonu çözücem bakalım. Sağolun yorumlarınız için.
-
Bu dönüştürücü cihazların bazılarının da cihazın düzgün çalışmasına engel olduğunu şok olarak öğrenmiştim :P Ben düzgün cümle yazdırayım diyordum cihaz kafasına göre harf basıyordu. Her şeyi denedik en son kabloyu değiştirelim bakalım dedik, ilkel bir giriş vardı onu kullanınca cihaz düzelmişti.
Aklında bulunsun :P Dönüştürücü deyince kötü anılarım depreşti bu yazıcıya ait.
-
Alalı kaç gün oldu hala ayarlayamadım amk yazıcısını :D Elimde A5 sürekli form var, yazıcı ilk faturaya basıyor, ikinciyi atlıyor üçüncüye geçiyor. Sanırım A4'e göre ayarlı. Bugün iki saat uğraştım ayarlayamadım bastım küfürü bıraktım.
-
KrypT bunu yazdı
Alalı kaç gün oldu hala ayarlayamadım amk yazıcısını :D Elimde A5 sürekli form var, yazıcı ilk faturaya basıyor, ikinciyi atlıyor üçüncüye geçiyor. Sanırım A4'e göre ayarlı. Bugün iki saat uğraştım ayarlayamadım bastım küfürü bıraktım.
Makine üzerinden ayar raporu yazdırıp, menülerde ilerleyip kağıt başlangıç noktasını vs ayarlaman gerek.
