folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Nokta Vuruşlu Yazıcı



Nokta Vuruşlu Yazıcı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    whoobay bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı

    Alalı kaç gün oldu hala ayarlayamadım amk yazıcısını :D Elimde A5 sürekli form var, yazıcı ilk faturaya basıyor, ikinciyi atlıyor üçüncüye geçiyor. Sanırım A4'e göre ayarlı. Bugün iki saat uğraştım ayarlayamadım bastım küfürü bıraktım.

    Makine üzerinden ayar raporu yazdırıp, menülerde ilerleyip kağıt başlangıç noktasını vs ayarlaman gerek.

    Aynen hocam 50 sayfa ayar raporu yazdırdım ayarlıcam diye. Led ışıklar sayfada göründüğü gibi yanmıyor. 3 led var. Örneğin dil ayarında ingilizce için sol ikisi yanacak diyor, sol ikisi yanık seçince İspanyolca yazdırıyor el manyak. 3 ışık kapalıyken seçince İngilizce gömüyor. Makinada yanlış firmware mi var dicem de yok ebesinin nikahı. Ledler de çalışıyor.


    while (1<2)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    csabanci bunu yazdı

    iyi güzel eskiçağ bi alet dostlar fakat bakınız: 

    ''2'li, 3'lü ve 4'lü faturalandırma sistemi kullanılan yerlerde nokta vuruşlu yazıcılar kullanılır. Bunun sebebi lazer ya da mürekkep püskürtmeli printerların ilk kağıdın arkasındakı ikinci ya da üçüncü kağıda baskı yapamıyor oluşlarıdır. Nokta vuruşlu yazıcılar ilk kağıdın üzerine baskı uyguladıkları için 2. ve 3. kopya kağıtlarına bu yazılar geçebilmektedir.''

    Bence olayın mantığı bu.



    lazerde de 2. ve 3. kopya var hocam normal yazıcı da 3 tane a4 boyutunda fatura çıkarken lazer 3 faturayı tek a4 boyutuna basıyor kopartıyorsun köşeden 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    yazdırdığın programda tam ve yarım sayfa vardır. onu yarım yap, programdan fatura dizaynı yap. öbürkü türlü olmaz zaten. 


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    oki marka oldukça sağlamdır.

    ayrıca çoluk çocuğun söylediğini boşver.

    o yazıcılar düzgün kullanılırsa oldukça baba bir yazıcılardır.

    atarı öteri olmaz onların. 


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    oki marka oldukça sağlamdır.

    ayrıca çoluk çocuğun söylediğini boşver.

    o yazıcılar düzgün kullanılırsa oldukça baba bir yazıcılardır.

    atarı öteri olmaz onların. 

    http://www.tahribat.com/forum/sopsy-ve-sanalpazar-kullanacaklar-dikkat-paranizla-215261

    bu konudada HeyQirs demiştiki 

    '' yav he sen öyle dedin diye öldürücez vay amk üç günlük bebelerin lafıyla milyarlık ticaret yaptıgımız adamlardan vazgeçicez he yavrum he sen haklısın''

    sonuç ortada bir aydır ödemeleri alamıyoruz. , bazı insanların tecrübe ile kazandıkları bilgi birikimi vardır , bizim 5 mağazada neler çektiğimizi bi kasacılar olarak biz biliriz bide her gün nokta vuruşlu yazıcıları küfür ede ede düzeltmeye gelen teknik servisteki arkadaş bilir. özet geçeyim 2 yıl firmada fatura sorunu diye bir sorunumuz vardı lazere geçildiğinden beri her gün her saat yaşadığımız o sorun artık yok.

     

    bazı insanların bazen susması lazım 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    masteryoda
    masteryoda's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    baskı yaptığın program üzerinden kağıt tipini seçmen lazım default tanımlar sana uygun değilse yazıcı özeliklerinden kendin kağıt boyutu belirleyebilirsin nokta vuruşlu yazıcılar bana daha kullanışlı gelmiştir fatura bastığın program grafik değilde text tabanlı yazdırıyorsa gayet hızlı yazıyorlar ayrıca devirli faturalarda 1 sayfaya sığmayıp 5-6 sayfa olan faturalarda çok büyük kolaylık aynı kolaylık kaşe imza atarkende geçerli kağıt otokopili olduğu için.
    Lazer yazıcılar için tek A4 boyutunda  3 veya 4 nüsha şeklinde tasarım yapanlarda var kitap yurdunun faturası böyleydi

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    oki marka oldukça sağlamdır.

    ayrıca çoluk çocuğun söylediğini boşver.

    o yazıcılar düzgün kullanılırsa oldukça baba bir yazıcılardır.

    atarı öteri olmaz onların. 

    http://www.tahribat.com/forum/sopsy-ve-sanalpazar-kullanacaklar-dikkat-paranizla-215261

    bu konudada HeyQirs demiştiki 

    '' yav he sen öyle dedin diye öldürücez vay amk üç günlük bebelerin lafıyla milyarlık ticaret yaptıgımız adamlardan vazgeçicez he yavrum he sen haklısın''

    sonuç ortada bir aydır ödemeleri alamıyoruz. , bazı insanların tecrübe ile kazandıkları bilgi birikimi vardır , bizim 5 mağazada neler çektiğimizi bi kasacılar olarak biz biliriz bide her gün nokta vuruşlu yazıcıları küfür ede ede düzeltmeye gelen teknik servisteki arkadaş bilir. özet geçeyim 2 yıl firmada fatura sorunu diye bir sorunumuz vardı lazere geçildiğinden beri her gün her saat yaşadığımız o sorun artık yok.

     

    bazı insanların bazen susması lazım 

    sen tüketici sıfatındasın. kullandığın ürünler yıpranmıştır. servisi adam gibi iş yapıyordur. o cihazlar ömrünü tamamlamıştır.

    bu yüzden sıkıntı yaşamışsınıdr.

    nokta vuruşlu yazıcı kara düzen çalışır. ayarları elle yapılır. ve bu ayarlar tecrübeli biri tarafından yapılırsa 10 yıl arıza vermez.

    karadüzen olduğu için lazer gibi götü başı dağılmaz. gördüğüm nokta vuruşlu yazıcıların hepsi en az 5 yaşında.

    sonra düzen tutmadığı zaman çok kötü dersiniz. nie ? çünkü o cihaza herkes parmak atmaya çalışıor. o cihazlar elle ayarlanıyor. ayarı kaçtığı zaman usta gelip bakımıyor .

    değile kolay kolay sıkıntı çıkarmaz onlar. sadece bakımını yapacak adam yok piyasada fazla. biz bu işi 12 yıldan fazladır yapıyoruz . 

    türsel bayisinde ucuz cam masalarda ayfon kurcalamıyoruz.


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    oki marka oldukça sağlamdır.

    ayrıca çoluk çocuğun söylediğini boşver.

    o yazıcılar düzgün kullanılırsa oldukça baba bir yazıcılardır.

    atarı öteri olmaz onların. 

    http://www.tahribat.com/forum/sopsy-ve-sanalpazar-kullanacaklar-dikkat-paranizla-215261

    bu konudada HeyQirs demiştiki 

    '' yav he sen öyle dedin diye öldürücez vay amk üç günlük bebelerin lafıyla milyarlık ticaret yaptıgımız adamlardan vazgeçicez he yavrum he sen haklısın''

    sonuç ortada bir aydır ödemeleri alamıyoruz. , bazı insanların tecrübe ile kazandıkları bilgi birikimi vardır , bizim 5 mağazada neler çektiğimizi bi kasacılar olarak biz biliriz bide her gün nokta vuruşlu yazıcıları küfür ede ede düzeltmeye gelen teknik servisteki arkadaş bilir. özet geçeyim 2 yıl firmada fatura sorunu diye bir sorunumuz vardı lazere geçildiğinden beri her gün her saat yaşadığımız o sorun artık yok.

     

    bazı insanların bazen susması lazım 

    sen tüketici sıfatındasın. kullandığın ürünler yıpranmıştır. servisi adam gibi iş yapıyordur. o cihazlar ömrünü tamamlamıştır.

    bu yüzden sıkıntı yaşamışsınıdr.

    nokta vuruşlu yazıcı kara düzen çalışır. ayarları elle yapılır. ve bu ayarlar tecrübeli biri tarafından yapılırsa 10 yıl arıza vermez.

    karadüzen olduğu için lazer gibi götü başı dağılmaz. gördüğüm nokta vuruşlu yazıcıların hepsi en az 5 yaşında.

    sonra düzen tutmadığı zaman çok kötü dersiniz. nie ? çünkü o cihaza herkes parmak atmaya çalışıor. o cihazlar elle ayarlanıyor. ayarı kaçtığı zaman usta gelip bakımıyor .

    değile kolay kolay sıkıntı çıkarmaz onlar. sadece bakımını yapacak adam yok piyasada fazla. biz bu işi 12 yıldan fazladır yapıyoruz . 

    türsel bayisinde ucuz cam masalarda ayfon kurcalamıyoruz.

    hocam merak etme bizde yeri gelince haklı olsada o tüketici sıfatında olanlarda buluyoruz hatayı.  makınada bişi yok sen kullanmayı bilmiyorsun vs. 

    dediğin gibi nokta vuruşlu yazıcılar ayarı elle yapılan yazıcılar ve bir çoğu driver problemi yaşıyor okiler buna dahil , benim yeri geliyor 50 tane faturayı arka arkaya kesmem gerekiyor bastığımda çıkartacak 

    makına lazım takılıp kağıdı yırtacak makına değil , sen tüketiciyi anlamayı denemek yerine tamirci olarak bakıyorsun ama kendin evde çıktı almıyorsun onlarca fatura kestiriyorsun bu makınelerin ömrü dolalı çok  oldu kendini güncellemelisin. bu arada bayilerde cam masa yok bankalar ile karıştırmış olaiblirsin.

Toplam Hit: 3369 Toplam Mesaj: 29
fatura nokta vuruşlu yazıcı dandik vergi dairesi