folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Notebook A Nasil Format Atilir Birisi Tane Tane Anlatabilirmi ?



Notebook A Nasil Format Atilir Birisi Tane Tane Anlatabilirmi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aytekinet
    Aytekinet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    @ h2run hocam boot sırasında 1.sıraya Usbhdd'yi alacaksın diyor.


    Kendini bulmak istiyorsan, kendin için düşün.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Aytekinet bunu yazdı

    @ h2run hocam boot sırasında 1.sıraya Usbhdd'yi alacaksın diyor.

    işte onu nasıl yapcaz D: suan doldu beklıyorum start over demeyecegım sanırım restart atip usbhdd yı nasıl sececegım ?


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    yeniden başlat-Siyah ekrandayken f2 tuşuna tık tık tık bas durmadan. biosa girer. orada boot seçeneğini seç, usb bellek takılı olsun. usb belleğin üzerine ok tuşlarıyla gel, f5-f6 yaparak usb seçeneğini üste al, sonra f10 tıkla, yes seçeneğiyle çıkış yap. usb'den boot etme özelliği aktif olmuştur. daha sonra yeniden başlatacağın zaman hiç bir ayar yapmana gerek yok. usb belleği çıkardığında, bellek yuvasında herhangi bir algılama yapamayan sistem, otomatik olarak harddiskten başlar. istersen yukarıda anlatılan yöntemle, işin bittikten sonra harddiski üste alırsın.


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiL3MAN
    FiL3MAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    h2run bunu yazdı
    Aytekinet bunu yazdı

    @ h2run hocam boot sırasında 1.sıraya Usbhdd'yi alacaksın diyor.

    işte onu nasıl yapcaz D: suan doldu beklıyorum start over demeyecegım sanırım restart atip usbhdd yı nasıl sececegım ?

    succesfully diyorsa tamamdır :D yeniden başlat bilgisayari bios a gir boot a gel flash diski usbyi ne cikiyorsa bazilarinda usbhdd bazilarinda direk flash diskin adi (kingston mesela) cikiyor onu 1. siraya al f10 kaydet cik

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    istanbuldaysan hem sana flash bellek hasırlayayım, hem tüm olayı canlı canlı uygulamalı göstereyim kardeşim.

    biosdan boot seçme biosa göre değişir.

    aslında senin laptopta boot device seçeneği vardır. bilgisayar ilk açılırken f9-f10-f11-f12 den birinde boot seçeneği vardır yüksek ihtimal.

    flashı takıp ilk açılırken bu tuşlara bas. bootu nerden yapacağını sorması lazım. orda flashı görüyorsan, ilk bootta flası seç sonra normal devam et.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    hocam Quick Boot var Enabled yazıyor karsısında

    PXE Boot to LAN oda Enabled

    Boot Menu Enabled 

    Bunlarda sadece disabled yapıyorum o kısmın altında 

    Boot Device Priority var ordan secımler var 

    Ordaki secenekler Hard disck Drive, USD device, USB CD/DVD-ROM drive, USB Floppy drive ve Network var.. 

    USD device in uzerıne geldim f10 dedım yes dedım yenıden basladı ama windows ekranı acildi ?


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiL3MAN
    FiL3MAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    h2run bunu yazdı

    hocam Quick Boot var Enabled yazıyor karsısında

    PXE Boot to LAN oda Enabled

    Boot Menu Enabled 

    Bunlarda sadece disabled yapıyorum o kısmın altında 

    Boot Device Priority var ordan secımler var 

    Ordaki secenekler Hard disck Drive, USD device, USB CD/DVD-ROM drive, USB Floppy drive ve Network var.. 

    USD device in uzerıne geldim f10 dedım yes dedım yenıden basladı ama windows ekranı acildi ?

    usb device in üstüne gelince + - ile yada f5 f6 ile onu en üste getir kardeş ondan sonra f10 yap

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    FiL3MAN bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    hocam Quick Boot var Enabled yazıyor karsısında

    PXE Boot to LAN oda Enabled

    Boot Menu Enabled 

    Bunlarda sadece disabled yapıyorum o kısmın altında 

    Boot Device Priority var ordan secımler var 

    Ordaki secenekler Hard disck Drive, USD device, USB CD/DVD-ROM drive, USB Floppy drive ve Network var.. 

    USD device in uzerıne geldim f10 dedım yes dedım yenıden basladı ama windows ekranı acildi ?

    usb device in üstüne gelince + - ile yada f5 f6 ile onu en üste getir kardeş ondan sonra f10 yap

    cıkmıyor f5 f6 ıle baska bır tusla ama cozmeye calısıyorum


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    tamamdır yaptım suan basladı :D amk yıldız tusundanmıs ahaha


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Recovery kısmı cok doluydu bu kısmı komple Silme şansımız varmı ?


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
Toplam Hit: 3166 Toplam Mesaj: 33