

Notebook A Nasil Format Atilir Birisi Tane Tane Anlatabilirmi ?
-
@ h2run hocam boot sırasında 1.sıraya Usbhdd'yi alacaksın diyor.
-
Aytekinet bunu yazdı
@ h2run hocam boot sırasında 1.sıraya Usbhdd'yi alacaksın diyor.
işte onu nasıl yapcaz D: suan doldu beklıyorum start over demeyecegım sanırım restart atip usbhdd yı nasıl sececegım ?
-
yeniden başlat-Siyah ekrandayken f2 tuşuna tık tık tık bas durmadan. biosa girer. orada boot seçeneğini seç, usb bellek takılı olsun. usb belleğin üzerine ok tuşlarıyla gel, f5-f6 yaparak usb seçeneğini üste al, sonra f10 tıkla, yes seçeneğiyle çıkış yap. usb'den boot etme özelliği aktif olmuştur. daha sonra yeniden başlatacağın zaman hiç bir ayar yapmana gerek yok. usb belleği çıkardığında, bellek yuvasında herhangi bir algılama yapamayan sistem, otomatik olarak harddiskten başlar. istersen yukarıda anlatılan yöntemle, işin bittikten sonra harddiski üste alırsın.
-
h2run bunu yazdıAytekinet bunu yazdı
@ h2run hocam boot sırasında 1.sıraya Usbhdd'yi alacaksın diyor.
işte onu nasıl yapcaz D: suan doldu beklıyorum start over demeyecegım sanırım restart atip usbhdd yı nasıl sececegım ?
succesfully diyorsa tamamdır :D yeniden başlat bilgisayari bios a gir boot a gel flash diski usbyi ne cikiyorsa bazilarinda usbhdd bazilarinda direk flash diskin adi (kingston mesela) cikiyor onu 1. siraya al f10 kaydet cik
-
istanbuldaysan hem sana flash bellek hasırlayayım, hem tüm olayı canlı canlı uygulamalı göstereyim kardeşim.
biosdan boot seçme biosa göre değişir.
aslında senin laptopta boot device seçeneği vardır. bilgisayar ilk açılırken f9-f10-f11-f12 den birinde boot seçeneği vardır yüksek ihtimal.
flashı takıp ilk açılırken bu tuşlara bas. bootu nerden yapacağını sorması lazım. orda flashı görüyorsan, ilk bootta flası seç sonra normal devam et.
-
hocam Quick Boot var Enabled yazıyor karsısında
PXE Boot to LAN oda Enabled
Boot Menu Enabled
Bunlarda sadece disabled yapıyorum o kısmın altında
Boot Device Priority var ordan secımler var
Ordaki secenekler Hard disck Drive, USD device, USB CD/DVD-ROM drive, USB Floppy drive ve Network var..
USD device in uzerıne geldim f10 dedım yes dedım yenıden basladı ama windows ekranı acildi ?
-
h2run bunu yazdı
hocam Quick Boot var Enabled yazıyor karsısında
PXE Boot to LAN oda Enabled
Boot Menu Enabled
Bunlarda sadece disabled yapıyorum o kısmın altında
Boot Device Priority var ordan secımler var
Ordaki secenekler Hard disck Drive, USD device, USB CD/DVD-ROM drive, USB Floppy drive ve Network var..
USD device in uzerıne geldim f10 dedım yes dedım yenıden basladı ama windows ekranı acildi ?
usb device in üstüne gelince + - ile yada f5 f6 ile onu en üste getir kardeş ondan sonra f10 yap
-
FiL3MAN bunu yazdıh2run bunu yazdı
hocam Quick Boot var Enabled yazıyor karsısında
PXE Boot to LAN oda Enabled
Boot Menu Enabled
Bunlarda sadece disabled yapıyorum o kısmın altında
Boot Device Priority var ordan secımler var
Ordaki secenekler Hard disck Drive, USD device, USB CD/DVD-ROM drive, USB Floppy drive ve Network var..
USD device in uzerıne geldim f10 dedım yes dedım yenıden basladı ama windows ekranı acildi ?
usb device in üstüne gelince + - ile yada f5 f6 ile onu en üste getir kardeş ondan sonra f10 yap
cıkmıyor f5 f6 ıle baska bır tusla ama cozmeye calısıyorum
-
tamamdır yaptım suan basladı :D amk yıldız tusundanmıs ahaha
-
Recovery kısmı cok doluydu bu kısmı komple Silme şansımız varmı ?