folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Nvdia Ekran Kartı Sorunu



Nvdia Ekran Kartı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    cyrpt bunu yazdı:
    -----------------------------

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    o ekran kartiyla zaten gta 4 oynayabilecegine inanma oynarsanda dusuk kalitede oynarsin.

    crysis, call of duty gibi oyunlar zaten takilir.

    counter'a gelince ekran kartinin driver'ini nvidia'nin kendi sitesinden indirip kur opengl yuklu olmuyor bazilarinda, sonra counter'a girip grafik ayarlarindan goruntuyu opengl sec cam gibi goruntu gelsin.


    -----------------------------

    Hocam ya ben yanlıs bılıyorum ya sen 9600 gt 256 bit 1 gb ya 1700 veya 1600 mhz bır ekran kartı ve o ekran kartıyla oyunların takılacagını soyluyorsun senın kalıtelı dedıgın sevıye nedır? ben o kartla crysısı 19" lcd de goruntuyu basıklastırmayacak en yuksek kalıtede bıtırdım... en ufak takılma olmadan. benım eskı  128 bıt 512 mb (işlemci hızını hatırlamadıgım) ekran kartım bıle medıum mun ust sevıyesınde takılmadı...


    -----------------------------

    Hocam kusura bakma ama crysis i very high da o kartla nah oynarsın..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Magneto
    Magneto's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2009
    Erkek

    Merhaba arkadaşım.öncelikle 9600 gt nvidia kartın orta seviye bir karttır.cs de fps 100 alabilirsin open gl de kullanman gerekiyor işletim sistemi olarak xp öneriyorum oyunlarda daha iyi performans alacağını düşünüyorum.fakat cs de takılmalar söz konusu ise işletim sistemini bi kontrol et format atıp denedikten sonra bile kasılma varsa donanımsal bi sorun vardır sistem donanımı aşırı ısınıyor olabilir 9600 gt ile birçok oyunu yüksek grafik ayarlarında oynayabilirsin.tabiki işlemci ve ramlerde iyi seviyede olması şartı ile


    Yaşlanarak değil yaşayarak tecrübe kazanılır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    ram bayagı bi agır basıyo aynen.


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sedergine
    sedergine's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    İntel core 2 duo 7500 işlemci, 2 gb ram,9600 gt ekran kartı.Y ani bu sistemle counter oynayamıyosam 2 haftalık makineyle vallaha kırarım daha iyi.ayrıntılar cok sacma duvara yaklasınca bıbrbırıne gırıyo her sey.tavsiyeleri uyguladım gene aynı,degişen bi şey yok.Acaba ekran kartında mı bı sıkıntı var? Anlamdım gıtti.Counter de ne oyunmuş arkadaş onunla ekran kartının kalitesini ölçüyoruz.


    ET GİREN YERE, DERT GİRMEZ.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    hocam resim cekebilirmisin herseyin counter'da birbirine girdiginde.


    la liberte ne meurt jamais.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    hocam ss koy .. bi bakalım
    bide sorunları yinelersen daha acıklayıcı olur

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sedergine
    sedergine's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    hocam sitem özelliklerini yazdım zaten az önce.sorun ki İnşallah yardımcı olabilirsin.grafikler net değil.counter basit oyun diye örnek verdim.uzaktaki nesneler net  değil ve duvarlara yaklaştığım zaman görüntüler birbirine giriyor.Daha önce yani 3 günce 9500 gt ekran kartı vardı ,acaba onunla ılgılı bır sorun mu var dıye degiştirp 9600 gt aldım gene aynı.Ne kadar güncelleştirme varsa yaptım yenıden open gl ındırdım falan fılan gene aynı.Hatta indirdiğim sürücüler var olandan eski diye uyarı alıyorum,ne iş anlamadım


    ET GİREN YERE, DERT GİRMEZ.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    sedergine bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam sitem özelliklerini yazdım zaten az önce.sorun ki İnşallah yardımcı olabilirsin.grafikler net değil.counter basit oyun diye örnek verdim.uzaktaki nesneler net  değil ve duvarlara yaklaştığım zaman görüntüler birbirine giriyor.Daha önce yani 3 günce 9500 gt ekran kartı vardı ,acaba onunla ılgılı bır sorun mu var dıye degiştirp 9600 gt aldım gene aynı.Ne kadar güncelleştirme varsa yaptım yenıden open gl ındırdım falan fılan gene aynı.Hatta indirdiğim sürücüler var olandan eski diye uyarı alıyorum,ne iş anlamadım


    -----------------------------
    hocam grafik kartının bus frekansı kac ?
    anakartın bi noktaya kadar kaldırır.
    cipsetinde sorun olabilir kartının
    elimde oyle 2 tane dandik var cs mw 2 oynarken ekran bombe yapıyor ..
    kartını cıkar kart bacagını pwc silgin varsa iyi bi sil
    güc kaynagın kaclık ?
    hic olmadı bi pm at .. (:

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    -driver'lari kaldir suankileri nvidia'nin kendi sitesinden indirip kur.

    -sorun devam ederse format atmayi dene. duzelmezse donanimsal bir sorun vardir.


    la liberte ne meurt jamais.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xir
    Xir's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2010
    Erkek

    sedergine bunu yazdı:
    -----------------------------

    İntel core 2 duo 7500 işlemci, 2 gb ram,9600 gt ekran kartı.Y ani bu sistemle counter oynayamıyosam 2 haftalık makineyle vallaha kırarım daha iyi.ayrıntılar cok sacma duvara yaklasınca bıbrbırıne gırıyo her sey.tavsiyeleri uyguladım gene aynı,degişen bi şey yok.Acaba ekran kartında mı bı sıkıntı var? Anlamdım gıtti.Counter de ne oyunmuş arkadaş onunla ekran kartının kalitesini ölçüyoruz.


    -----------------------------
    bendede intel core 2 duo, 2 gb ram, 8600 gt ,var. half-life tan tut crysis,l4d gibi oyunlarda hiç problem yaşamadım.. bu her pc'ye format attığında bu ayarlar sıfırlanır ve önerdiğim şekilde düzeltirim, başka pek yolu yok yani dediklerimin hepsini yaptıysan, ve hala aynıysa sorun başka yerde..


    İmandır "O" cevherki ilahi ne büyüktür, İmansız olan paslı yürek sinede yüktür..
Toplam Hit: 4052 Toplam Mesaj: 29