Nvidia 9500 GT
-
Disubev bunu yazdı:
-----------------------------Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------Sanki her gün hepimiz milyarları saya saya bitiremiyoruzda adamın makinasına bok atıyoruz.
Hocam makinan iyi o sistemle değil GTA IV'ı kasmadan oynamak çoğaltırsın bile.Sistemi sen topladıysan zaten önemli olan işlemci ve anakarttır diğer parçalar sonradanda değiştirilebilir. Sen sıkma canını oyun keyfine bak :))
-----------------------------Saol sıkmam canımı herkoyun kendi bacağından asılır bizde aza kaanat ediyoruz işte hayırlı aksamlar
-----------------------------
aynı ekran kartıyla prototype'i assassin's creed'i full'de oynuyorum. -
ulquiorra bunu yazdı:
-----------------------------
Disubev bunu yazdı:
-----------------------------
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------Sanki her gün hepimiz milyarları saya saya bitiremiyoruzda adamın makinasına bok atıyoruz.
Hocam makinan iyi o sistemle değil GTA IV'ı kasmadan oynamak çoğaltırsın bile.Sistemi sen topladıysan zaten önemli olan işlemci ve anakarttır diğer parçalar sonradanda değiştirilebilir. Sen sıkma canını oyun keyfine bak :))
-----------------------------Saol sıkmam canımı herkoyun kendi bacağından asılır bizde aza kaanat ediyoruz işte hayırlı aksamlar
-----------------------------
aynı ekran kartıyla prototype'i assassin's creed'i full'de oynuyorum.
-----------------------------O karta bile gerek yok. Nvidia 8800 GT ile assasins creed 2'i full ayarlarda oynadım..
