folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Sosyal Etkinlikler
linefolder Okulda İhtiyacımız Var Arkadaşlar...



Okulda İhtiyacımız Var Arkadaşlar...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Okulun var oluş sebebi: Öğrenciyi akademik ve sosyal anlamda geliştirmek.

    Okulun ihtiyacı denebilecek şeyler: Olmadığında öğrencilerin akademik veya sosyal anlamda eksik kalmasına sebep olabilecek şeyler.

    İhtiyaçlardan örnek:

    Kitap defter sıra tahta kantin fotokopi makinesi (en temel ihtiyaçlar)

    Projeksiyon cihazı (biyoloji öğretmeninin eciş bücüş çizdiği anlaşılmaz kalp diyagramı yerine bir slayt mesela. matematik öğretmeninin çizdiği anlaşılmaz küp içindeki üçgen piramid yerine bir slayt. kimya öğretmeninin su molekülünü çizmesi yerine. görsellik öğrenmeyi müthiş kolaylaştıran bir şey)

    Sosyal anlamda gelişmelerini sağlayacak diğer şeyler (küçük de olsa bir basketbol/futbol sahası, içinde sadece ders kitabı değil roman da olan küçük de olsa bir kütüphane, rehberlik hizmetinin verilebilmesi için bir oda..)

    ...

     

    Lükslerden örnek:

    Kitap defter yerine herkese bir tablet

    Bowling alanı

    Harry Potter'ın Almanca baskıları

     

    Rehberlik servisinde sandalye yerine armut koltuk koymaya ihtiyaç demek bence tam bir first world problem örneği.

    Akıl vermek gibi olmasın da.. Biri hesaplamış armut koltuk fiyatını. 8 kademe var desek, her birinde sadece 1 sınıf, bir sınıfta sadece 30 kişiden hesaplasak.. Öğrenciler 1 tl+öğretmenler 5 tl verirse gayet her şeyi kurtarıyor.

     

    Şu da şahsi fikrim, elbette insan yaşadığı yeri geliştirmeye güzelleştirmeye çalışır ama gerçekten şartsa yardım istersin ve yardım istemeden önce elinden gelen her şeyi yaptığından ve kurtarmadığından emin olursun. 300 liralık lüks için yardım istenmez. Bence.

    Okulun adı yok bir şey yok. Gerçekten ihtiyaç olduğu düşünülen bir konuda kimse bu konudaki gibi bir şey yazdı mı? Çok kişi elinden ne geliyorsa yardımını yapmadı mı? Ben yapamadım durumum yoktu ayrı konu. Velhasıl kişiselleştirip kimseye saldırmanın bir anlamı yok, istediğinizin ihtiyaç olmadığını düşündük ve fikrimizi yazdık hepsi bu.

     


    sigara değil, balık olan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Evet bu konudaki son 2 mesaj gayet anlaşılabilir ve karşılıklı saygıyı iyice bir gösterir tarzda olmuş teşekkürler.

    Ancak bazı diğer mesajlarda olduğu gibi sauna da ister misin, masaj koltuğu, jakuzi de lazım benzeri yorumlar insanın sinirlerini zıplatıyor.

    Şunu da ekleyeyim, yardım istenen okul benim okulum değil. Sadece konuyu açan kişiyi tanırım hepsi bu.


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akenaton
    akenaton's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2010
    Erkek

    konunun; madem hazır da para var bari şu bizim işi aradan çıkarmış olalım diye düşünülerek açıldığınnı hissediyorum.. konuyu açanın bunu kendi çıkarları için yaptığını kesinlikle kastetmiyorum ama yardım konusunda ki diğer seçeneklere bakınca bu biraz abzürt kaçıyo..

    hoca sen en iyisi robinson_crouse'e anlat derdini bilirse o bilir armut koltuğun eksikliğinin acısını :)


    biz sarımsak tarlasından vazgeçmeyiz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Hepsini okumadım da, armut koltuk lüks geliyor, laptop projeksiyon lüks gelmiyor, dünyanın çivisi çıkmış valla.. Hangi birimiz laptoplu projeksiyonlu okullarda yetiştik? Şahsen benim ilkokulda tek teknolojim aydınlatma anahtarlarıydı, bir de lisede açılmayan bilgisayarlarımız.


    ...said addicted.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Playstation ile televizyonda isteyinde öğrenciler daha da rahat rehberlik servisi alsın.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı

    Okulun var oluş sebebi: Öğrenciyi akademik ve sosyal anlamda geliştirmek.

    Okulun ihtiyacı denebilecek şeyler: Olmadığında öğrencilerin akademik veya sosyal anlamda eksik kalmasına sebep olabilecek şeyler.

    İhtiyaçlardan örnek:

    Kitap defter sıra tahta kantin fotokopi makinesi (en temel ihtiyaçlar)

    Projeksiyon cihazı (biyoloji öğretmeninin eciş bücüş çizdiği anlaşılmaz kalp diyagramı yerine bir slayt mesela. matematik öğretmeninin çizdiği anlaşılmaz küp içindeki üçgen piramid yerine bir slayt. kimya öğretmeninin su molekülünü çizmesi yerine. görsellik öğrenmeyi müthiş kolaylaştıran bir şey)

    Sosyal anlamda gelişmelerini sağlayacak diğer şeyler (küçük de olsa bir basketbol/futbol sahası, içinde sadece ders kitabı değil roman da olan küçük de olsa bir kütüphane, rehberlik hizmetinin verilebilmesi için bir oda..)

    ...

     

    Lükslerden örnek:

    Kitap defter yerine herkese bir tablet

    Bowling alanı

    Harry Potter'ın Almanca baskıları

     

    Rehberlik servisinde sandalye yerine armut koltuk koymaya ihtiyaç demek bence tam bir first world problem örneği.

    Akıl vermek gibi olmasın da.. Biri hesaplamış armut koltuk fiyatını. 8 kademe var desek, her birinde sadece 1 sınıf, bir sınıfta sadece 30 kişiden hesaplasak.. Öğrenciler 1 tl+öğretmenler 5 tl verirse gayet her şeyi kurtarıyor.

     

    Şu da şahsi fikrim, elbette insan yaşadığı yeri geliştirmeye güzelleştirmeye çalışır ama gerçekten şartsa yardım istersin ve yardım istemeden önce elinden gelen her şeyi yaptığından ve kurtarmadığından emin olursun. 300 liralık lüks için yardım istenmez. Bence.

    Okulun adı yok bir şey yok. Gerçekten ihtiyaç olduğu düşünülen bir konuda kimse bu konudaki gibi bir şey yazdı mı? Çok kişi elinden ne geliyorsa yardımını yapmadı mı? Ben yapamadım durumum yoktu ayrı konu. Velhasıl kişiselleştirip kimseye saldırmanın bir anlamı yok, istediğinizin ihtiyaç olmadığını düşündük ve fikrimizi yazdık hepsi bu.

     

    Takdir - e şayan !!!



    İmza YOK !!!
Toplam Hit: 7618 Toplam Mesaj: 47