Okulda İlk Gün.
-
bende ilk günden devamsızlıkla başladım :)
-
valla okulun kıymetini bilin okul bitti işe basladım sehir sehir servis oalrak geziyorum ebem skliyo
ama guzel olıyor genelde :d bi köy bahcesinde kızı kandırdık ....... anlayın gersini
-
lise 1 e b,rüsürü kaşar kız gelmiş yanlız dikkatimi çeken artık kızların boyu erkeklerden daha uzun kaşar dediğime bakmayın hepsi birbirinden tipsiz :) böyle ufak ufak çocuklar gezinio felan salak salak hocalar var iişte gene zaten okul dediğn nedirki salakça bi kurumdur kaç senedir okuoz adammı olduk :)
bide sabahtan felan gittik yer kaptık lise 1 lere okulun kurallarını felan anlattık :) ama kısaca BOK gibi geçti
-
aaaaaahhhhh aaaaahhhh nerde subayevleri anılarım:(
-
Aferin La Ezükler Okuyun amk :D Siz Hala Lise Mi Okuonuz La :D
-
lise 1 de sınıf tekrar ı oldu.+ başka bi lisede 1 i tekrar okumaya başladım.Okulu icad edenin kulakları iyi çınlıyodur her sene:D
-
ah lise yılları ah özledim yha olm kıymetini bilin lisenin uni fln da ii de lisenin dadı ayrı deseler 5000 ytl ver sein tekrar lise ye gonderce zok derim walla lisede çeteleşip adam fln dovuyon koridorda uzun eseq oyunyon lise i bişiydi yada bnmortam fazla guseldi hele birde okul yatılıysa ana baba uzak sa of dadından yenmes o lise o okul forması sana madalya gibi gelir çıkarme istemen hep okulu isterrsin yha
-
okula başladığım gün sınıfta kaldığımı öğrendim a.q
Toplam Hit: 5368 Toplam Mesaj: 39
