folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Okulda İlk Gün.



Okulda İlk Gün.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalfa
    kalfa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    bende ilk günden devamsızlıkla başladım :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek

    valla okulun kıymetini bilin okul bitti işe basladım sehir sehir servis oalrak geziyorum ebem skliyo

    ama guzel olıyor genelde :d  bi köy bahcesinde kızı kandırdık ....... anlayın gersini 


    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    lise 1 e b,rüsürü kaşar kız gelmiş yanlız dikkatimi çeken artık kızların boyu erkeklerden daha uzun kaşar dediğime bakmayın hepsi birbirinden tipsiz :) böyle ufak ufak çocuklar gezinio felan salak salak hocalar var iişte gene zaten okul dediğn nedirki salakça bi kurumdur kaç senedir okuoz adammı olduk :)

    bide sabahtan felan gittik yer kaptık lise 1 lere okulun kurallarını felan anlattık :) ama kısaca BOK gibi geçti

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    aaaaaahhhhh aaaaahhhh nerde subayevleri anılarım:(

    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AzoPelo
    AzoPelo's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Aferin La Ezükler Okuyun amk :D Siz Hala Lise Mi Okuonuz La :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    lise 1 de sınıf tekrar ı oldu.+ başka bi lisede 1 i tekrar okumaya başladım.Okulu icad edenin kulakları iyi çınlıyodur her sene:D

    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imgesel
    imgesel's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    ah lise yılları ah özledim yha olm kıymetini bilin lisenin uni fln da ii de lisenin dadı ayrı deseler 5000 ytl ver sein tekrar lise ye gonderce zok derim walla lisede çeteleşip adam fln dovuyon koridorda uzun eseq oyunyon lise i bişiydi yada bnmortam fazla  guseldi hele birde okul yatılıysa ana baba uzak sa of dadından yenmes o lise o okul forması sana madalya gibi gelir çıkarme istemen hep okulu isterrsin yha

    yenenek olmadan resim <br> ÇİZİLEMEZ <br> çalışma olmadan yetenek <br> FAYDA ETMEZ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek
    okula başladığım gün sınıfta kaldığımı öğrendim a.q

    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
Toplam Hit: 5368 Toplam Mesaj: 39