folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ölümden Sonra



Ölümden Sonra

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seLpak
    seLpak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    ya merak ettimde insan ölünce öldkten sonra dünyada yaptıklarını düsünebiliomu mesela iste öldükten 1 saat sonra  örn=keske  silahla kafama ateş etmeseydim , keske arabada okadr hız hapmasaydm , daha x amca yı görmeye gidcektm , vb. gibi düsünceler olabilirmi biliorm sacma oldu ama  

    ßiz İnSanLar Yemİn eTTik İmaNımız Var ÖzGürLük İçiN ÖzgÜrLük aŞkına.....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheOutlaw
    TheOutlaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    yapılan bi araştırmaya göre(bilimsel olarak) intihar eden kişi tam ölüm anına yakın pişmanlık duyuyormuş yaptığından.. islama göre de bildiğim kadarıyla insan öldükten sonra yapmadıklarından ve yaptıklarından pişmanlık duyabiliyormuş.. öldüğünün farkına varınca tabi dediğim olay oluyor:)

    Nerde Gençliğim:(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sil_Bastan
    Sil_Bastan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    kaç gündür kafama sıkmayı düşünüyom abi

    her tarahta ölümle ilgili şeylerle karşılaıyom yaa ufff

    Allah ım yardım :S


    para yok pul yok iş yok karı yok kız yok gol yok hep hüsran amk...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seLpak
    seLpak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    hayatta yapmadıon bişe kalmadıysa sıkabilirsin sonra öldükten sonra deme daha x i görcektim  keske sunuda yapsaydm flan :D   bnm daha yapacak bi ton işim var ki hergün hepsini baska bi güne erteliorm

    ßiz İnSanLar Yemİn eTTik İmaNımız Var ÖzGürLük İçiN ÖzgÜrLük aŞkına.....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sil_Bastan
    Sil_Bastan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek
    yaparsam eğer hayatımın anlamı olan insanı göremeden gideceğime yanarım amk :(

    para yok pul yok iş yok karı yok kız yok gol yok hep hüsran amk...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    hoja zaten kabirde sana ilk 2 melek gelcek iyice bi okşuyacak seni sen ozaman keşkelere kalcaksın yalan olcaksın :]

     


    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iptal007
    iptal007's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    fetva metva verdin demeyinde ben şöle biliorum;azrail canımızı almaya gelecek eğer imanımız varsa canımız çok kolay şekilde çıkacakmış mesela çok tatlı bişey yerken ölmüş olacakmışız gibi ama imansız isek arzail "eti tırnaktan koparır" gibi azap verecek şekilde çıkaracakmış ruhu bedenimizden... sonra ruhların bulnduğu bi alem var (alem-i bişey,bilmiyorum tam)ruhumuz oraya gidecek bedenimiz kabre sonra münker-i nekir k diye 2 melek gelecekmiş  kabire soru sormaya başlayacaklarmış ilk soru "men rabbüke?" yani rabbin kim? sonra namaz kıldınmı gibi bir sürü soru sorulacakmış cevaplara göre kabir azabı başlar yada başlamazmış sorulara gerektiği gibi cevap verenlere cenneten veremeyenlere cehennemden bi pencere açılacakmış
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Wallahi azraili mazraili bilmemde bilinciniz ve geçmişinizle ilgilie herşey tüm hafızanız beyninizde mekanik olarak deplanıyor iki neron birbirine bağlıysa iki şey arasında bağlantı kurabiliyorsunuz. değilse hatırlamıyorsunuz. duygularınız da beyincikten salgilanan hormonlara bağlı. yani bu noktada ruh ne iş yapar ben çözemedim.

    Ha birde birinin beynini çıkarırsanız o kişi yaşamaya devam eder, reflexleri çalışır, karganın beynini çıkarıp yuksekten atarsanız kanat çırpacaktır(motor noronlar hala yaşadığı için reflexler devam eder)

    Bunu neden anlattığıma gelince

    Mesela eroin bağımlısı bir insanın butun davranislarini aldığı maddeler kontrol eder, hırsızlık fln yaptiysa adam oldurduyse bu onun sucumudur? eroin beyinde tahribat yapar adami hafif gerizekali yapar

    adam öldükten sonra da yarim akilli mi olacaktir? kendi mi olacaktir baska biri mi olacaktir? yaptiklari yuzunden yargilanacakmidir?


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    Wallahi azraili mazraili bilmemde bilinciniz ve geçmişinizle ilgilie herşey tüm hafızanız beyninizde mekanik olarak deplanıyor iki neron birbirine bağlıysa iki şey arasında bağlantı kurabiliyorsunuz. değilse hatırlamıyorsunuz. duygularınız da beyincikten salgilanan hormonlara bağlı. yani bu noktada ruh ne iş yapar ben çözemedim.

    Ha birde birinin beynini çıkarırsanız o kişi yaşamaya devam eder, reflexleri çalışır, karganın beynini çıkarıp yuksekten atarsanız kanat çırpacaktır(motor noronlar hala yaşadığı için reflexler devam eder)

    Bunu neden anlattığıma gelince

    Mesela eroin bağımlısı bir insanın butun davranislarini aldığı maddeler kontrol eder, hırsızlık fln yaptiysa adam oldurduyse bu onun sucumudur? eroin beyinde tahribat yapar adami hafif gerizekali yapar

    adam öldükten sonra da yarim akilli mi olacaktir? kendi mi olacaktir baska biri mi olacaktir? yaptiklari yuzunden yargilanacakmidir?


    -----------------------------

    Asıl soru:
    "Ölümden sonrası" var mıdır ?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek
    öldükten sonra ruh bedene sahip olununacagini farzedersek, dolayisiyla beynin fizik bedenle alakali bir durum oldugundan; ruh ile ayni olmasi mumkun degil, eroinman adamda dunya hayatina dair hicbir sapkin hareket soz konusu olmayacaktir.

    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------
    Asıl soru:

    "Ölümden sonrası" var mıdır ?


    -----------------------------

    Ölünce öğrenirsin...


    .
Toplam Hit: 3674 Toplam Mesaj: 32