Ölümden Sonra
-
msdead:
Hayır hocam Kur'anda öyle bir şey yok. O hindularda olan bir olay.
-
ayakta çiş yapmayın üstünüze,başınıza sıçrarsa mezarda çok pis işkence yapcaklarmış :O
harbiyim !
-
ben Hep ayakta salıp geçiyorum:D::D:Dnolcak şimdi:D
-
ben bi kere suratıma işedim amq :D:D
işiyodum kardeşim geldi ufaktı yürüteçle geldi kapağı kapattı.bende makinayı kaptırmıyım diye çektim suratıma yerlere her yer mis gibi çiş oldu :D. -
exploit hiç acımamışsın:D
-
e-toLqa bunu yazdı:
-----------------------------ayakta çiş yapmayın üstünüze,başınıza sıçrarsa mezarda çok pis işkence yapcaklarmış :O
harbiyim !
-----------------------------
bunu hangi ayette yazio söylermisin?kuran deyince nedense ne kdr dandik seyler varsa ölemis bölemis diye soylenio
-
soruya gelince madem herseyi ruhumuz algiliyo ve öldükten sonra aslinda uyaniyor o halde hatirliodur
-
GrayWolf bunu yazdı:
-----------------------------
e-toLqa bunu yazdı:
-----------------------------ayakta çiş yapmayın üstünüze,başınıza sıçrarsa mezarda çok pis işkence yapcaklarmış :O
harbiyim !
-----------------------------
bunu hangi ayette yazio söylermisin?kuran deyince nedense ne kdr dandik seyler varsa ölemis bölemis diye soylenio
-----------------------------evet cok doğru böyle aptal saptal şeyler yüzünden din nelere saptırılıo sonra sanki din islam kötü bişeymiş gibi gösterilio .ayar oluorum ya !
-
Walla hacı öbür tarafta ne olduğunu, ne hissedildiği bilmek için önce ölmek lazım be!!! :D
-
e-toLqa bunu yazdı:
-----------------------------ayakta çiş yapmayın üstünüze,başınıza sıçrarsa mezarda çok pis işkence yapcaklarmış :O
harbiyim !
-----------------------------
Çömerek yaparken bi yerine sıçrarsa sorun yok yani?
