Online 3B Futbol Oyunu
-
Oyunun kurucusu sobeeyi Turk Telekom satın aldı
-
Ben oynamistim xD guzel oyun defansta duran tek adam oldugum ici arkadas,kulup teklifleri tavan yapmisti xD [telden grdgimden imla hatalari icin pardon]
-
Bence direk yükleyin. En iyi öğrenme şekli uygulamadr.
-
microsoft_07 bunu yazdı:
-----------------------------
Bence direk yükleyin. En iyi öğrenme şekli uygulamadr.
-----------------------------yükledim de yardım almak istiorum bazı konularda.. msn adresini pmlersen ? :S
-
sen de bana pmle msn adresini lütfennnn
-
yok arkadaş Türkler oyun yapamıyolar. nası bi oyun motoru kullanıyolarsa ne ram yetiyo ne ekran kartı. kabus 22 de böyleydi. gittim sırf onun için ram aldım. bu da ekran kartı istiyo. oyunu açamadım ama grafikleri fifa 2008 den daha mı iyi. fifa 2008'i açan bilgisayar bunu nası açmaz.
-
bn kurdum şimdi güncelleştirmeleri yapıo oynucak var mı ?
-
oyunda adımm Doss Santoss
gören ben tahribattan desin hemen annarımm
grafikleri düşürebilion oyunda yardımcı olurum olan da olur zaten
-
ss atsanız birde oyundan :W
-
microsoft_07 bunu yazdı:
-----------------------------oyunda adımm Doss Santoss
gören ben tahribattan desin hemen annarımm
grafikleri düşürebilion oyunda yardımcı olurum olan da olur zaten
-----------------------------seni oyunda gördüm.. Burak Kayis ben :D
Toplam Hit: 5714 Toplam Mesaj: 49
