folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Orjinal Tatil Fikirleri



Orjinal Tatil Fikirleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    Darkparadise bunu yazdı
    Mukavim_ bunu yazdı

    Karavancılara hayranım. Ne zaman bir karavancı görsem yollarda, kendimi hep bir yerlere, işe, güce yetişmeye çalışıyor vaziyette görüp, düzene başkaldırasım, aynen onlar gibi alıp karavanı yollara düşesim geliyor ama malum ülke şartları.

    Uzun lafın traşı: Karavanla gezip, kafanın estiği yerde konaklamak orjinal tatilin dibidir.

    into the wild :D

    ben de tatile gittiğimde otelde kalmak yerine kamp yapmak, karavanla istediğim yerde kalmak istiyorum. ve nedense çocukluğumdan beri karavana karşı çok büyük bi sempatim var :P

    tikilerle, cantilerle dolu otellerden, mekanlardan daha samimi ve daha huzurlu olduğu için hoş geliyor tabi hacıt.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    6 gece konaklamalı 8 günlük tatil paketleri var. O programlara bak ve harmanla. Orjinal olur.

    Ben ekim sonunda böyle bişey düşünüyorum. 4 kişi olacaz. 2 kız 2 erkek :)


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek
    opusdei bunu yazdı

    6 gece konaklamalı 8 günlük tatil paketleri var. O programlara bak ve harmanla. Orjinal olur.

    Ben ekim sonunda böyle bişey düşünüyorum. 4 kişi olacaz. 2 kız 2 erkek :)

    ahaha peki hocam bulursan bende haberdar olayım


    Converse giyen uzaylı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek
    c0nverse bunu yazdı
    opusdei bunu yazdı

    6 gece konaklamalı 8 günlük tatil paketleri var. O programlara bak ve harmanla. Orjinal olur.

    Ben ekim sonunda böyle bişey düşünüyorum. 4 kişi olacaz. 2 kız 2 erkek :)

    ahaha peki hocam bulursan bende haberdar olayım

    Kızlar da tamam diğer arkadaşta... sadece planlama yapıyoruz şuan. ;) Evlilik olayını bi ara ciddi ciddi düşünmüştüm.  Olmadı madem bizde manita ile gideriz tatile. Kız arkadaşımın arabası ile gidecez büyük ihtimalle. Duruma göre benim arkadaşın arabayı da alternatif olarak tutuyorum. 


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
Toplam Hit: 2650 Toplam Mesaj: 25