Oyun Tavsiyesi
-
uzengil bunu yazdıpcdoktor636 bunu yazdı
Mafia - Bioshock (infinite) - Metro
Bu 3 seri benim için efsanedir hocam. Mafia the City of Lost Heaven zaten gelmiş geçmiş en iyi oyunlardandır. Bioshock Infinite'in dünyası beni baya bağlamıştı kendine. Hafif sepya havasında, Elizabeth'e zaten aşık olmuştum oyunda afsafd. Metro'yu oynayacaksan önce kitabını oku derim. Yok benim kitapla işim olmaz dersen de türkçe altyazısı mevcut (oyunçeviri ekibinin, her zamanki gibi güzel iş çıkarmışlar).
Metro'yu ilk oynadığımda atmosferi çok boğmuştu, 15-20 dk sonra falan kapatmıştım. Sonra kitabını okudum, oyuna tekrar başladım. O zaman anladım adamlar atmosferi o kadar güzel yansıtmışlar ki, o dünyayı yaşıyorsun resmen. Bir an önce aydınlığa çıkmak istiyorsun, karanlık boğmaya başlıyor. Kitaptan kurgulandığı için senaryosu da muhteşemdir.
Skyrim de oynayabilirsin. Sniper Elite 3'ü beğendim ben, önceki oyunlarından biraz daha farklı.
South Park'ı takip ediyorsan veya daha önceden 10-15 bölümünü izlediysen South Park the Stick of the Truth oyununu da tavsiye ederim.
Hocam yazdıkların ilgimi çekti Mafia 3 İnanılmaz bir oyundu senaryosu falan çok büyülemişti beni şiddetle tavsiye ederim Sniper elite 2 oynamadıysan bir bak bir ara steam dağıtmıştı o sayede bitirdim sarıyor mermiyi salladığında ki animasyon falan iyidir yani South park ı oynayan varsa bana bir bilgi versin sarıyor mu ?
mafia3 ü heycanla bekliyoruz :)
south park the stick of truth güzel oyun :) ilk başta oyun çıktı hemen satın aldım. küçük yiğenlerim vardı onlar böyle çizgi film gibi görünce oyunu oynamayı çok istediler onlara verdim :) sonradan çok pişman oldum tabi south park olduğunu unutmamak lazım :) öncelikle mouse un sağ tuşuna bastığında karakterler gaz çıkartıyor, bizimkilerin hoşuna gitti ama sonra çocuklar oyunda at siken adamlar mı dildolar mı daha neler neler görmediler ki :) 20 saat de bitiyor oyun. ayrıca Türkçe yaması da çıktı. hoş benim yarım yamalak ingilizcemle oyunun tamamını anladım. İlk çıktığında aldığım için 80 lira ödedim. Steam de rekor ödediğim ücret bu oyun :) ama 20 saat bence dolu dolu geçti yani değdi bence :) oynamanı tavsiye ederim :)
-
Lotus bunu yazdıKutikula bunu yazdı
banada bi mmorpg önerin yahu warlord of dreanor gelmeden önce takılıyım azcık
abi pre purchase de 50 euro gibi bi fiyata satılıyor çıktıktan sonra düşer mi bu bunu alırsam şimdi 3 ay aç gezerim ben
6 ay gibi bi sürede düşer diye tahmin ediyorum hocam ben
-
pcdoktor636 bunu yazdıuzengil bunu yazdıpcdoktor636 bunu yazdı
Mafia - Bioshock (infinite) - Metro
Bu 3 seri benim için efsanedir hocam. Mafia the City of Lost Heaven zaten gelmiş geçmiş en iyi oyunlardandır. Bioshock Infinite'in dünyası beni baya bağlamıştı kendine. Hafif sepya havasında, Elizabeth'e zaten aşık olmuştum oyunda afsafd. Metro'yu oynayacaksan önce kitabını oku derim. Yok benim kitapla işim olmaz dersen de türkçe altyazısı mevcut (oyunçeviri ekibinin, her zamanki gibi güzel iş çıkarmışlar).
Metro'yu ilk oynadığımda atmosferi çok boğmuştu, 15-20 dk sonra falan kapatmıştım. Sonra kitabını okudum, oyuna tekrar başladım. O zaman anladım adamlar atmosferi o kadar güzel yansıtmışlar ki, o dünyayı yaşıyorsun resmen. Bir an önce aydınlığa çıkmak istiyorsun, karanlık boğmaya başlıyor. Kitaptan kurgulandığı için senaryosu da muhteşemdir.
Skyrim de oynayabilirsin. Sniper Elite 3'ü beğendim ben, önceki oyunlarından biraz daha farklı.
South Park'ı takip ediyorsan veya daha önceden 10-15 bölümünü izlediysen South Park the Stick of the Truth oyununu da tavsiye ederim.
Hocam yazdıkların ilgimi çekti Mafia 3 İnanılmaz bir oyundu senaryosu falan çok büyülemişti beni şiddetle tavsiye ederim Sniper elite 2 oynamadıysan bir bak bir ara steam dağıtmıştı o sayede bitirdim sarıyor mermiyi salladığında ki animasyon falan iyidir yani South park ı oynayan varsa bana bir bilgi versin sarıyor mu ?
Mafia 2 demek istedin herhalde hocam :) "Mafia the city of lost heaven" oynamadıysan asıl onu oyna derim. Sniper Elite 2'yi de oynamıştım ama tarzı pek sarmadı. Sniper Elite 3'ü beğendim ben.
South Park'ın en azından 15-20 bölümünü izlediysen, genel konsepti biliyorsan oyun muhteşemdir kesinlikle zevk alırsın. Ama bir çok bölüm önceki bölümlere gönderme içeriyor, yani 1-2 sezon izlemiş bile olsan tüm karakterleri tanımayacaksın, o kadar zevk almayacaksın. Gene de uzun süredir oynadığım en eğlenceli oyundu. Diziden daha fazla güldüğüm yerler vardı :)
2 ye gitti hocam indirmeyi düşündüğüm oyunlardandir aslinda ama hikayeyi falan bilmiyorum o yüzden tedirginim ve sims 3 simcity falan indirebilirsin vakit gecirtiyor kazanip bisileri geliştirmeyi severim o yüzden sims falan denemekten cekinmeyin
-
Lotus bunu yazdıKutikula bunu yazdı
banada bi mmorpg önerin yahu warlord of dreanor gelmeden önce takılıyım azcık
abi pre purchase de 50 euro gibi bi fiyata satılıyor çıktıktan sonra düşer mi bu bunu alırsam şimdi 3 ay aç gezerim ben
1-2 ay gibi bir sürede düşmeyeceği kesin o yüzden seve seve alıcaz yeni mekanikleri zaten cok merak ediyorm kasımı iple cekiyorum
-
Shadow of Mordor'ı bir deneyim diye açtım, kaç saattir oynuyorum bilmiyorum :P Oyun harika olmuş, kesinlikle tavsiye ederim.
BlackBox versiyonunu indirin derim, hem lossless, hem boyutu fazlasıyla düşürüyorlar.
-
Alien: isolation sanırım bu zamana kadarki en iyi AI ya sahip. Hayvan kendini tekrar etmiyor hiç, sürekli başka bir şekilde karşında. Hele şu survival modu yok mu Abbow. Birde oculus hacki çıktı, o da çalışıyor artık :D
-
pcdoktor636 bunu yazdı
Shadow of Mordor'ı bir deneyim diye açtım, kaç saattir oynuyorum bilmiyorum :P Oyun harika olmuş, kesinlikle tavsiye ederim.
BlackBox versiyonunu indirin derim, hem lossless, hem boyutu fazlasıyla düşürüyorlar.
Torrent link ?
Ayrıca oyun Nvida mı yoksa AMD mi destekli ? -
Nako19 bunu yazdıPEAK bunu yazdı
önerilerinizle beraber download linkide mevcutsa atar mısınız
benim gibi nerden indirceğini tam olarak bilmeyen arkadaşlarında işi görülür hem.http://kickass.to/middle-earth-shadow-of-mordor-codex-t9644502.html
middle-earth-shadow bi 31 gb var bir 10 gb olan hangisi doğru oyun bunun ?
-
shadow of mordorun hikayesini çok sevdim ama stealth görevleri hiç hoşuma gitmedi yada ben ninja değilim bilemiycem. :S
-
smite takılak
