Oyun Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    uzengil bunu yazdı
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Mafia - Bioshock (infinite) - Metro

    Bu 3 seri benim için efsanedir hocam. Mafia the City of Lost Heaven zaten gelmiş geçmiş en iyi oyunlardandır. Bioshock Infinite'in dünyası beni baya bağlamıştı kendine. Hafif sepya havasında, Elizabeth'e zaten aşık olmuştum oyunda afsafd. Metro'yu oynayacaksan önce kitabını oku derim. Yok benim kitapla işim olmaz dersen de türkçe altyazısı mevcut (oyunçeviri ekibinin, her zamanki gibi güzel iş çıkarmışlar).

    Metro'yu ilk oynadığımda atmosferi çok boğmuştu, 15-20 dk sonra falan kapatmıştım. Sonra kitabını okudum, oyuna tekrar başladım. O zaman anladım adamlar atmosferi o kadar güzel yansıtmışlar ki, o dünyayı yaşıyorsun resmen. Bir an önce aydınlığa çıkmak istiyorsun, karanlık boğmaya başlıyor. Kitaptan kurgulandığı için senaryosu da muhteşemdir.

    Skyrim de oynayabilirsin. Sniper Elite 3'ü beğendim ben, önceki oyunlarından biraz daha farklı.

    South Park'ı takip ediyorsan veya daha önceden 10-15 bölümünü izlediysen South Park the Stick of the Truth oyununu da tavsiye ederim.

    Hocam yazdıkların ilgimi çekti Mafia 3 İnanılmaz bir oyundu senaryosu falan çok büyülemişti beni şiddetle tavsiye ederim Sniper elite 2 oynamadıysan bir bak bir ara steam dağıtmıştı o sayede bitirdim sarıyor mermiyi salladığında ki animasyon falan iyidir yani South park ı oynayan varsa bana bir bilgi versin sarıyor mu ?

    mafia3 ü heycanla bekliyoruz :)

    south park the stick of truth güzel oyun :) ilk başta oyun çıktı hemen satın aldım. küçük yiğenlerim vardı onlar böyle çizgi film gibi görünce oyunu oynamayı çok istediler onlara verdim :) sonradan çok pişman oldum tabi south park olduğunu unutmamak lazım :) öncelikle mouse un sağ tuşuna bastığında karakterler gaz çıkartıyor, bizimkilerin hoşuna gitti ama sonra çocuklar oyunda at siken adamlar mı dildolar mı daha neler neler görmediler ki :) 20 saat de bitiyor oyun. ayrıca Türkçe yaması da çıktı. hoş benim yarım yamalak ingilizcemle oyunun tamamını anladım. İlk çıktığında aldığım için 80 lira ödedim. Steam de rekor ödediğim ücret bu oyun :) ama 20 saat bence dolu dolu geçti yani değdi bence :) oynamanı tavsiye ederim :) 


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stabilo
    stabilo's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2010
    Erkek
    Lotus bunu yazdı
    Kutikula bunu yazdı

    banada bi mmorpg önerin yahu warlord of dreanor gelmeden önce takılıyım azcık

    abi pre purchase de 50 euro gibi bi fiyata satılıyor çıktıktan sonra düşer mi bu bunu alırsam şimdi 3 ay aç gezerim ben

    6 ay gibi bi sürede düşer diye tahmin ediyorum hocam ben


    vanity is definitely my favorite sin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uzengil
    uzengil's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2011
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı
    uzengil bunu yazdı
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Mafia - Bioshock (infinite) - Metro

    Bu 3 seri benim için efsanedir hocam. Mafia the City of Lost Heaven zaten gelmiş geçmiş en iyi oyunlardandır. Bioshock Infinite'in dünyası beni baya bağlamıştı kendine. Hafif sepya havasında, Elizabeth'e zaten aşık olmuştum oyunda afsafd. Metro'yu oynayacaksan önce kitabını oku derim. Yok benim kitapla işim olmaz dersen de türkçe altyazısı mevcut (oyunçeviri ekibinin, her zamanki gibi güzel iş çıkarmışlar).

    Metro'yu ilk oynadığımda atmosferi çok boğmuştu, 15-20 dk sonra falan kapatmıştım. Sonra kitabını okudum, oyuna tekrar başladım. O zaman anladım adamlar atmosferi o kadar güzel yansıtmışlar ki, o dünyayı yaşıyorsun resmen. Bir an önce aydınlığa çıkmak istiyorsun, karanlık boğmaya başlıyor. Kitaptan kurgulandığı için senaryosu da muhteşemdir.

    Skyrim de oynayabilirsin. Sniper Elite 3'ü beğendim ben, önceki oyunlarından biraz daha farklı.

    South Park'ı takip ediyorsan veya daha önceden 10-15 bölümünü izlediysen South Park the Stick of the Truth oyununu da tavsiye ederim.

    Hocam yazdıkların ilgimi çekti Mafia 3 İnanılmaz bir oyundu senaryosu falan çok büyülemişti beni şiddetle tavsiye ederim Sniper elite 2 oynamadıysan bir bak bir ara steam dağıtmıştı o sayede bitirdim sarıyor mermiyi salladığında ki animasyon falan iyidir yani South park ı oynayan varsa bana bir bilgi versin sarıyor mu ?

    Mafia 2 demek istedin herhalde hocam :) "Mafia the city of lost heaven" oynamadıysan asıl onu oyna derim. Sniper Elite 2'yi de oynamıştım ama tarzı pek sarmadı. Sniper Elite 3'ü beğendim ben.

    South Park'ın en azından 15-20 bölümünü izlediysen, genel konsepti biliyorsan oyun muhteşemdir kesinlikle zevk alırsın. Ama bir çok bölüm önceki bölümlere gönderme içeriyor, yani 1-2 sezon izlemiş bile olsan tüm karakterleri tanımayacaksın, o kadar zevk almayacaksın. Gene de uzun süredir oynadığım en eğlenceli oyundu. Diziden daha fazla güldüğüm yerler vardı :)

    2 ye gitti hocam indirmeyi düşündüğüm oyunlardandir aslinda ama hikayeyi falan bilmiyorum o yüzden tedirginim ve sims 3 simcity falan indirebilirsin vakit gecirtiyor kazanip bisileri geliştirmeyi severim o yüzden sims falan denemekten cekinmeyin 


    İmza nasıl atılıyor ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    Lotus bunu yazdı
    Kutikula bunu yazdı

    banada bi mmorpg önerin yahu warlord of dreanor gelmeden önce takılıyım azcık

    abi pre purchase de 50 euro gibi bi fiyata satılıyor çıktıktan sonra düşer mi bu bunu alırsam şimdi 3 ay aç gezerim ben

    1-2 ay gibi bir sürede düşmeyeceği kesin o yüzden seve seve alıcaz yeni mekanikleri zaten cok merak ediyorm kasımı iple cekiyorum 


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Shadow of Mordor'ı bir deneyim diye açtım, kaç saattir oynuyorum bilmiyorum :P Oyun harika olmuş, kesinlikle tavsiye ederim.

    BlackBox versiyonunu indirin derim, hem lossless, hem boyutu fazlasıyla düşürüyorlar.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Alien: isolation  sanırım bu zamana kadarki en iyi AI ya sahip. Hayvan kendini tekrar etmiyor hiç, sürekli başka bir şekilde karşında. Hele şu survival modu yok mu Abbow. Birde oculus hacki çıktı, o da çalışıyor artık :D 


    Almanya Fatihi
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Shadow of Mordor'ı bir deneyim diye açtım, kaç saattir oynuyorum bilmiyorum :P Oyun harika olmuş, kesinlikle tavsiye ederim.

    BlackBox versiyonunu indirin derim, hem lossless, hem boyutu fazlasıyla düşürüyorlar.

    Torrent link ?
    Ayrıca oyun Nvida mı yoksa AMD mi destekli ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek
    Nako19 bunu yazdı
    PEAK bunu yazdı

    önerilerinizle beraber download linkide mevcutsa atar mısınız
    benim gibi nerden indirceğini tam olarak bilmeyen arkadaşlarında işi görülür hem.

    http://kickass.to/middle-earth-shadow-of-mordor-codex-t9644502.html 

    http://kickass.to/far-cry-3-reloaded-t6856565.html 

    middle-earth-shadow bi 31 gb var bir 10 gb olan hangisi doğru oyun bunun ?


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek

    shadow of mordorun hikayesini çok sevdim ama stealth görevleri hiç hoşuma gitmedi yada ben ninja değilim bilemiycem. :S


    Converse giyen uzaylı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    smite takılak


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
Toplam Hit: 9179 Toplam Mesaj: 57