Özgecan'ın Katili Öldürüldü
-
TOMBLACK bunu yazdıNvidia bunu yazdıTOMBLACK bunu yazdı
bu kizin benim kizimdan ne özelliği var demezmi başka bir baba en büyük paradoks kendini o bababanın yerine koy içerde adami silahla vurmuşlar benim kizim olsa bende aynı durum olsun isterdim yanı sonuç adalet var diğerleri için yok buna kim karar veriyor devlet mi haberciler mi ben olayın bu buyutundayım yanı medyanın abartması film değil ki bu biri değerli diğeri değersiz olsun hem tecavüz edilen hem boğularak öldürülen kız için yürümediler bile ama bu kız için herşey yapıldı bu ülkede büyük bir sorun var anlamayan varsa s.k yolu var millet neresinde belli değil yorumlar iyi olmuş hele şükür öldü keşke acı çekseydi böyle kapanip gidecekti yazdın ne oldu tatmın mi oldun uzaktan konu dar görüşlü ve herkezi kendi gibi düşünmeye zorlayacak kadar boş biri değilim ben bu forumda böyle bişey yazınca bu kadar dallama tip gelip yorum yazacaklarını bilseydim zaten konuya yorum yazmazdım s.k böyle olaylar olur zaten zaman zaman buda unutulaçak kimsenin s.kde olmadığınıda biliyorum öyle gözükmeye çalışan tiplerde var kendiyle alay ediyor sürü piskolojisi e oldu yaptı amk tamam bumu olay bitti gitti milletin yorumumu çekemeyen anlamada güçlük çeken insanlarla hele hiç ha yorum biraz sert bir uslup kabul ediyorum millet yorumda mantık arıyor kime göre sana göremi bana göremi küfür etmem saygısız ergen biri değilim ve kimseyi önemsemem anası bacısı olan düşünsün bazı kendini bilmezler var en kısa zamanda tatmın olurlar parmaklarıyla küfür yazarak
lan kıza tecavüz etmşler tecavüz neyin kafasındasın amk
tam detaylı bilmiyorum ama tecavüz edilmedi diye anımsadim

-
TOMBLACK bunu yazdıNvidia bunu yazdıTOMBLACK bunu yazdı
bu kizin benim kizimdan ne özelliği var demezmi başka bir baba en büyük paradoks kendini o bababanın yerine koy içerde adami silahla vurmuşlar benim kizim olsa bende aynı durum olsun isterdim yanı sonuç adalet var diğerleri için yok buna kim karar veriyor devlet mi haberciler mi ben olayın bu buyutundayım yanı medyanın abartması film değil ki bu biri değerli diğeri değersiz olsun hem tecavüz edilen hem boğularak öldürülen kız için yürümediler bile ama bu kız için herşey yapıldı bu ülkede büyük bir sorun var anlamayan varsa s.k yolu var millet neresinde belli değil yorumlar iyi olmuş hele şükür öldü keşke acı çekseydi böyle kapanip gidecekti yazdın ne oldu tatmın mi oldun uzaktan konu dar görüşlü ve herkezi kendi gibi düşünmeye zorlayacak kadar boş biri değilim ben bu forumda böyle bişey yazınca bu kadar dallama tip gelip yorum yazacaklarını bilseydim zaten konuya yorum yazmazdım s.k böyle olaylar olur zaten zaman zaman buda unutulaçak kimsenin s.kde olmadığınıda biliyorum öyle gözükmeye çalışan tiplerde var kendiyle alay ediyor sürü piskolojisi e oldu yaptı amk tamam bumu olay bitti gitti milletin yorumumu çekemeyen anlamada güçlük çeken insanlarla hele hiç ha yorum biraz sert bir uslup kabul ediyorum millet yorumda mantık arıyor kime göre sana göremi bana göremi küfür etmem saygısız ergen biri değilim ve kimseyi önemsemem anası bacısı olan düşünsün bazı kendini bilmezler var en kısa zamanda tatmın olurlar parmaklarıyla küfür yazarak
lan kıza tecavüz etmşler tecavüz neyin kafasındasın amk
tam detaylı bilmiyorum ama tecavüz edilmedi diye anımsadim
evet haklısın tecavüz etmemişlerse ve hunharca öldürmüşlerse sıkıntı yok ..................
-
kimse kusura bakmasın ama bu olay çok çok büyütüldü hatta abartıldı baştan söylüyorum yapılan çok çok çok büyük oruspu çocukluğunun önde gideni işkenceli idam gerektirir affı katti suretle yoktur AMA... ; Adana'da gizem vardı 5 yaşında küçücük bi yavruydu tecavüz edip diri diri yakıldı yapanda ablasına aşık olan kişiydi BELKİ BİR ÇOĞUNUZUN HABERİ BİLE YOK " GİZEM KİM LAN " DİYİP GOOGLE DEN BAKACAKSINIZ ŞİMDİ BEN SÖYLİYEYİM 6 YAŞINDA ADANA'DA TECAVÜZE UĞRAYIP DİRİ DİRİ YAKILAN BİR KIZIMIZ, YAVRUMUZ, BEBEKTİ LAN O BEBEK.... Nerdeydi o aman Türkiye ? Nerdeydi o zaman etek giyip özgecanı destekliyoruz diyen ibne kılıklı oruspu çocukları ? Neredeydiniz beyler ? Soruyorum sizlere ? Günlerce, aylarca ve hatta şu an bile özgecan deniliyor. KİMSE KUSURA BAKMASIN AMA ÇOK FAZLA SEÇİCİLİK VAR. BU KIZIMIZ İÇİN DE TÜM TÜRKİYE SOKAKLARA DÖKÜLMELİYDİ HEMDE DAHA KÜÇÜCÜK YAHU 6 YAŞINDA ALLAH İÇİN DAHA YAVRU BEBEK YA DİRİ DİRİ YAKILDI YA.
http://www.milliyet.com.tr/intikam-icin-vahsice-oldurdu/gundem/detay/1874798/default.htm
NeverSayNever tarafından 11/Nis/16 22:40 tarihinde düzenlenmiştir -
smdi birda tomblackin dedigi olay neden bu adamlara olduruldu degil.boyle adami oldurmeyip elini ayagini keseceksin sikini keseceksin gunde 50 tane oglaniya siktirip oldurmeyip yasatacaksin olum haketmiyor bunlar .
tom tecavuz edilip oldurulen yuzlerce kadin gunahsiz cocuklar var iken neden yalnizca bu kisi uzerinde bu kadar duruldu demek istedi.herkese ayni siddette muamele edilmesi gerektiginden bahsetti diye dusunorum.yoksa kimse neden oldurulmesine kotu oldu demez.
kocaelinde 3 yasinda teavuz edeninden yuzlerce sapiklgi yasaniyor ulkede daha yeni bir arkadasim anlatti bir olay akilalmaz seyler var medyaya dusmeyen.tecavuz edeni hadim edeceksin kolunu bacagini kesip alnina brad pitin nazi avcisi oldugu filmdeki gibi tecavuzcu diye kaziyacaksin goren bir daha sikecek orospu cocuklarini gotunden sicamayacak agzindaki disleri sokeceksin cenesini kiracaksin dilini keseceksin ki ne yemek yiyebilecek ne de pipetle agzina aldigi sivinin tadini anlamayacak bir de burnunu keseceksin ki koku alamayacak
olmek icin yalvaracak ama oldurmeyeceksin .
-
@TOMBLACK'e ithafen arkadaşlar niye kızıyorsunuz bu adama anlamıyorum yeni nesil tipik türk vatandaşı böyle işte aman bana birşey olmasında benena.Ama sana birşey demiyorum hocam haklısın böyle olmaya alıştırıldık senin bir suçun yok,sadece şunu bil yazdığın yazıda ne dediğini anladık ancak sen burdaki insanları anlamak istemiyorsun.Böyle büyük ses yapmış bir olaya karşı insanların tutumu aslında birçok kişiye aynı yada farklı olaylarla karşılaşmış birçok kişinin katil veya katillerine korku salacaktır.O nedendendir ki insanlar önemsiyor,heleki bu kadar ses yapmış bir olay.Yazdığın şeyde umursamazlık sözkonusu eee kardeşim en tehlikeliside bu işte bugün bana yarın sana olmayacağı ne malum bırakta insanlar büyütsünler tepki göstersinler haberleri okuyormusun son zamanlar bilmiyorum ama bu tecavüz olayları bilmem ne artık öyle bir safhaya gelmişki bir öz baba kardeş kızına neler yapıyor benim artık kanım donuyor.Sözün özü alışma kardeşim tamam mı alışma,enpati kur bugün umursamazsın ancak yarın sana,bana yakın bir kişiye olmayacağının bir garantisi yok malesef bırak büyütsün insanlar utansın bunu yapan vicdansızlar korksunlar......
İnsanların adalet karşısındaki bu tutumuda adalete olan güvenin nerelere geldiğinin de ufak bir örneği @Shed510 yazdığına katılıyorum evet çok tehlikeli.Bu olay haricinde ne boklar yiyip elini kolunu sallayan hayasızlarla da aynı havayı solumaktan utanıyorum bir de işin o boyutu var,ölmesi bence iyi ama böyle ölmemeliydi şahsi fikrim bu yönde ancak illegalite açısından düşünürsek ve adaleti düşünecek olursak ilaçla öldürülsünler bence adalet bu hükmü versin böyle vakalara.Yaşamalarının da bir önemi yok haricinde her türlü sadist düşünceyle yaklaşıp al toprağa gömüp taşlıyalım diyenler yada tuz basalım malesefki işler o zaman çığrından çıkacaktır diye düşünüyorum.İlaç yöntemiyle öldürülmeleri ve bu kararıda adaletin vermesi gerektiğini düşünüyorum.(yada assınlar).Ancak adalete güveniyormusun dersen şahsi fikrim "hayır güvenmiyorum" malesefki.Bütün vakalara onun adamı bunun adamı aman şöyle böyle diyipte karar vermek adalet değildir adalet,vakalara devlet başkanı dahi olsa tolerans tanımayarak herkesi genel düşünerek vicdanla verilmeli adalet,öteki türlü birçok şey yaşandı malesef ülkemizde.Eleştirecek olanlarda elbette olacaktır soruyorum sizlere "Sadece bu vakayı düşünmeden geçmişten bugüne elinizi vicdanınıza koyarak cevap vermenizi dileyerekten soruyorum size gerçekten Adalete tam olarak güvenen varmı şu anda?"
Bu durumların çok tehlikeli olduğunu düşünerekten artık gerçekten o düşündüğüm adalet anlayışının vuku bulmasını diliyorum....
baba3232 tarafından 11/Nis/16 23:20 tarihinde düzenlenmiştir -
Böyle adamları verecen doktorların falan eline. Araştırma yapacaklar üzerlerinde. Kesip biçecekler. Çeşit çeşit ilaş deneyecekler. İyileştirecekler sonra başka şeyler yapacaklar.
Cezaevi de çözüm değil bence.
-
TOMBLACK bunu yazdı
bu kizin benim kizimdan ne özelliği var demezmi başka bir baba en büyük paradoks kendini o bababanın yerine koy içerde adami silahla vurmuşlar benim kizim olsa bende aynı durum olsun isterdim yanı sonuç adalet var diğerleri için yok buna kim karar veriyor devlet mi haberciler mi ben olayın bu buyutundayım yanı medyanın abartması film değil ki bu biri değerli diğeri değersiz olsun hem tecavüz edilen hem boğularak öldürülen kız için yürümediler bile ama bu kız için herşey yapıldı bu ülkede büyük bir sorun var anlamayan varsa s.k yolu var millet neresinde belli değil yorumlar iyi olmuş hele şükür öldü keşke acı çekseydi böyle kapanip gidecekti yazdın ne oldu tatmın mi oldun uzaktan konu dar görüşlü ve herkezi kendi gibi düşünmeye zorlayacak kadar boş biri değilim ben bu forumda böyle bişey yazınca bu kadar dallama tip gelip yorum yazacaklarını bilseydim zaten konuya yorum yazmazdım s.k böyle olaylar olur zaten zaman zaman buda unutulaçak kimsenin s.kde olmadığınıda biliyorum öyle gözükmeye çalışan tiplerde var kendiyle alay ediyor sürü piskolojisi e oldu yaptı amk tamam bumu olay bitti gitti milletin yorumumu çekemeyen anlamada güçlük çeken insanlarla hele hiç ha yorum biraz sert bir uslup kabul ediyorum millet yorumda mantık arıyor kime göre sana göremi bana göremi küfür etmem saygısız ergen biri değilim ve kimseyi önemsemem anası bacısı olan düşünsün bazı kendini bilmezler var en kısa zamanda tatmın olurlar parmaklarıyla küfür yazarak
http://tdk.gov.tr/index.php?option=com_content&view=article&id=187:Noktalama-Isaretleri-Aciklamalar&catid=50:yazm-kurallar&Itemid=132
Bak burada sana çok yardımı dokunacak bir şey var hocam.O nasıl yazı yazmak be kardeşim gözümden kan aktı.
-
NeverSayNever bunu yazdı
kimse kusura bakmasın ama bu olay çok çok büyütüldü hatta abartıldı baştan söylüyorum yapılan çok çok çok büyük oruspu çocukluğunun önde gideni işkenceli idam gerektirir affı katti suretle yoktur AMA... ; Adana'da gizem vardı 5 yaşında küçücük bi yavruydu tecavüz edip diri diri yakıldı yapanda ablasına aşık olan kişiydi BELKİ BİR ÇOĞUNUZUN HABERİ BİLE YOK " GİZEM KİM LAN " DİYİP GOOGLE DEN BAKACAKSINIZ ŞİMDİ BEN SÖYLİYEYİM 6 YAŞINDA ADANA'DA TECAVÜZE UĞRAYIP DİRİ DİRİ YAKILAN BİR KIZIMIZ, YAVRUMUZ, BEBEKTİ LAN O BEBEK.... Nerdeydi o aman Türkiye ? Nerdeydi o zaman etek giyip özgecanı destekliyoruz diyen ibne kılıklı oruspu çocukları ? Neredeydiniz beyler ? Soruyorum sizlere ? Günlerce, aylarca ve hatta şu an bile özgecan deniliyor. KİMSE KUSURA BAKMASIN AMA ÇOK FAZLA SEÇİCİLİK VAR. BU KIZIMIZ İÇİN DE TÜM TÜRKİYE SOKAKLARA DÖKÜLMELİYDİ HEMDE DAHA KÜÇÜCÜK YAHU 6 YAŞINDA ALLAH İÇİN DAHA YAVRU BEBEK YA DİRİ DİRİ YAKILDI YA.
http://www.milliyet.com.tr/intikam-icin-vahsice-oldurdu/gundem/detay/1874798/default.htm+1
-
Yeminle bu kadar hasta bir toplum gelişmiş ülkelerde yok. Kaldıki toplum baskısından zibilyon olayın üstü kapatılıyor hemde tecavüze ugrayan çocuk, genç kız, aile içi ensest ilişkisinde hindistanı bile geçmiş bir ülkeyiz.
Ülkenin ya anası sikikti yada tümden siktiler, iletişim araçları ilerledikçe her türlü pisliği daha kolay görür olduk tiksindik kendimizden.
Yurtdışında olan bilir bu kadar ülkesinden tiksinen başka bir ülke vatandaşı gördünüzmü? nerde türk var götüm götüm kaçıyoruz.
Yok farz oldu gitmek artık dayanılacak gibi değil...Alıp bebeleride gidecem nerde huzur var ise.
Olaya gelince Allah Belalarını versin üzüldüm mü zerre kadar üzülmedim, kendi yavrumun başına böyle bir şey gelse ellerimle öldürürüm inanın ama bir ülkenin hapishanesinde silahla yine başka bir adi suçlu 2 kişiyi vurup öldürüyor! ya gençler. Nerde hukuk?
-
Özgecan'ın katilini öldüren kişiler bence suçlu ve cinayetten yargılanmalı sebebi ne olursa olsun bu ülkede kimse kendini kanun koyucu ilan edemez.
