Pakistan'a Yardım
-
püüüü para olsa.. :)
işsizim iş bulana kadar alayına püüüüüüü
-
bence bu kampanyalar kendi ülkemiz için yapılmalı
Her ne olursa olsun yurtdışına para akıtılmamalı
-
detay bunu yazdı:
-----------------------------
bence bu kampanyalar kendi ülkemiz için yapılmalı
Her ne olursa olsun yurtdışına para akıtılmamalı
-----------------------------İlla felaket mi yaşamamız lazım insanların halini anlamak için? Empati kurmak bu kadar mı zor??
-
detay bunu yazdı:
-----------------------------bence bu kampanyalar kendi ülkemiz için yapılmalı
Her ne olursa olsun yurtdışına para akıtılmamalı
-----------------------------Hocam bu bir afet yahu Türkiyede emin ol pakistanda ki afetzedelerden kötü durumda olan yok. Tamam ülkemizde'de yapılmalı katılıyorum ancak öncelikle afet gören ülkeye bir el uzatmak daha mantıklı kim bilir kaç kişinin yakını vefat etti orada kaç kişi evini ailesini kaybetti birde bunun üstüne açlıkla savaşıyorlar. Bu kadar bencil olmayalım.
Aslında hiç konuşmamak gerek , ülkenin geldiği durumu konunun hiti bile özetliyor...
-
Önce ülkem sonra başkası.
her saat dünyada binlerce kişi ölüyor. Doğal afet / savaş yüzünden..
Toplanan paralarla ülkede birçok şey yapılabilirdi. Ülkem insanlarına yeni istihdam sahası açılabilir.
teknolojiye yatırım yapılabilir. bir sürü şey yapılabilirdi.
Önce Kendin sonra Başkası
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
püüüü para olsa.. :)
işsizim iş bulana kadar alayına püüüüüüü
-----------------------------örnek a.
Bu adam neden işsiz hemde ne verimli çağında ( bildiğim kadarıyla 20-25 yaş aralığında )
-
detay bunu yazdı:
-----------------------------Önce ülkem sonra başkası.
her saat dünyada binlerce kişi ölüyor. Doğal afet / savaş yüzünden..
Toplanan paralarla ülkede birçok şey yapılabilirdi. Ülkem insanlarına yeni istihdam sahası açılabilir.
teknolojiye yatırım yapılabilir. bir sürü şey yapılabilirdi.
Önce Kendin sonra Başkası
-----------------------------Biz zaten bunları yapabilecek seviyedeyiz yapılmıyorsa onun altında parasızlık arama bence. Kaç kampanya yapıldı engelliler için bak bi etrafa bi engelli kaldırımı bulabilecekmisin? birde koskoca istanbulda?
-
detay bunu yazdı:
-----------------------------
Önce ülkem sonra başkası.
her saat dünyada binlerce kişi ölüyor. Doğal afet / savaş yüzünden..
Toplanan paralarla ülkede birçok şey yapılabilirdi. Ülkem insanlarına yeni istihdam sahası açılabilir.
teknolojiye yatırım yapılabilir. bir sürü şey yapılabilirdi.
Önce Kendin sonra Başkası
-----------------------------Eger sen bugün dost ülkelere yardım etmezsen yarın öbür gün büyük marmara depremi gelir götünü siker... sonra yardım yardım diye bağırırsın kimse elini uzatmaz... en önemlisi senin insanlık görevin insanlık. Sen hiç aç kaldın mı? Senin yemeğinde Hiç sinekler cirit attı mı ? bencil olmayın olum biraz Allah aşkına Kurtuluş Savaşında bize yardım etti adamlar bugün sıra bizde...
-
Bende onu diorum işte
Önce kendin Sonra başkası
-
detay bunu yazdı:
-----------------------------
Önce ülkem sonra başkası.
her saat dünyada binlerce kişi ölüyor. Doğal afet / savaş yüzünden..
Toplanan paralarla ülkede birçok şey yapılabilirdi. Ülkem insanlarına yeni istihdam sahası açılabilir.
teknolojiye yatırım yapılabilir. bir sürü şey yapılabilirdi.
Önce Kendin sonra Başkası
-----------------------------Afedersin ama ne zaman başkası?
Ülkenin dertleri tamamen bitmeyecek hiçbir zaman.. Mutlaka bir yerlerde paray ihtiyaç olacak. İnsan doyumsuzdur sonu yok isteklerinin..
Önemli olan bu noktada kimin ne kadar ihtiyacı olduğu.. Şu an oradaki insanların paraya yardıma bizden çok çok daha fazla ihtiyacı var.
Açlıktan ölümle pençeleşen birisine yiyecek yardımı yapılması yerine teknolojiye yatırım yapılmasından bahsediyosun ya helal olsun sana ne diyeyim...
