Pakistan'a Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    püüüü para olsa.. :)

    işsizim iş bulana kadar alayına püüüüüüü


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    bence bu kampanyalar kendi ülkemiz için yapılmalı

    Her ne olursa olsun yurtdışına para akıtılmamalı


    maaasebeci....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    detay bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence bu kampanyalar kendi ülkemiz için yapılmalı

    Her ne olursa olsun yurtdışına para akıtılmamalı


    -----------------------------

    İlla felaket mi yaşamamız lazım insanların halini anlamak için? Empati kurmak bu kadar mı zor??


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    detay bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence bu kampanyalar kendi ülkemiz için yapılmalı

    Her ne olursa olsun yurtdışına para akıtılmamalı


    -----------------------------

    Hocam bu bir afet yahu  Türkiyede emin ol pakistanda ki afetzedelerden kötü durumda olan yok. Tamam ülkemizde'de yapılmalı katılıyorum ancak öncelikle afet gören ülkeye bir el uzatmak daha mantıklı kim bilir kaç kişinin yakını vefat etti orada kaç kişi evini ailesini kaybetti birde bunun üstüne açlıkla savaşıyorlar. Bu kadar bencil olmayalım.

     

    Aslında hiç konuşmamak gerek , ülkenin geldiği durumu konunun hiti bile özetliyor...


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    Önce ülkem sonra başkası.

    her saat dünyada binlerce kişi ölüyor. Doğal afet / savaş yüzünden..

    Toplanan paralarla ülkede birçok şey yapılabilirdi. Ülkem insanlarına yeni istihdam sahası açılabilir.

    teknolojiye yatırım yapılabilir. bir sürü şey yapılabilirdi.

    Önce Kendin sonra Başkası

     

     


    maaasebeci....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    püüüü para olsa.. :)

    işsizim iş bulana kadar alayına püüüüüüü


    -----------------------------

    örnek a.

    Bu adam neden işsiz hemde ne verimli çağında ( bildiğim kadarıyla 20-25 yaş aralığında )

     


    maaasebeci....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    detay bunu yazdı:
    -----------------------------

    Önce ülkem sonra başkası.

    her saat dünyada binlerce kişi ölüyor. Doğal afet / savaş yüzünden..

    Toplanan paralarla ülkede birçok şey yapılabilirdi. Ülkem insanlarına yeni istihdam sahası açılabilir.

    teknolojiye yatırım yapılabilir. bir sürü şey yapılabilirdi.

    Önce Kendin sonra Başkası

     

     


    -----------------------------

    Biz zaten bunları yapabilecek seviyedeyiz yapılmıyorsa onun altında parasızlık arama bence. Kaç kampanya yapıldı engelliler için bak bi etrafa bi engelli kaldırımı bulabilecekmisin? birde koskoca istanbulda?


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    detay bunu yazdı:
    -----------------------------

    Önce ülkem sonra başkası.

    her saat dünyada binlerce kişi ölüyor. Doğal afet / savaş yüzünden..

    Toplanan paralarla ülkede birçok şey yapılabilirdi. Ülkem insanlarına yeni istihdam sahası açılabilir.

    teknolojiye yatırım yapılabilir. bir sürü şey yapılabilirdi.

    Önce Kendin sonra Başkası

     

     


    -----------------------------

    Eger sen bugün dost ülkelere yardım etmezsen yarın öbür gün büyük marmara depremi gelir götünü siker... sonra yardım yardım diye bağırırsın kimse elini uzatmaz... en önemlisi senin insanlık görevin insanlık. Sen hiç aç kaldın mı? Senin yemeğinde Hiç sinekler cirit attı mı ? bencil olmayın olum biraz Allah aşkına Kurtuluş Savaşında bize yardım etti adamlar bugün sıra bizde...


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    Bende onu diorum işte

    Önce kendin Sonra başkası


    maaasebeci....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

     

    detay bunu yazdı:
    -----------------------------

    Önce ülkem sonra başkası.

    her saat dünyada binlerce kişi ölüyor. Doğal afet / savaş yüzünden..

    Toplanan paralarla ülkede birçok şey yapılabilirdi. Ülkem insanlarına yeni istihdam sahası açılabilir.

    teknolojiye yatırım yapılabilir. bir sürü şey yapılabilirdi.

    Önce Kendin sonra Başkası


    -----------------------------

    Afedersin ama ne zaman başkası?

    Ülkenin dertleri tamamen bitmeyecek hiçbir zaman.. Mutlaka bir yerlerde paray ihtiyaç olacak. İnsan doyumsuzdur sonu yok isteklerinin..

    Önemli olan bu noktada kimin ne kadar ihtiyacı olduğu.. Şu an oradaki insanların paraya yardıma bizden çok çok daha fazla ihtiyacı var.

    Açlıktan ölümle pençeleşen birisine yiyecek yardımı yapılması yerine teknolojiye yatırım yapılmasından bahsediyosun ya helal olsun sana ne diyeyim...

     


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
Toplam Hit: 5717 Toplam Mesaj: 38