Paramı Neye Yatırsam?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Motor, kask, eldiven al, iett zulumdur el sallayarak geçersin önümüz de yaz hatırlatırım :)


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    telefon alırsan hemde android kesin zarar eder

    motor koyacak yerin yoksa çalarlar

    parada cok değil zaten en para hesabı aç koy oraya parayı ne düşünüyon


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    iphone alırsan zarar etmez hatta kâr edersin diye düşünüyorum. geçen sene adamlar aldı, 2 ay içinde ikinci elini 300-400 lira fazlaya sattı. tabi o doları da etkisiyle o kadar hızlı oldu fakat böyle gelmiş böyle gider. androidlerin değer kaybetmemesi mümkün değil. 


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Git harca hocam, tatile gidin kiz arkadasinla. O para seni ne zengin eder ne de fakir :D


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Konuya 'vay amk millette para var nereye harcasam diye konu açıyor'  diyerek girmiştim hayal kırıklığına uğradım. Bisiklet al bence yazın sürersin püfür püfür spor da olur hem

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek

    tempobete yatır 1.03 orana bas 1000 lirayı al 30 liranı her gün böyle böyle 1 ayda 900-1000 alırsın :D

    1.03 misal dk 87 maç 2-0 felan yada  barça kendi evindeyse 0.5 üst oynayabilirsin

    sana kalmış yani bana kalırsa en mantıklı değerlendirme yöntemi aslında karşı çıkan çok bu yönteme ama düşük oranlar sıkıntı çıkmaz gibime geliyor

     

    RimPalace tarafından 01/Mar/16 18:03 tarihinde düzenlenmiştir

    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    En iyi yatırım insanın kendisine olandır.

    Bence mesleğinle ilgili bir kursa git. Ama adam akıllı para tuzağı olmayan.

    Ne alırsan al bu paraya deger kaybeder.

    İlla birşey yapacaksan altın al dursun. 


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cayan
    Cayan's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
    Ersekmen bunu yazdı

    Eğer 2 bin liraya  bir daha dönüp bakmayacaksan hayatın boyunca kapısından geçmeyeceğin bir bankaya git - / + fon hesaba yatır paranı .

    Sonra o bankayı ve parayı unut :) 20 30 yıl sonra :) vaaaoovv dedirittir.

    eğer 20-30 yıl sonra parayı bulucam abi ben demiyorsan :) 

    20 yıl sonra para maks 5.200 civarı falan olacak hocam abarttığınız kadar değil ayrıca kötü giden ekonomiyi falan da düşünürsek 5.200 lirayla o dönemde cips bile alamayabilir :D


    https://www.youtube.com/watch?v=jQk82bpUy1Y
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    Ersekmen bunu yazdı

    Eğer 2 bin liraya  bir daha dönüp bakmayacaksan hayatın boyunca kapısından geçmeyeceğin bir bankaya git - / + fon hesaba yatır paranı .

    Sonra o bankayı ve parayı unut :) 20 30 yıl sonra :) vaaaoovv dedirittir.

    eğer 20-30 yıl sonra parayı bulucam abi ben demiyorsan :) 

    Bunu tavsiye etmem çünkü harbiden unutma ihtimalin yüksek.

    Bak motor alıp motorlu kurye isi yapip bunun üzerinden bi gelir elde edebilirsin belki


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek

    Değerli yorumlar için teşekkür ederim. Şöyle bir durum var ben zaten çalışıyorum. Para katlama amacında değilim arkadaşlar. Sadece bir ürün alayım o bana zarar ettirmesin derdindeyim. 

    Telefonumu sattım, telefon ihtiyacım var. Ha evde Samsung s2 telefon var onla idare edip motor alabilirim. De o fiyatlara alınan motorlar ne kadar saglıklı olur. Mesela Mondial 150ZAT ları cok begeniyorum 1400 civarına buldum buralarda baya var. 

    motor almayıp gidip iphone 6s de alabilirim . yani kararsızım bu konuda. Ben sattıgımda tekrar bana zarar ettirmesin derdindeyim.

    Derseniz ki satarken zarar ettirmeyen ürünler var mı ? bolca var. En basitinden 15 gün once LETGO 'dan cok ucuza bir urun dusurdum %100 karla sattım 3 gun sonra.

    (Netbook)

     

    TurkForces tarafından 01/Mar/16 18:52 tarihinde düzenlenmiştir

    Digital Marketing Manager / Health Tourism
Toplam Hit: 3444 Toplam Mesaj: 22
ios android yardım cep telefonu motor karar kararsızlık