Paramı Neye Yatırsam?
-
iPhoneların bu saatten sonra alınan fiyatın üstüne satılması biraz zor zira yukarıda da bahsedilmiş sebebi dolar kuru. Ha bir şeyde haklısın satarken fazla zararın olmaz ama buda ne zaman satacağına ve kaç GB aldığına bağlı. Gidipte 16 GB 6S alırsan ileride çok zarar edip satarsın.
