Paypal'ımi Soymuşlar
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------arkeyan26 bunu yazdı:
-----------------------------
slm müridler...
dispute yaptım.... paaramı göndermişler...
yardımlarınızdan teşekkür ederim...
-----------------------------emeği geçen arkadaşları boş geçme dostum.
adettendir burda.
-----------------------------
Adeti ne bilion la sen, 2011 üyesine bak hele :D -
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
arkeyan26 bunu yazdı:
-----------------------------
slm müridler...
dispute yaptım.... paaramı göndermişler...
yardımlarınızdan teşekkür ederim...
-----------------------------emeği geçen arkadaşları boş geçme dostum.
adettendir burda.
-----------------------------
Adeti ne bilion la sen, 2011 üyesine bak hele :D
-----------------------------herşey üye tarihi değildir çaça :P
belki eski bi üyeyiz :D belki 4yıldır takip ediyoruz :D
belki artık ortaya çıkmak istedik bu ihtimalleride düşünün :)))
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
arkeyan26 bunu yazdı:
-----------------------------
slm müridler...
dispute yaptım.... paaramı göndermişler...
yardımlarınızdan teşekkür ederim...
-----------------------------emeği geçen arkadaşları boş geçme dostum.
adettendir burda.
-----------------------------
Adeti ne bilion la sen, 2011 üyesine bak hele :D
-----------------------------herşey üye tarihi değildir çaça :P
belki eski bi üyeyiz :D belki 4yıldır takip ediyoruz :D
belki artık ortaya çıkmak istedik bu ihtimalleride düşünün :)))
-----------------------------excalibur musun lan sen yoksa :P adam kendini ifşa etti beyler multi üye çıktı basın banı :P
-
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
arkeyan26 bunu yazdı:
-----------------------------
slm müridler...
dispute yaptım.... paaramı göndermişler...
yardımlarınızdan teşekkür ederim...
-----------------------------emeği geçen arkadaşları boş geçme dostum.
adettendir burda.
-----------------------------
Adeti ne bilion la sen, 2011 üyesine bak hele :D
-----------------------------herşey üye tarihi değildir çaça :P
belki eski bi üyeyiz :D belki 4yıldır takip ediyoruz :D
belki artık ortaya çıkmak istedik bu ihtimalleride düşünün :)))
-----------------------------excalibur musun lan sen yoksa :P adam kendini ifşa etti beyler multi üye çıktı basın banı :P
-----------------------------yok aman deyim :D multi falan yok :D
yeniyiz daha burda :D
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
arkeyan26 bunu yazdı:
-----------------------------
slm müridler...
dispute yaptım.... paaramı göndermişler...
yardımlarınızdan teşekkür ederim...
-----------------------------emeği geçen arkadaşları boş geçme dostum.
adettendir burda.
-----------------------------
Adeti ne bilion la sen, 2011 üyesine bak hele :D
-----------------------------herşey üye tarihi değildir çaça :P
belki eski bi üyeyiz :D belki 4yıldır takip ediyoruz :D
belki artık ortaya çıkmak istedik bu ihtimalleride düşünün :)))
-----------------------------excalibur musun lan sen yoksa :P adam kendini ifşa etti beyler multi üye çıktı basın banı :P
-----------------------------yok aman deyim :D multi falan yok :D
yeniyiz daha burda :D
-----------------------------
Yalancı ibinee :D Hayın var la aramızda, tez vurula kellesi :| -
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
arkeyan26 bunu yazdı:
-----------------------------
slm müridler...
dispute yaptım.... paaramı göndermişler...
yardımlarınızdan teşekkür ederim...
-----------------------------emeği geçen arkadaşları boş geçme dostum.
adettendir burda.
-----------------------------
Adeti ne bilion la sen, 2011 üyesine bak hele :D
-----------------------------herşey üye tarihi değildir çaça :P
belki eski bi üyeyiz :D belki 4yıldır takip ediyoruz :D
belki artık ortaya çıkmak istedik bu ihtimalleride düşünün :)))
-----------------------------excalibur musun lan sen yoksa :P adam kendini ifşa etti beyler multi üye çıktı basın banı :P
-----------------------------yok aman deyim :D multi falan yok :D
yeniyiz daha burda :D
-----------------------------
Yalancı ibinee :D Hayın var la aramızda, tez vurula kellesi :|
-----------------------------ekmek arabası çarpsın ki bak :D :D
tanımam etmem :|masumum ben :(
multi değil single bile takılmam o derece :'(
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
arkeyan26 bunu yazdı:
-----------------------------
slm müridler...
dispute yaptım.... paaramı göndermişler...
yardımlarınızdan teşekkür ederim...
-----------------------------emeği geçen arkadaşları boş geçme dostum.
adettendir burda.
-----------------------------
Adeti ne bilion la sen, 2011 üyesine bak hele :D
-----------------------------herşey üye tarihi değildir çaça :P
belki eski bi üyeyiz :D belki 4yıldır takip ediyoruz :D
belki artık ortaya çıkmak istedik bu ihtimalleride düşünün :)))
-----------------------------excalibur musun lan sen yoksa :P adam kendini ifşa etti beyler multi üye çıktı basın banı :P
-----------------------------yok aman deyim :D multi falan yok :D
yeniyiz daha burda :D
-----------------------------
Yalancı ibinee :D Hayın var la aramızda, tez vurula kellesi :|
-----------------------------ekmek arabası çarpsın ki bak :D :D
tanımam etmem :|masumum ben :(
multi değil single bile takılmam o derece :'(
-----------------------------
Tamam la ağlama içim parçalandı :| Temiz bu nema problema :D -
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
arkeyan26 bunu yazdı:
-----------------------------
slm müridler...
dispute yaptım.... paaramı göndermişler...
yardımlarınızdan teşekkür ederim...
-----------------------------emeği geçen arkadaşları boş geçme dostum.
adettendir burda.
-----------------------------
Adeti ne bilion la sen, 2011 üyesine bak hele :D
-----------------------------herşey üye tarihi değildir çaça :P
belki eski bi üyeyiz :D belki 4yıldır takip ediyoruz :D
belki artık ortaya çıkmak istedik bu ihtimalleride düşünün :)))
-----------------------------excalibur musun lan sen yoksa :P adam kendini ifşa etti beyler multi üye çıktı basın banı :P
-----------------------------yok aman deyim :D multi falan yok :D
yeniyiz daha burda :D
-----------------------------
Yalancı ibinee :D Hayın var la aramızda, tez vurula kellesi :|
-----------------------------ekmek arabası çarpsın ki bak :D :D
tanımam etmem :|masumum ben :(
multi değil single bile takılmam o derece :'(
-----------------------------
Tamam la ağlama içim parçalandı :| Temiz bu nema problema :D
-----------------------------(yine yediler amk bu 5.multim :P )
hmmm :D eyw hocam :D :D -
Arkadaslar siteme paypal entegre ettim . ve satiş ilk satisimi yaptim para paypal düstü fakat ana sayfada parayi al die bir ikon var tıklayinca fon yakalama cıkıyor daha once hiç paypal kullanmadigim için bilgi verirseniz sevinirim . pm atarsaniz .
-
hocam aynı şey bi arkadaşımın başına gelmişti hemen paypala bildir adamlar anında gereğini yapıyorlar
