folder Tahribat.com Forumları
linefolder Google / Yandex / Bing ve Servisleri
linefolder [Php] Yandex Diske Sql Yedeği Alıyoruz



[Php] Yandex Diske Sql Yedeği Alıyoruz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    freudSusHaksizsin bunu yazdı

    @retret hocam sanırım webdav ile bağlanınca 3gb veriyo, kendi windows uygulamasını yükleyince 10 gb mi ne yapıyo alanı, her davet ettiğin üye içinde alan ekliyo sanırım

     

    10 gb lik bir hesaba da bağlansa 3gb mi kullanabiliyoruz? 3gb de işimi görür en baba veritabanım 2.3gb yi aşmıyor ama 10gb olsa çok daha iyi olur tabi.

    retret dediğin doğru senin 10gb kullanabiliyon.

    freud. ilk mail açınca 2 -3 gb sonra yandesk.diski pcye kurunca biraz arttıyo 7 falan sanırım. sonra bir iki skko dosya yükleyince de 10gbye çıkıyo. ondan sonra istersen disk programını sil kullanm önemli değil. bi def kullansan yeter. daha sonrası için her davet ettiğin kişi diski indirip kullanırsa en az 1 dosya yüklerse sana 500 mb ona 1gb ek alan  geliyoo..

    öyleyse çok iyiymiş, şimdi sadece webdav ile bağlandığım diske baktım 8gb alanı varmış.aktif kullandığım hesap içinde 12 gb diyo

    webdav ile bağlanabildiğimiz başka web servisi varmı yandex benzeri?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    freudSusHaksizsin bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    freudSusHaksizsin bunu yazdı

    @retret hocam sanırım webdav ile bağlanınca 3gb veriyo, kendi windows uygulamasını yükleyince 10 gb mi ne yapıyo alanı, her davet ettiğin üye içinde alan ekliyo sanırım

     

    10 gb lik bir hesaba da bağlansa 3gb mi kullanabiliyoruz? 3gb de işimi görür en baba veritabanım 2.3gb yi aşmıyor ama 10gb olsa çok daha iyi olur tabi.

    retret dediğin doğru senin 10gb kullanabiliyon.

    freud. ilk mail açınca 2 -3 gb sonra yandesk.diski pcye kurunca biraz arttıyo 7 falan sanırım. sonra bir iki skko dosya yükleyince de 10gbye çıkıyo. ondan sonra istersen disk programını sil kullanm önemli değil. bi def kullansan yeter. daha sonrası için her davet ettiğin kişi diski indirip kullanırsa en az 1 dosya yüklerse sana 500 mb ona 1gb ek alan  geliyoo..

    öyleyse çok iyiymiş, şimdi sadece webdav ile bağlandığım diske baktım 8gb alanı varmış.aktif kullandığım hesap içinde 12 gb diyo

    webdav ile bağlanabildiğimiz başka web servisi varmı yandex benzeri?

    valla bilemiyorum da 3 tanesini disklere bağladım :) fiziksel yedekler bozulsa bile yandex disk akar saolasın.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    çiz


    !!!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    bu yandexin mail sistemi de güzelmiş bütün mail adreslerimi tek bir yandex mailime bağladım ismim@yandex.com şeklinde bir mail aldım on numara oldu :F


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Çizik arkadaş.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ccaglayan
    Ccaglayan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    çizik

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    tam banlanacak zamanı mı buldun freud bu konu hakkında sorum vardı

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buzukatak
    buzukatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2010
    Erkek
    zone bunu yazdı

    tam banlanacak zamanı mı buldun freud bu konu hakkında sorum vardı

    Sor hocam sorunu, bir başka bilen vardır muhakkak.


    anlıyorum.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    zone bunu yazdı

    tam banlanacak zamanı mı buldun freud bu konu hakkında sorum vardı

    freud susma haklısın dedik adam Sarper çıktı. vay amk :/

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    windows programları yapacak arkadaşlara da önerebileceğim komut:

    net use X: https://webdav.yandex.com.tr sifre /USER:kullaniciadı

    x: bağlanacak sürücü

    sifre: yandex şifreniz

    kullaniciadı: yandex kullanıcı adınız

Toplam Hit: 5023 Toplam Mesaj: 25