Pınar Sucuk Reklamı !
-
Ben bi keremsimde şeye şahit oldm.Ramazan günüydü Tv de sucukumsal reklamlar yasaktı fakat otobüste ayakta giderken tutma dalgaları varya hani genelde iett de olur onlar şeffaf pLastik fcam olur onn içinde Aytaç sucuk reklamı vardi :F hemde yumurtalı mumurtali tvyi yasaklasan ne yazarki :B
-
bırakın ya onu alamayacak adamın evinde tv nin ne işi var, bu reklamın tek kötü tarafı gece gece çıkıyor insanın canı çekiyor bişey yapamıyor :) gereksiz tartışmalara girmeyin
-
ya böyle şeylerde çok hassasımdır aq fena oldum şimdi :/
-
Alper olaya bu açıdan bakmamıştım uyarmış oldun teşekkürler. :D :D :D
-
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------sorulara çözüm getiremiyorsan üzerini ört..
süper bi çözüm..
abi dünyanın neresinde herkes herşeyi elde edebiliyorki,fakir adamın hamile karısı vah vah sadece türkiyede var dimi böyle aileler?
-----------------------------emin ol böyle reklamı gavurlarda bulamazsın :))
ayrıca sen bu konuda : "ekmek bulamıyorlarsa pasta yesinler" tavrındasın sanırım :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
uGuR bunu yazdı:
-----------------------------HoRbY bunu yazdı:
-----------------------------
Ben yemem sucuk öpcem alper seni mucukkkkkk
-----------------------------
:))))alper doğru diyorsunda Micro_Sd'nin dedigi gibi reklamların amacı bu? adamlar başka nasıl sucuk reklamı yapabilir?
-----------------------------dayı tamam reklamın amacı oda ben istediğim kişiye istediğim şeyi satarım yıllardır bu işin okulunu okuyorum (total de 8 sene felan oldu) ama bunun yaptığı pazarlama felan değil düpe düz insan zaaflarından yararlanma reklamda hiç ürünün kalitesi, v.s v.s ön plana alınıyormu sadece insanların canını sucuk istetiyorlar Allaha çok şükür her istediğim var elimin altında ama buna ne reklamcılık dersiniz ne pazarlama düpe düz pçlik
Bazı gereksiz yazı yazan arkadaşlarada empatiyi öneriyorum yazımdaki örneği okadar IQ yoksa artık ne diyeyim canınız saolsun :)
-----------------------------İşte olay bu. Reklamın amacı tanıtmak ama o reklam da tanıtım falan yok
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------sorulara çözüm getiremiyorsan üzerini ört..
süper bi çözüm..
abi dünyanın neresinde herkes herşeyi elde edebiliyorki,fakir adamın hamile karısı vah vah sadece türkiyede var dimi böyle aileler?
-----------------------------emin ol böyle reklamı gavurlarda bulamazsın :))
ayrıca sen bu konuda : "ekmek bulamıyorlarsa pasta yesinler" tavrındasın sanırım :)
-----------------------------abi böyle memleketide başka yerde bulamazsın...
bu kadar vurdumduymaz umursamaz ne olup bitttiğinin farkında olamayan bi memleket daha yok sanırım dünyada.ki avrupada ne reklamlar var hocam en acımazları onlarda kapitalizmin kralı ülkelerde ahlakmı varki bu tip yasaklar olsun?
-
adamlar işini yapıyorlar bence gayet mantıklı sucuk reklamı sucugu baska ne amacla reklam yaptırcaklar :|
-
hellfever01 bunu yazdı:
-----------------------------bırakın ya onu alamayacak adamın evinde tv nin ne işi var, bu reklamın tek kötü tarafı gece gece çıkıyor insanın canı çekiyor bişey yapamıyor :) gereksiz tartışmalara girmeyin
-----------------------------katılıyorum..
evinde tv varsa sucuk da alabilir..
önemli olan pastırma alabiliyomu ona bakın amk:)))
-
Glaxoks bunu yazdı:
-----------------------------
imzana bak :|
-----------------------------hşşt alperin imzasına laf yok :P (bkz. profiline yaptığım yorum :)
