Pınar Sucuk Reklamı !
-
Bu devirde evinde televizyonu olup, izlemeye vakti olan adam, sucugu da alacak butceye sahiptir bence.. degilse satsın televizyonu alsın yesin.. Televizyonu sattıgı için de reklamı tekrar izleyip tekrar canı cekme durumu olamaz..
-
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------Hocalar fakir o zaman evinde televizyon neden var demek biraz abzürd.
normal insan yaşam standartının bir eğlencesi olmak zorunda?
admaın o zevkinide alırsan.
hem ucuza sucuklarda var 2-3 liralık tavuk etinden falan %100 dana gibi kokmuyor ama gayet öğrenci evi ayarında.Hemde tansaş marka..oh$ reklam için iyi para verdiler..
-----------------------------orada haklısın bak. ama madem ki öyle bir eğlence lüksü var o lüksü 2. plana atıp önce ailesinin ihtiyaçlarını karşılaması gerekmez mi ? benim düşüncem böyle.
televizyonu satıp yada izleyeceği vakitte çalışıp o sucuğu da alabilecek parayı kazanmalı. televizyon alacak parayı kazanmışsa sucuk alacak parayı da kazanabilir.
-
XanTos bunu yazdı:
-----------------------------
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------Hocalar fakir o zaman evinde televizyon neden var demek biraz abzürd.
normal insan yaşam standartının bir eğlencesi olmak zorunda?
admaın o zevkinide alırsan.
hem ucuza sucuklarda var 2-3 liralık tavuk etinden falan %100 dana gibi kokmuyor ama gayet öğrenci evi ayarında.Hemde tansaş marka..oh$ reklam için iyi para verdiler..
-----------------------------orada haklısın bak. ama madem ki öyle bir eğlence lüksü var o lüksü 2. plana atıp önce ailesinin ihtiyaçlarını karşılaması gerekmez mi ? benim düşüncem böyle.
televizyonu satıp yada izleyeceği vakitte çalışıp o sucuğu da alabilecek parayı kazanmalı. televizyon alacak parayı kazanmışsa sucuk alacak parayı da kazanabilir.
-----------------------------televizyon derken gözünüzde büyütmeyin çıkın 20 ytl ye tv de bulursunuz 2. el ve yıllar yılı kullanırsınız ama bir sucuğa vereceğiniz 10 ytl 1 saatin içinde biterrrr
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
XanTos bunu yazdı:
-----------------------------
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------Hocalar fakir o zaman evinde televizyon neden var demek biraz abzürd.
normal insan yaşam standartının bir eğlencesi olmak zorunda?
admaın o zevkinide alırsan.
hem ucuza sucuklarda var 2-3 liralık tavuk etinden falan %100 dana gibi kokmuyor ama gayet öğrenci evi ayarında.Hemde tansaş marka..oh$ reklam için iyi para verdiler..
-----------------------------orada haklısın bak. ama madem ki öyle bir eğlence lüksü var o lüksü 2. plana atıp önce ailesinin ihtiyaçlarını karşılaması gerekmez mi ? benim düşüncem böyle.
televizyonu satıp yada izleyeceği vakitte çalışıp o sucuğu da alabilecek parayı kazanmalı. televizyon alacak parayı kazanmışsa sucuk alacak parayı da kazanabilir.
-----------------------------televizyon derken gözünüzde büyütmeyin çıkın 20 ytl ye tv de bulursunuz 2. el ve yıllar yılı kullanırsınız ama bir sucuğa vereceğiniz 10 ytl 1 saatin içinde biterrrr
-----------------------------verdikleri paralar 20 ytl falan değil.Sen 20 ytlye ancak siyah-beyaz bulursun.300 kağıt veriyorlar en az.Zaten yok birde olmuşken en iyisi olsun mantığına girmiyorlar mı..
-
la saçmalamışsınız ya.
Niye başka şeylere canları çekmiyo yok araba yok o yok bu. Araba yenen bişey mi en çok yenen şeylere can çekilir. Göz hakkı diye bişe var. Hem adam orda ballandıra ballandıra anlatıyo yok sucuğu atacan pişirecen tam yağını verirken basaccan ekmeği mmmmmm yapıyo buna can çekmez mi. Çocuk demeyecek mi anne/baba sucuk alalım. Belki onlar sucuğa verecekleri parayla başka şey alıyolar. Onlara sucuk lüx belki. Sadece ekmek-peynir-zeytin-domates-hıyar-çay kahvaltısı yapıyolar. Ya adam gibi yapsınlar ya da kaldırsınlar o reklamı gece versinler amk.
-
20 ytlye televizyon mu olur ya hadi diyelim var. adamda da var onu da geçtik. illa 10 ytl olan sucuktan mı almak zorunda 3-4 ytl ye de bulunabilir. ben olsam o 20 ytl yi televizyona değil sucuğa yatırırdım :))))))))
-
XanTos bunu yazdı:
-----------------------------
20 ytlye televizyon mu olur ya hadi diyelim var. adamda da var onu da geçtik. illa 10 ytl olan sucuktan mı almak zorunda 3-4 ytl ye de bulunabilir. ben olsam o 20 ytl yi televizyona değil sucuğa yatırırdım :))))))))
-----------------------------sen üniversite okudunmu hoca?
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
XanTos bunu yazdı:
-----------------------------
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------Hocalar fakir o zaman evinde televizyon neden var demek biraz abzürd.
normal insan yaşam standartının bir eğlencesi olmak zorunda?
admaın o zevkinide alırsan.
hem ucuza sucuklarda var 2-3 liralık tavuk etinden falan %100 dana gibi kokmuyor ama gayet öğrenci evi ayarında.Hemde tansaş marka..oh$ reklam için iyi para verdiler..
-----------------------------orada haklısın bak. ama madem ki öyle bir eğlence lüksü var o lüksü 2. plana atıp önce ailesinin ihtiyaçlarını karşılaması gerekmez mi ? benim düşüncem böyle.
televizyonu satıp yada izleyeceği vakitte çalışıp o sucuğu da alabilecek parayı kazanmalı. televizyon alacak parayı kazanmışsa sucuk alacak parayı da kazanabilir.
-----------------------------televizyon derken gözünüzde büyütmeyin çıkın 20 ytl ye tv de bulursunuz 2. el ve yıllar yılı kullanırsınız ama bir sucuğa vereceğiniz 10 ytl 1 saatin içinde biterrrr
-----------------------------verdikleri paralar 20 ytl falan değil.Sen 20 ytlye ancak siyah-beyaz bulursun.300 kağıt veriyorlar en az.Zaten yok birde olmuşken en iyisi olsun mantığına girmiyorlar mı..
-----------------------------bende zaten son sistem demedim zümsük :) 40 Ytl civarı var 37 ekran 2ci el ulen ekmek kaç para biliyonmu :) sen onuda bilmezsin :))
-
40-50 milyona 37 ekran bi tv almak mümkün,ancak dediğim gibi beyler sucuk 15 lira 5 kişilik bir aile öle kessen yumurta kırsan 10 tane biter gider ama televizyon insanlarn sosyal yaşamı için gerekli.zaten elektrikte kaçak.oh.
Hem bu anlamadığım diğer bir konuda;
Çocuk görecek ailesinden istemeyecekmi mevzusu lan nasılda acitasyon yapıyorsunuz.Siz 4 farklı salamlı 2 farklı sucuk pişmiş kahvaltılar yaptınız her halde.
Memleket zaten fakir.
Köşktemi büyüdünüz a.k
Piç baba sucuk al derse oğlum paramız yok der bu kadar basit.
