Pınar Sucuk Reklamı !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Knightkib
    Knightkib's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    Bu devirde evinde televizyonu olup, izlemeye vakti olan adam, sucugu da alacak butceye sahiptir bence..  degilse satsın televizyonu alsın yesin.. Televizyonu sattıgı için de reklamı tekrar izleyip tekrar canı cekme durumu olamaz..

    I am a Gamer. Not because I dont have a life, but because I choose to have Many.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XanTos
    XanTos's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek
    Antikky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocalar fakir o zaman evinde televizyon neden var demek biraz abzürd.
    normal insan yaşam standartının bir eğlencesi olmak zorunda?
    admaın o zevkinide alırsan.

    hem ucuza sucuklarda var 2-3 liralık tavuk etinden falan %100 dana gibi kokmuyor ama gayet öğrenci evi ayarında.Hemde tansaş marka..

     

    oh$ reklam için iyi para verdiler.. 


    -----------------------------

     

     

    orada haklısın bak. ama madem ki öyle bir eğlence lüksü var o lüksü 2. plana atıp önce ailesinin ihtiyaçlarını karşılaması gerekmez mi ? benim düşüncem böyle.

    televizyonu satıp yada izleyeceği vakitte çalışıp o sucuğu da alabilecek parayı kazanmalı. televizyon alacak parayı kazanmışsa sucuk alacak parayı da kazanabilir. 

     
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    XanTos bunu yazdı:
    -----------------------------
    Antikky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocalar fakir o zaman evinde televizyon neden var demek biraz abzürd.
    normal insan yaşam standartının bir eğlencesi olmak zorunda?
    admaın o zevkinide alırsan.

    hem ucuza sucuklarda var 2-3 liralık tavuk etinden falan %100 dana gibi kokmuyor ama gayet öğrenci evi ayarında.Hemde tansaş marka..

     

    oh$ reklam için iyi para verdiler..


    -----------------------------

     

     

    orada haklısın bak. ama madem ki öyle bir eğlence lüksü var o lüksü 2. plana atıp önce ailesinin ihtiyaçlarını karşılaması gerekmez mi ? benim düşüncem böyle.

    televizyonu satıp yada izleyeceği vakitte çalışıp o sucuğu da alabilecek parayı kazanmalı. televizyon alacak parayı kazanmışsa sucuk alacak parayı da kazanabilir.


    -----------------------------

    televizyon derken gözünüzde büyütmeyin çıkın 20 ytl ye tv de bulursunuz 2. el ve yıllar yılı kullanırsınız ama bir sucuğa vereceğiniz 10 ytl 1 saatin içinde biterrrr 


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------
    XanTos bunu yazdı:
    -----------------------------
    Antikky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocalar fakir o zaman evinde televizyon neden var demek biraz abzürd.
    normal insan yaşam standartının bir eğlencesi olmak zorunda?
    admaın o zevkinide alırsan.

    hem ucuza sucuklarda var 2-3 liralık tavuk etinden falan %100 dana gibi kokmuyor ama gayet öğrenci evi ayarında.Hemde tansaş marka..

     

    oh$ reklam için iyi para verdiler..


    -----------------------------

     

     

    orada haklısın bak. ama madem ki öyle bir eğlence lüksü var o lüksü 2. plana atıp önce ailesinin ihtiyaçlarını karşılaması gerekmez mi ? benim düşüncem böyle.

    televizyonu satıp yada izleyeceği vakitte çalışıp o sucuğu da alabilecek parayı kazanmalı. televizyon alacak parayı kazanmışsa sucuk alacak parayı da kazanabilir.


    -----------------------------

    televizyon derken gözünüzde büyütmeyin çıkın 20 ytl ye tv de bulursunuz 2. el ve yıllar yılı kullanırsınız ama bir sucuğa vereceğiniz 10 ytl 1 saatin içinde biterrrr


    -----------------------------

    verdikleri paralar 20 ytl falan değil.Sen 20 ytlye ancak siyah-beyaz bulursun.300 kağıt veriyorlar en az.Zaten yok birde olmuşken en iyisi olsun mantığına girmiyorlar mı.. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    la saçmalamışsınız ya.

    Niye başka şeylere canları çekmiyo yok araba yok o yok bu. Araba yenen bişey mi en çok yenen şeylere can çekilir. Göz hakkı diye bişe var. Hem adam orda ballandıra ballandıra anlatıyo yok sucuğu atacan pişirecen tam yağını verirken basaccan ekmeği mmmmmm yapıyo buna can çekmez mi. Çocuk demeyecek mi anne/baba sucuk alalım. Belki onlar sucuğa verecekleri parayla başka şey alıyolar. Onlara sucuk lüx belki. Sadece ekmek-peynir-zeytin-domates-hıyar-çay kahvaltısı yapıyolar. Ya adam gibi yapsınlar ya da kaldırsınlar o reklamı gece versinler amk.


    sanılanın aksine...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XanTos
    XanTos's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek
    20 ytlye televizyon mu olur ya hadi diyelim var. adamda da var onu da geçtik. illa 10 ytl olan sucuktan mı almak zorunda 3-4 ytl ye de bulunabilir. ben olsam o 20 ytl yi televizyona değil sucuğa yatırırdım :))))))))
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    XanTos bunu yazdı:
    -----------------------------
    20 ytlye televizyon mu olur ya hadi diyelim var. adamda da var onu da geçtik. illa 10 ytl olan sucuktan mı almak zorunda 3-4 ytl ye de bulunabilir. ben olsam o 20 ytl yi televizyona değil sucuğa yatırırdım :))))))))
    -----------------------------

    sen üniversite okudunmu hoca? 


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------
    XanTos bunu yazdı:
    -----------------------------
    Antikky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocalar fakir o zaman evinde televizyon neden var demek biraz abzürd.
    normal insan yaşam standartının bir eğlencesi olmak zorunda?
    admaın o zevkinide alırsan.

    hem ucuza sucuklarda var 2-3 liralık tavuk etinden falan %100 dana gibi kokmuyor ama gayet öğrenci evi ayarında.Hemde tansaş marka..

     

    oh$ reklam için iyi para verdiler..


    -----------------------------

     

     

    orada haklısın bak. ama madem ki öyle bir eğlence lüksü var o lüksü 2. plana atıp önce ailesinin ihtiyaçlarını karşılaması gerekmez mi ? benim düşüncem böyle.

    televizyonu satıp yada izleyeceği vakitte çalışıp o sucuğu da alabilecek parayı kazanmalı. televizyon alacak parayı kazanmışsa sucuk alacak parayı da kazanabilir.


    -----------------------------

    televizyon derken gözünüzde büyütmeyin çıkın 20 ytl ye tv de bulursunuz 2. el ve yıllar yılı kullanırsınız ama bir sucuğa vereceğiniz 10 ytl 1 saatin içinde biterrrr


    -----------------------------

    verdikleri paralar 20 ytl falan değil.Sen 20 ytlye ancak siyah-beyaz bulursun.300 kağıt veriyorlar en az.Zaten yok birde olmuşken en iyisi olsun mantığına girmiyorlar mı..


    -----------------------------

    bende zaten son sistem demedim zümsük :) 40 Ytl civarı var 37 ekran 2ci el  ulen ekmek kaç para biliyonmu :) sen onuda bilmezsin :)) 


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    40-50 milyona 37 ekran bi tv almak mümkün,ancak dediğim gibi beyler sucuk 15 lira 5 kişilik bir aile öle kessen yumurta kırsan 10 tane biter gider ama televizyon insanlarn sosyal yaşamı için gerekli.zaten elektrikte kaçak.oh.

    Hem bu anlamadığım diğer bir konuda;

    Çocuk görecek ailesinden istemeyecekmi mevzusu lan nasılda acitasyon yapıyorsunuz.

    Siz 4 farklı salamlı 2 farklı sucuk pişmiş kahvaltılar yaptınız her halde.
    Memleket zaten fakir.
    Köşktemi büyüdünüz a.k


    Piç baba sucuk al derse oğlum paramız yok der bu kadar basit.


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
Toplam Hit: 13378 Toplam Mesaj: 60