Pitbulllar Toplatılıyor...
-
bugrahan45 bunu yazdı:
-----------------------------SpyBreaK bunu yazdı:
-----------------------------
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
beyler hayvanın suçu olmaz.
Doğası öyle onların.
Hem burda benim arkadaşımda iki tane pitbul var..hiç de saldırgan değil.Ha kedi ile oynamışım ha o pitbulla hiç farkı yok..
Tamamen yetiştirme ile alakalı
-----------------------------tamamen katılıyorum.. benim de bir arkadaşımda pitbull var.. kediyle o kadar oynayamazsın.. tamamen yetiştirmeyle alakalı..
-----------------------------e napacaklar şimdi hocam hayvanları sınavamı tabi tutucaklar. kaç tane cocuğu öldürüp sakat bıraktı o hayvanlar. toplatılması bence doğrudur.
oğlumu parka çıkarıyorum üç beş apaçi geliyor parka ellerinde hayvan azmanları birde tasmalarını çıkarıp dolaştırıyorlar. mecburen oğlumu alıp uzaklaşıyorum oradan.
-----------------------------
http://www.nkfu.com/resimler/cem-garipoglu.jpg toplayın bütün insanları ozaman?
