folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Pkk"Yı Bitirecek Proje"Ye Bakın...!



Pkk"Yı Bitirecek Proje"Ye Bakın...!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    erkan07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    xz bunu yazdı:
    -----------------------------
    pkk ancak kürt dediğini çoluk çocuk demeden keserek biter
    -----------------------------
    tahribatın bu özgürlüğüne hastayım.

    isteyen istediği gibi yazabilir.

    parmağı olan yazıyor.bilsede yazıyor bilmesede yazıyor e maksat bişeyler yazmış olmak.

    sen gibilerin 1915 teki sayılarını araştırmak gerekiyor.


    -----------------------------

     

    eğer derdinize derman olacaksa benden başlayın gönüllüyüm hatta , ama denemediğiniz ne kaldı söyleyin bakalım yatırımmı yapmadık ( TC tarihinin enbüyük yatırımı GAP japonya da değil heralde ) , vergi mi istedik, elektrik beleş su beleş, zorla doktorlar öğretmenler gönderdik ( ki katlettiler ) , kardeş(!) mi olmadık kürt cumhurbaşkanı bile yaptık bitek vermediğimiz kaldı, bırak o da bize kalsın. tarihteki bu ayrılıkçı sorunlara bir bakın bana saydırmadan önce, ya katliamla ya ayrılıkla bitmiş ikisinden birini seçecez ama ne şiş yansın ne kebap mantığı ile yüzyıllarca daha akar gider bu kan. ben çözümden yanayım Türk milletinin yararına olan bir çözümden, son 30 yıldır yapmadığımız ve devletin yapmadığı hiç bir şey kalmadı ki sanki savaş Türkler başlattı, elin yahudisinden silah alıp çoluğumuzu çocuğumuzu öldürmedimi bu kürdolar halaa neyin kardeşliği peşindesiniz , salakmısınız malmısınız kurbanlık koyunmu oldunuz ? adamlar ağzını açtığında resmen Türk ırkına nefret kusuyor bu lafları daha nekadar yüzünüz kızarmadan dinleyeceksiniz, işinize gelince milliyetçiyiz, Türküz demeyi ihmal etmessiniz ülkenin yarısını etnik döküntüler paylaşınca - ki en az yarısını - çoluğunuzun çocuğunuzun yüzüne nasıl bakacaksınız, nasıl utanmadan ben Türküm diyeceksiniz ????
    -----------------------------

    direk cumhuriyet bayramı ile ilgili konudada yazdığın mesaja yazmıştım direk c/p yapacam.

    ---------------------------- 

    boş konuştuğunun farkında mısın? kaç tane doğu iline gidipde kaç tane kürt tanıdın??? direk düşünmeden yobaz bir şekilde kürtlerin hepsi pkk lıdır demekle ne kadar akıllı(!?!?) olduğunu gösterdin. ben ardahan'da oturuyorum. kendim Türk'üm ama buradaki en yakın arkadaşım Kürt ve eminim senin gibi düşüncesizce hareket edenlerden daha çok faydası olmuştur ve olacaktır. Kendisi Kürt ve yanlış bilmiyosam amcaoğlu yada babasının amcaoğlu'da şehit. direk kürt pkk özdeşleşmesini yaparak asıl ayrımı yapıyorsunuz zaten. diyelim ki kürtlerin hepsi pkk lı ne olacak? onlarca insanı öldürüp soykırım mı yapacaz? Atalarımızdan bize miras kalmış hoşgörü ve sevgi'yi böyle mi anlatacaz? Yapmadığımız bir soykırım için bu kadar uğraşırken yaptığımız bir soykırım için ne kadar uğraşırız acaba? biraz mantıklı düşün önce kürtleri tanı. doğu illerini gez. ben tüm kürtler de temiz demiyorum. içinde pkk lı da var ama direk hepside pkk lı demek düşüncesizlik. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    mr66tr bunu yazdı:
    -----------------------------
    Yavuz Sultan Selim Hanı saygıyla ve Rahmetle anıyoruz.Onun gibi birisi olsa Türkiyenin hiçbir sorunu kalmazdı diye düşünüyorum.
    -----------------------------
    o kadar geriye gitmeye gerek yok bence M.K.Atatürk gibi bi liderimizin bize bıraktığı degerlerin kıymetini bilmiyoruz..

    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    al işte bugün adamlar türkiyeyi 25 parçaya bölelim diye öneri sunmuşlar utanmadan 29 ekimde bunu konuşuyorlar mecliste ve siz halaa vatan savunmasından bahsedenlere  faşistsiniz bilmem nesiniz diye ucuz laflarla saldırın, bir de varsa yoksa "bizim bi komşu var, kürt ama allah senin inandırsın pek şahane vatansever insan" geyiği, ben istanbulda yaşıyorum belki ama ist da heralde türkten çok kürt var ne işle(!) meşgul oldukları ve nasıl insanlar (!) oldukları da malum, helal lokma yiyenini en azından haydut olmayanına henüz rastlamadım.Sandığınız gibi ben uzayda yaşamıyorum beyler sadece anlatılan yalana  inanmadım okadar. tamam katliam yapmayalım, katliam değil savunma ayrıca, düşman sana ( yani bize ) nasıl saldırıyorsa - sivil/asker gözetmeden - aynı şekilde karşılık vermek zorundayız diyorum henüz elimiz kolumuz hareket edebiliyorken.bunların niyeti sakat diyorum hepimizi kılıçtan geçirmek için organize oluyorlar diyorum, her yanda cephanelikleri silahlı binlerce adamları var önünde kurbanlık koyun gibi beklioz diyorum - faşist ve manyak oluyorum helal olsun 

    peki güzel kardeşim makul bi çözüm önerin var mı YOK! , yapılmayan başka birşey kaldı mı ,HAYIR !!

     

    edit : ha evt Atatürk yada Yavuz hortlayıp bizi kurtarcak zaten bu kıyımdan, tek umudumuz bu kaldı sanırım. Bari rahmetlileri rahat bırakın artık. Atatürkçü olmak Atatürk gibi davranabilmektir. 


    -----------------------------

    işte sorun burda. bu konunun geyik olduğunuda nerden çıkardın?

    ben demiyorum tüm kürtlerde vatansever. ama senin gibi tüm Kürtlerde haindir demiyorum.

    çözümün tüm kürtleri öldürmek olmadığından da eminim. ve terörle başa çıkmanın yolu da var. geçenlerde yine kim dedi. terör gelip gidici askerle bitmez. sırf terör için özel, eğitimli ve sürekli timler kurulmalı. bu arada tüm çözümlerin denendiğinden de emin değilim. böyle bi çapulcu birliğiyle koskoca Türk ordusu başa çıkamıyo değil ama iziniydi şuyuydu buyuydu yada bizim bilmediğimiz bi sebebten dolayı bitmiyor bitemiyor. Benim Askerliğini siirtte komando olarak yapan bi akrabam vardı o anlatıyordu. önümüzden tek sıra halinde geçiyolardı istesek orda hepsini vurup öldürürüz. bi tanesi bile sağ çıkamazdı ama. komutablardan izin alamazdık vs. benim fikrimde bu terör konusunda özel eğitimli sürekli timler kurulmalı ve bunlara terör konusunda tam izin verilmeli.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek
    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    al işte bugün adamlar türkiyeyi 25 parçaya bölelim diye öneri sunmuşlar utanmadan 29 ekimde bunu konuşuyorlar mecliste ve siz halaa vatan savunmasından bahsedenlere  faşistsiniz bilmem nesiniz diye ucuz laflarla saldırın, bir de varsa yoksa "bizim bi komşu var, kürt ama allah senin inandırsın pek şahane vatansever insan" geyiği, ben istanbulda yaşıyorum belki ama ist da heralde türkten çok kürt var ne işle(!) meşgul oldukları ve nasıl insanlar (!) oldukları da malum, helal lokma yiyenini en azından haydut olmayanına henüz rastlamadım.Sandığınız gibi ben uzayda yaşamıyorum beyler sadece anlatılan yalana  inanmadım okadar. tamam katliam yapmayalım, katliam değil savunma ayrıca, düşman sana ( yani bize ) nasıl saldırıyorsa - sivil/asker gözetmeden - aynı şekilde karşılık vermek zorundayız diyorum henüz elimiz kolumuz hareket edebiliyorken.bunların niyeti sakat diyorum hepimizi kılıçtan geçirmek için organize oluyorlar diyorum, her yanda cephanelikleri silahlı binlerce adamları var önünde kurbanlık koyun gibi beklioz diyorum - faşist ve manyak oluyorum helal olsun 

    peki güzel kardeşim makul bi çözüm önerin var mı YOK! , yapılmayan başka birşey kaldı mı ,HAYIR !!

     

    edit : ha evt Atatürk yada Yavuz hortlayıp bizi kurtarcak zaten bu kıyımdan, tek umudumuz bu kaldı sanırım. Bari rahmetlileri rahat bırakın artık. Atatürkçü olmak Atatürk gibi davranabilmektir. 


    -----------------------------

    bırakta makul bir önerimiz varmı yokmu biz cevap verelim.

    ama önce şunu bi öğren ,pkk ne amaçla kurulmuş? halkı nasıl kandırmış.

    ana şikayet şu T.C hükümetleri haksızlık ve bölüclük yapıyor ayrım yapıyor doğu illerine yatırım yapılmıyor .

    bnu öğrendikten sonra çözümün aslında imkansız olmadığını sadece siyasilerin başarısızlıkları olduğunu göreceksin.

    bu şikayetin önüne geçilmişmi? gerekli ilgi doğu illerine gösterilmşmi?

    herşeyin başı eğitimdir.

    asalım keselimle olmuyor . onca köy boşaltıldı onca karakol baskınlardan dolayı yer değiştirdi ele ne geçti?

    terör bittimi?bitmedi bu kafaylada bitmez  .

    zaten bazı büyükbaşların terörle yaşamaya alışmalıyız demeleri bitmeyeceğin gösteriyor.

    kimsenin kurbanlık koyun gibi beklediği yok bekleyenler adım atmayan siyasilerdir.

     takmışsın dtp ye onlaın zaten iktidar olma gibi bir şansları yokki.

    tek amaç ortalığı karıştırmak.provakatörlük yapmak bunuda başarıyorlar sayenizde.

     

     

     

     

     


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    harbi sihni sinir projesi .. Madem magraları belirlediniz ne gerek var baraja düm düz edin silahlı kuvvetlerimi yok

    Konumu silenlere inat kürdüm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek
    IroN-EaGLe bunu yazdı:
    -----------------------------
    narkozMRT bunu yazdı:
    -----------------------------

    ondan sonra o barajlardaki suları halka içirirler. Terörist leşli Su diye.

     

    ( benim söyle bi teorim var gerçekleşebilirmi yapılabilirmi bi fikrim yok ama imkansız diye bişi yok diyebiliyorsak yapılabilinir. şimdi teröristlerin bulundugu varsaydıgımız yeri.3-5 metre yüksekliğinde dikenli tellerle çevrilsin ve bunların hiç bir yere kaçmaları fln önlensin. bu şekilde kontrol altında tutulur ve bi vakitten sonra elbet yerlerinden oynayacaklar cıkacaklar termal kameralar ile yerleri tespit edilip. sadece bir kursunla nokta vurusu yapılıp öldürülsün. ayrıca çekilen dikenli tele elektrik akımı verilmiş olarak kabul edelim. kaçma olasılıklarını sıfıra indirmiş olmazmıyız. ve kökleri kurutulur en az askeri harcamayla. )


    -----------------------------

    Suriye'ye,Irak'a,İran'a TeL Mi ÇekiLsin Yani. Siz Pkk'nin Sadece Güneydoğu Sınırında oLduğunu Mu Sanıyorsunuz Yoksa ?


    -----------------------------

    ankarayı tel örgüyle kapatacan. bayin ordamı diyosun.


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    Seastar bunu yazdı:
    -----------------------------
    Pkk ancak Doğuya yatırım yaparlarsa biter. 
    -----------------------------

    yapıyorlarmı zanndiyorsun yıllardır bir proje biliyorumusn yatırım var 32000000000(otuziki milyar) $ lık bir yatırım yatpıldı doğuy ama onun kıymatini bilmiyorlar doğu insanı neden chil dediğimizde yatırı yapılmıyor diyorlar 32 milyar dolar türkiyenin neresine harcandı söylermisin bana :S


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    Şimdi haberLerde gördüm.Bu hani sokakta gösteriLerde poLisi taşLayan anarşist veLed-i zinaLara artık toLerans gösteriLmeyecek.

    Ellerinden yeşil kartları alınacakmış aiLeLeri iLgiLenmek zorundaymış,Adana vaLiLiği açıkLadı.

    AsLında kendi görüşüm bunLar görüntülerden yakalanacak fişlenecek sorguya çekilecek diğer göstericilerinde yeri öğrenilip fişlenecek bu böyle gidecek sonra bi işLeri oLdumu ne hastaneden yardım alabilecekler ne karakolda iyi karşılanacaklar ne iş kurup çalışabilecekler nede eğitimde rahat edebilecekler..

    Yani bir nevi sabıka gibi..Adana vaLiLiğini kutLuyorum..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AciyaGulmek
    AciyaGulmek's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hiç bir işe yaramaz.

    Şehrin içini bombalayan adamlar oraları da cok rahat bombalar.Hiç bişey yapamazlarsa bile barajda çalışan elemanlara saldırırlar.Bu proje ile pkk biter mi akıl var mantık var. 


    -----------------------------
    kuzey ırak su altında kalır ozaman yani o korkudan baraja zarar veremezler

    De Get Yalan Dünya...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Yav benım anlamadıgım bu kadar Türk milliyetci var bu şerefsizler sokaklara dökülünce onlar nerede oluyor ?

      Milliyetcilerde birlik olsun onlara saldırsın polise yardım etsin.Hatta tutabildiğini tutsun versin polise.Orda polise taş atan veled-ül zinalar işin hala gırgırında şamatasında oyun oynuyoruz sanıyorlar.Polislerde tabi onların cocuk oldugunu biliyor dokunmuyor ama bunlardan üç beş tanesinin kolunu bacağını kırınca o zaman artık sokakda polise taş atmayı oyun olarak oynamazlar miskete,saklambaca yani ne b0k yemeleri gerekiyorsa ona başlarlar.

Toplam Hit: 9369 Toplam Mesaj: 71