folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Pkk"Yı Bitirecek Proje"Ye Bakın...!



Pkk"Yı Bitirecek Proje"Ye Bakın...!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Artek
    Artek's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    1 nusibet 1000 nasihattan iyidir demis Atalarımız ..

    veredecen sopayı ibreti alem olsun die bir kac tanesine bak bidaha yapabilceklermi ?

    bu arada adana valisi tebrik ediyorum bu kararından dolayı ..


    http://www.indirbe.com - Hep indir Full indir - - 2010
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    Tamam diyelim ki pkk barajla bitmez. Peki ama baraj yapmanın neresi kötü. Elektirik elde ederiz. Irak su sıkıntısı yaşar biraz hizaya gelir. Haa bu arada da mağraları su basar pkknın dağ kadrosu barınacak yer bulamazsa o da ekstradan kar olur.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yav benım anlamadıgım bu kadar Türk milliyetci var bu şerefsizler sokaklara dökülünce onlar nerede oluyor ?

      Milliyetcilerde birlik olsun onlara saldırsın polise yardım etsin.Hatta tutabildiğini tutsun versin polise.Orda polise taş atan veled-ül zinalar işin hala gırgırında şamatasında oyun oynuyoruz sanıyorlar.Polislerde tabi onların cocuk oldugunu biliyor dokunmuyor ama bunlardan üç beş tanesinin kolunu bacağını kırınca o zaman artık sokakda polise taş atmayı oyun olarak oynamazlar miskete,saklambaca yani ne b0k yemeleri gerekiyorsa ona başlarlar.


    -----------------------------

    diyarbakır da kaç tane milliyetçi var?:S ama adana falan diyosanda onların ne zaman gösteri yapacağı belli değil. hemen organize olmak da kolay değil.. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    goldfinger
    goldfinger's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    Sanal_Zeka bunu yazdı:
    -----------------------------

    konunun aslı bence şu

    bir devlet terörü bitiremiyorsa ya çok beceriksizdir yada terörden rant saglıyordur. 


    -----------------------------

     

    aynen katılıyorum
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    sirpence

    bunu yazdı:
    -----------------------------
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yav benım anlamadıgım bu kadar Türk milliyetci var bu şerefsizler sokaklara dökülünce onlar nerede oluyor ?

      Milliyetcilerde birlik olsun onlara saldırsın polise yardım etsin.Hatta tutabildiğini tutsun versin polise.Orda polise taş atan veled-ül zinalar işin hala gırgırında şamatasında oyun oynuyoruz sanıyorlar.Polislerde tabi onların cocuk oldugunu biliyor dokunmuyor ama bunlardan üç beş tanesinin kolunu bacağını kırınca o zaman artık sokakda polise taş atmayı oyun olarak oynamazlar miskete,saklambaca yani ne b0k yemeleri gerekiyorsa ona başlarlar.


    -----------------------------

    diyarbakır da kaç tane milliyetçi var?:S ama adana falan diyosanda onların ne zaman gösteri yapacağı belli değil. hemen organize olmak da kolay değil.. 


    -----------------------------

     

     Uzağa gitmene gerek yok İstanbul kadıkoyde,gaziosmanpaşada,ümraniyede falan yapıyorlar sürekli gösteri.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    sirpence

    bunu yazdı:
    -----------------------------
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yav benım anlamadıgım bu kadar Türk milliyetci var bu şerefsizler sokaklara dökülünce onlar nerede oluyor ?

      Milliyetcilerde birlik olsun onlara saldırsın polise yardım etsin.Hatta tutabildiğini tutsun versin polise.Orda polise taş atan veled-ül zinalar işin hala gırgırında şamatasında oyun oynuyoruz sanıyorlar.Polislerde tabi onların cocuk oldugunu biliyor dokunmuyor ama bunlardan üç beş tanesinin kolunu bacağını kırınca o zaman artık sokakda polise taş atmayı oyun olarak oynamazlar miskete,saklambaca yani ne b0k yemeleri gerekiyorsa ona başlarlar.


    -----------------------------

    diyarbakır da kaç tane milliyetçi var?:S ama adana falan diyosanda onların ne zaman gösteri yapacağı belli değil. hemen organize olmak da kolay değil.. 


    -----------------------------

     

     Uzağa gitmene gerek yok İstanbul kadıkoyde,gaziosmanpaşada,ümraniyede falan yapıyorlar sürekli gösteri.
    -----------------------------

    dediğim gibi organize olmak kolay değil. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    narkozMRT bunu yazdı:
    -----------------------------

    ondan sonra o barajlardaki suları halka içirirler. Terörist leşli Su diye.

     

    ( benim söyle bi teorim var gerçekleşebilirmi yapılabilirmi bi fikrim yok ama imkansız diye bişi yok diyebiliyorsak yapılabilinir. şimdi teröristlerin bulundugu varsaydıgımız yeri.3-5 metre yüksekliğinde dikenli tellerle çevrilsin ve bunların hiç bir yere kaçmaları fln önlensin. bu şekilde kontrol altında tutulur ve bi vakitten sonra elbet yerlerinden oynayacaklar cıkacaklar termal kameralar ile yerleri tespit edilip. sadece bir kursunla nokta vurusu yapılıp öldürülsün. ayrıca çekilen dikenli tele elektrik akımı verilmiş olarak kabul edelim. kaçma olasılıklarını sıfıra indirmiş olmazmıyız. ve kökleri kurutulur en az askeri harcamayla. )


    -----------------------------
    ahahahaahah : D , hoca kaç yaşındasın sen ? , ve cidden pkk'nın dikenli veya elektrikli teller ile bitirileceğini aklının ucundan geçirebiliyormusun yaani ? : ) .. pkk bitirilmek istense binlerce alternatif yol vardır o ayrı mesela , ama böyle bi taktik eminim kimsenin aklının ucundan bile gçmez , ki zaten harp taktiklerinde dikenli veya elektrikli telleri aşmanın onlarca yüzlerce yolları vardır , başta demir makası ile telleri kesmek , kalın bi kumaş ı üstüne fırlatıp karşıya atlamak veya uzunca ve iki çift ayağın sığabileceği genişlikte tahtalarla dikenli telleri altına alıp köprü mantığı ile kullanmak gibi... ayrıca mağaraları su ile doldurmaklada terör bitmez , terör sokakta , terör şehirde , ve teröristler içimizde , onu bi damızlık veya bi anaç hayvan gibi besleyip etinden sütünden faydalanıyorlar , o anaç veya damızlık hayvanlarda karınlarını doyurup sahiplerine,yukardakilerine veyahut hiç tanımamış olduğu kişilere et,süt sağlamak için gelip senin benim bahçeme saldırıp yağma ediyorlarlarki karınları doysun ..

    dont think twice its all right
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek
    Lemuria bunu yazdı:
    -----------------------------
    narkozMRT bunu yazdı:
    -----------------------------

    ondan sonra o barajlardaki suları halka içirirler. Terörist leşli Su diye.

     

    ( benim söyle bi teorim var gerçekleşebilirmi yapılabilirmi bi fikrim yok ama imkansız diye bişi yok diyebiliyorsak yapılabilinir. şimdi teröristlerin bulundugu varsaydıgımız yeri.3-5 metre yüksekliğinde dikenli tellerle çevrilsin ve bunların hiç bir yere kaçmaları fln önlensin. bu şekilde kontrol altında tutulur ve bi vakitten sonra elbet yerlerinden oynayacaklar cıkacaklar termal kameralar ile yerleri tespit edilip. sadece bir kursunla nokta vurusu yapılıp öldürülsün. ayrıca çekilen dikenli tele elektrik akımı verilmiş olarak kabul edelim. kaçma olasılıklarını sıfıra indirmiş olmazmıyız. ve kökleri kurutulur en az askeri harcamayla. )


    -----------------------------
    ahahahaahah : D , hoca kaç yaşındasın sen ? , ve cidden pkk'nın dikenli veya elektrikli teller ile bitirileceğini aklının ucundan geçirebiliyormusun yaani ? : ) .. pkk bitirilmek istense binlerce alternatif yol vardır o ayrı mesela , ama böyle bi taktik eminim kimsenin aklının ucundan bile gçmez , ki zaten harp taktiklerinde dikenli veya elektrikli telleri aşmanın onlarca yüzlerce yolları vardır , başta demir makası ile telleri kesmek , kalın bi kumaş ı üstüne fırlatıp karşıya atlamak veya uzunca ve iki çift ayağın sığabileceği genişlikte tahtalarla dikenli telleri altına alıp köprü mantığı ile kullanmak gibi... ayrıca mağaraları su ile doldurmaklada terör bitmez , terör sokakta , terör şehirde , ve teröristler içimizde , onu bi damızlık veya bi anaç hayvan gibi besleyip etinden sütünden faydalanıyorlar , o anaç veya damızlık hayvanlarda karınlarını doyurup sahiplerine,yukardakilerine veyahut hiç tanımamış olduğu kişilere et,süt sağlamak için gelip senin benim bahçeme saldırıp yağma ediyorlarlarki karınları doysun ..
    -----------------------------
    ki bırak teröristleri tel örgüleri mayınladığımız tarlalarda sadece başı boş eşekler ölüyor:)

    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek
    bence proje mantıklı buiş dikenli telle felen olmaz sendağdakini istediğin kadavur sayı değişmiyor enmantıklısı dağın kendisini devredışı bırakmak teröriste barınacak alan bırakmamak ortalık sularla dolduktansonra  zaten barajada öle büyük çaplı bir saldırı düzenliyemezler

    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mr66tr
    mr66tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2004
    Erkek
    isyanlar ihanetler tarihde nasıl çözüme kavuşturulmuşsa bunun sonu da öyle olacaktır.
Toplam Hit: 9368 Toplam Mesaj: 71