Plaka Takıntısı
-
Sevgılı murıd ve murıdeler hıc plaka takıntınız oldu mu?
Bı ara durmadan plakalrı kacırmamaya calısıyodum.
Hastalık gıbı bısı ya
-
gibisi fazla.. plaka veya tabela yada reklam yazıları alt yazılar gibi bunları okumayı engelleyememe durumu warmıs bi hastalık işte..
-
bnde wardı bi ara genelde pisikopat olduğum durumlarda ortaya çıkar. :S
-
Gs-uA-BH
bu plakalara çok takıntım vardır arabam olursa bunlardan birini yaptırmayı düşünüyorum :D -
sorma ya bana da oluyor aynısı. tabelalar dükkanların camına asılı ilanlar,plakalar araba markaları falan.
bir de kaldırım cizgilerine basmamaya dikkat ediyorum :|
-
kız arkadaşımda var bu takıntı deli ediyor beni bsg diyesim geliyor :)
-
Delegado_Zero bunu yazdı:
-----------------------------sorma ya bana da oluyor aynısı. tabelalar dükkanların camına asılı ilanlar,plakalar araba markaları falan.
bir de kaldırım cizgilerine basmamaya dikkat ediyorum :|
-----------------------------aynıları bende de war ayrıca plakalardaki sayıları toplama gibi bi piskopat huyum war :S
-
aynı sorun bende de wardı psikoljik bişi galiba ama sonradan marka ya takıntı yapmaya basladım plaka piskopatlıgım gecti :D:D:D
-
bı ara bnde şapkasız cıkmazdım dısarı uzun bı sure insanların yuzme bakmasında bınlerce fesat dusunce arardım ama sımdı ole bısy yok :D rahatım :D
-
benimde bi takıntım var ama yazarak anlatabileceğimi sanmıyorum :|
-
boyfromsmyrna bunu yazdı:
-----------------------------
Delegado_Zero bunu yazdı:
-----------------------------sorma ya bana da oluyor aynısı. tabelalar dükkanların camına asılı ilanlar,plakalar araba markaları falan.
bir de kaldırım cizgilerine basmamaya dikkat ediyorum :|
-----------------------------aynıları bende de war ayrıca plakalardaki sayıları toplama gibi bi piskopat huyum war :S
-----------------------------
ben de her rakamin logaritmik cetvelden karsiligini buluyorum.bi de gayriihtiyari her gordugum plakanin 0 dan sonsuza integralini alasim geliyo
...
