Plaka Takıntısı
-
takıntım yok
-
Moonchild bunu yazdı:
-----------------------------
bu tabelaları okumak falan hafızayı zayıflatıyomuş :|
-----------------------------
bunu bana psikologum demişti... Kendimdede doğruluğunu görebiliyorum :( Acayip unutkan oldum :SBende var, gördüğüm tüm tabelaları okurum, plakalara dikkat etmem ancak araç yanımdan gider 3-5 dakika sonra geçen aracın plakası şuydu derim...
Birde uzun sayıların içerisinde 4-8-3 rakamları varmı diye kontrol ederim, bu sayıların herhangi bir özzelliği yok benim için ama bakarım işte (:
Bu arada kesinlikle isim tutamam aklımda, yeni tanıştığım bir kişinin kafasını düzerim, gider gelir pardon ismin neydi derim :D
İyi tek olmadığımı görmek mutlu etti beni :P
-
Ne cok takıntısı olan varmis a.k. İlk defa işittim böyle bir takıntının olduğunu daha manyak şeyler duymuştum da bunlar hakkaten enteresan geldi.Herhalde ben anormalim bu kadar kişide olduguna göre:)
-
ben okuldan eve servisle gelirken arabaların plakalarını hafızamda tutmaya çalışıyordum.Onun dışında öyle bi takıntım yok
Toplam Hit: 4404 Toplam Mesaj: 25
