Plaka Takıntısı
-
bendede sey vardır sondaki sayılarının 9 a tama bölünp bölülemedigine takmısımdır hep kontrol ederim
öss maduru oldugum burdan acıkca belli oluo -
hayret bunlar nasıl takıntılarmış bende hiç yok iyiiki :)
-
evet bende de var , bide şu reklam tabelalarinda mesala içim içim ayran yaziyor :P bende harfleri sayarim harf sayma hastaligi oldu sanki kendimi engelleyemem
-
Benim huysa çok ilginç araba plakalarını okey takozu gibi görüp harfleri okey olark kullanıp bitmeye çalışıyom .
-
benimde wardı bi aralar plaka ve tabela takıntısı.
tabelaları tersten okuyodum a.k.
şimdilerde rahatım :)
-
ben de bazen konuşurken kullandığım kelimelerdeki heceleri sayıyorum :D dördün katı olunca hoşuma gidiyo olmazsa iki üç kelimeyi birlikte düşünüyorum
-
bu tabelaları okumak falan hafızayı zayıflatıyomuş :|
-
küçükken bende de wardı da artık geçti çok aptal bi durum . köye fln gidin 2-3 ay kalın unutursunuz ztn ben oyle unuttuydum galiba(araba fln seyrek gectigi icin)
-
mahallede bir arkadaşım var plaka takıntısı varki hemde ne takıntı sizinkiler halt etmiş çocuk arabanın modelini bilmez plakasını bilir sadece 2 kere görsün yeter mahallede sokakta caddede okulda sağda solda sor iki sokak ileride bir araba var de broadway de sölesin plakayı :S:S hastalık ötesi bişi
-
bu bi çeşit hastalık. şizofrenin bi çeşitimiydi neydi. aslında her insanda var ama farklı farklı. bendede parke taşlarının çizgisine basmama takıntısı vardı çarşı ortasında seke seke giderdim. artık yere değil kızlara baktığım için taşlara dikkat edemiyom :))))
Toplam Hit: 4405 Toplam Mesaj: 25
