Playstation 3 Mü Xbox 360 Mı?
-
gears of war 3 vb oyunlar için veya daha geniş kapsamlı bakarsam ; kesinlikle xbox 360 ! ((:
(ama ps3 ünde oyunları süper lakin her sene yeni ps cıkarmasalar oyunlarda uyumsuzluk cıkarmasa ozamanlar kararsız kalabilriim sanırsam )
-
oyuna para vermek bana mallık olarak geliyor, o yuzden donanım olarak kıyaslamıcam, isviçrede yaşamıorz ve gelirlerimiz aylık 10bin dolar civarı değil. Bok gibi param olsada oyuna para vermem beni maksimum 1 hafta oyalayacak bişey için 150lira vermem. 1 yıl içinde vermem pes gibi, hangimizin elinde pes08 var simdi? 150liraya gider en kral kıyafetleri alırım kendime üstüme başıma bakarım hemde 3-4 sene giyerim, evime bişeyler alırım vs vs
Şöyle söyleyeyim 2side korsan calıstırsa düşünmeden ps3 alırım.
Donanımı öyle az bucuk üstün değil işlemci olarak bildiğin boru gibi üstün, bugun ölümcül farklı oyunlar cıkmıosa bunun sebebi hala tam kapsamlı kullanılamaması ve oyun firmalarının 2 konsoldanda nasiplenmek isteyerek fazla satış rakamlarına ulasmak
Exclusive oyunlarda ps3 arayı acıyor, heavy rain diye bi oyun var aradaki farkı görün
xbox sahibiyim her ne kadar sorun cözüldü densede (ki resmi acıklama yok) halen daha lan alet götümde patlarmı korkusu oluyor oynarken, 3 saat kendimi bi oyuna kaptırsam yusuflar baslıor hafiften, bi 10 dakka dinlendireyim aleti falan diyorum, dahası bu telaş bende deil her xbox sahibinde vardır, yoktur diyen yalan sölüodur fanboydur.
ama tercihim ne? tabiki xbox, ögrenci evimin vazgecilmezi, aile evinde ps3 var 1 yıldır oynadıımız oyun sayısı 4 o da olmazsa olmaz oyunlar cod gibi gta gibi,
2 aydır xbox kullanıorm oynadıım oyun sayısı 8 üstelik özgürce her oyuna yeşillenebiliorm aman kötü cıkar korkusu yok kötü cıkarsada kaybım 3tl
-
yav gittigidiyoda gordum versiyonu kacti hatirlamiorm da iste live de banlanmayan firmware yaziodu varmidir bole bisi?
-
ugur0 bunu yazdı:
-----------------------------
yav gittigidiyoda gordum versiyonu kacti hatirlamiorm da iste live de banlanmayan firmware yaziodu varmidir bole bisi?
-----------------------------Ban dalgası başlamadıgı için banlanmadı , ban dalgası başlayınca patır patır patlıcak onlar. Satış taktiği onlar , inanma yani.
