Playstation 3 Mü Xbox 360 Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    gears of war 3 vb oyunlar için veya daha geniş kapsamlı bakarsam ; kesinlikle xbox 360 ! ((:

     

    (ama ps3 ünde oyunları süper lakin her sene yeni ps cıkarmasalar oyunlarda uyumsuzluk cıkarmasa ozamanlar kararsız kalabilriim sanırsam )


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    oyuna para vermek bana mallık olarak geliyor, o yuzden donanım olarak kıyaslamıcam, isviçrede yaşamıorz ve gelirlerimiz aylık 10bin dolar civarı değil. Bok gibi param olsada oyuna para vermem beni maksimum 1 hafta oyalayacak bişey için 150lira vermem. 1 yıl içinde vermem pes gibi, hangimizin elinde pes08 var simdi? 150liraya gider en kral kıyafetleri alırım kendime üstüme başıma bakarım hemde 3-4 sene giyerim, evime bişeyler alırım vs vs

    Şöyle söyleyeyim 2side korsan calıstırsa düşünmeden ps3 alırım.

    Donanımı öyle az bucuk üstün değil işlemci olarak bildiğin boru gibi üstün, bugun ölümcül farklı oyunlar cıkmıosa bunun sebebi hala tam kapsamlı kullanılamaması ve oyun firmalarının 2 konsoldanda nasiplenmek isteyerek fazla satış rakamlarına ulasmak

    Exclusive oyunlarda ps3 arayı acıyor, heavy rain diye bi oyun var aradaki farkı görün

    xbox sahibiyim her ne kadar sorun cözüldü densede (ki resmi acıklama yok) halen daha lan alet götümde patlarmı korkusu oluyor oynarken, 3 saat kendimi bi oyuna kaptırsam yusuflar baslıor hafiften, bi 10 dakka dinlendireyim aleti falan diyorum, dahası bu telaş bende deil her xbox sahibinde vardır, yoktur diyen yalan sölüodur fanboydur.

    ama tercihim ne? tabiki xbox, ögrenci evimin vazgecilmezi, aile evinde ps3 var 1 yıldır oynadıımız oyun sayısı 4 o da olmazsa olmaz oyunlar cod gibi gta gibi,

    2 aydır xbox kullanıorm oynadıım oyun sayısı 8 üstelik özgürce her oyuna yeşillenebiliorm aman kötü cıkar korkusu yok kötü cıkarsada kaybım 3tl 


    Amphetamine Logic.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    yav gittigidiyoda gordum versiyonu kacti hatirlamiorm da iste live de banlanmayan firmware yaziodu varmidir bole bisi?


    imza
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    ugur0 bunu yazdı:
    -----------------------------

    yav gittigidiyoda gordum versiyonu kacti hatirlamiorm da iste live de banlanmayan firmware yaziodu varmidir bole bisi?


    -----------------------------

    Ban dalgası başlamadıgı için banlanmadı , ban dalgası başlayınca patır patır patlıcak onlar. Satış taktiği onlar , inanma yani.

Toplam Hit: 7462 Toplam Mesaj: 35