Polis Telsizinden Komik Diyaloglar
-

Başkanlığını Emekli Emniyet Müdürü C. Yusuf Karagedik'in Yaptığı 'Emekli Polisler Derneği' Tarafından Kurulan İnternet Sitesinde Polislerin İlginç Telsiz Konuşmaları ve Anonslar Yer Aldı.
Sitede yer alan komik anoslar şöyle:
* Heyecanlı bir ses: ’Merkez tarandık.
-Merkez: Hayır efendim aranmadınız.
* 4512: Merkez alet kontrol.
- Merkez: Elinizdeki alet değil cihaz.
* 4512: Aletin cihaz olduğu anlaşıldı merkez.
* Şoför: Müdürüm, araç intikal etsin mi?
- Müdür: Etsin, ama içinde şoförü de olsun.
* Merkez: Camide son durum nedir?
- 4536: Cenazeler mezarlığa seyir halinde
* 4536: Merkez, orta kilolu, kara renkli, boynuzlu tosun kaybolmuş.
- Merkez: Anlaşıldı. İstasyonlar not alın. Kaybolan tosunun eşkali veriyorum.
* Merkez: Ananın Yeri’nde (lokanta) kavga ihbarı var. Ekip intikal etsin.
- 7443: Anlaşıldı Merkez. Ananın Yeri’ne ekibimizle seyir halindeyiz.
* Merkez: Anlaşıldı. Mevkiiniz?
- 7553: Kaybolduk merkez.
* Merkez: Mevkiiniz?
- 4566: Cumhuriyet Caddesi.
* Merkez: Tamam mevkiiniz?
- 4566: Arabadayız merkez:
* 5452: Bahse konu aracı aldık inceliyoruz tamam.
- Merkez: Araç alkollü mü?
* 5452: Olumsuz efendim, araç dizelmiş.
* 4512: Merkez hırsız kaçıyor.
- Merkez: Anlaşıldı nereden nereye kaçıyor?
* 4512: Şuradan şuraya kaçıyor.
- Merkez: Biri 4512’den telsiz alsın, adam gibi tarif etsin.
* 3345: Yonca Evcimik konserindeki son durum nedir?
- 6220: Henüz Abone’yi söylemedi amirim.
* 5433: Caddede şüpheli bir paket var Merkez.
- Merkez: Anlaşıldı, çevre güvenliğini alın, pakete dokunmayın. Uzman ekip seyir halinde.
* 5433: (Üç dakika sonra) Uzman ekibe gerek yok. Paket boş:
- Merkez: Çevre güvenliğini alın demiştik.
* 5433: Üzerinden kamyon geçti.
* 3370: Bir minibüs at arabasına çarpmış, at arabası vefat etmiş.
- Merkez: Başın sağ olsun evladım.” -
3370: Bir minibüs at arabasına çarpmış, at arabası vefat etmiş.
- Merkez: Başın sağ olsun evladım.”bu olaya aynen şahit oldum. Ama kimse vefat etmedi sadece taksinin bayan sürücüsü telefonuna sarılmış rehberindeki herkesi arıyordu bide ağlamak için zorluyordu kendini duygusal olmak ve suçsuz çıkma açısından :D
-
- Merkez: Araç alkollü mü?
* 5452: Olumsuz efendim, araç dizelmiş.
:d aha bu süperdi -
abicim bi adama denk geldim. Hemen anımı anlatayım :D
Yol çok dar ve o dar yoldada bir ekmek fırını var. yani bir araba park etse ikincisi zor geçecek. Polis arabası kaldırıma çıkmış bekliyor. Bir tane renault marka bi arabaydı concordemiydi neydi. Ama araba biraz eski ve çoook geniş bişi :) neyse kapladı yolu arabalar zorlanmaya başladı geçerken. Hemen polis gördü megafondan bilmem ne plakalı araç bekleme yapma bekleme yapma. Adam el kol hareketleriyle ekmek alacam hemen gidicem der gibi bişiler yaptı. Neyse beklemedeyiz arkadaşlar dükkanda oturuyoruz. 45 dakika sonra adam iş hanının içinden çıkar elinde ekmek mekmek yok :)) polis megafondan patlatır espriyi :D hani lan ekmek :D
gülmekten yarıldım :)
dur dur gaza gelmişken anlatim bi tane daha :)
bizim sitenin altındayım polis amca tutmuş bitane motorlu serseriyi ceza kesiyo. bende kapıda gülüyom adama polise :) arabanın içindeki polis megafona sarılıp bana gülme lan serseri gir içeri gir içeri demez mi :) bütün apartman balkonda :) 2 gün çıkmadım evden :D
-
as3programmer bunu yazdı:
-----------------------------abicim bi adama denk geldim. Hemen anımı anlatayım :D
Yol çok dar ve o dar yoldada bir ekmek fırını var. yani bir araba park etse ikincisi zor geçecek. Polis arabası kaldırıma çıkmış bekliyor. Bir tane renault marka bi arabaydı concordemiydi neydi. Ama araba biraz eski ve çoook geniş bişi :) neyse kapladı yolu arabalar zorlanmaya başladı geçerken. Hemen polis gördü megafondan bilmem ne plakalı araç bekleme yapma bekleme yapma. Adam el kol hareketleriyle ekmek alacam hemen gidicem der gibi bişiler yaptı. Neyse beklemedeyiz arkadaşlar dükkanda oturuyoruz. 45 dakika sonra adam iş hanının içinden çıkar elinde ekmek mekmek yok :)) polis megafondan patlatır espriyi :D hani lan ekmek :D
gülmekten yarıldım :)
dur dur gaza gelmişken anlatim bi tane daha :)
bizim sitenin altındayım polis amca tutmuş bitane motorlu serseriyi ceza kesiyo. bende kapıda gülüyom adama polise :) arabanın içindeki polis megafona sarılıp bana gülme lan serseri gir içeri gir içeri demez mi :) bütün apartman balkonda :) 2 gün çıkmadım evden :D
-----------------------------Hiç biri Komik gelmedi Senin Anlattıkların kadar. :) Allah İyiliğini Versin.
-
3345: Yonca Evcimik konserindeki son durum nedir?
- 6220: Henüz Abone’yi söylemedi amirim.güzell koptum buraya:D
-
vay tbt de böle konular ilginç :)
-
Arkadaşlar tahribatta konuların kalitesi sahiden düşmeye başladı, konuyu açan arkadaş için konuşmuyorum, genel durum bu. "Adminler zaten gereğini yapar" veya "Ben hele açayım şu konuyu da olmadı en fazla 6 saatliğine banlarlar"diye düşünmek yerine tahribatın kalitesine uygun konular açalım.
TBT'yi hepimiz seviyoruz sonuçta, insan sevdiğine bunu yapar mı? :D
-
VIGILANTE bunu yazdı:
-----------------------------Arkadaşlar tahribatta konuların kalitesi sahiden düşmeye başladı, konuyu açan arkadaş için konuşmuyorum, genel durum bu. "Adminler zaten gereğini yapar" veya "Ben hele açayım şu konuyu da olmadı en fazla 6 saatliğine banlarlar"diye düşünmek yerine tahribatın kalitesine uygun konular açalım.
TBT'yi hepimiz seviyoruz sonuçta, insan sevdiğine bunu yapar mı? :D
-----------------------------Sevdiğimiz için Özgür Takılıyoruz Bence Bırakalım Her kes Tahribatı Kurallar Dahilinde Nasıl Yaşamak istiyorsa Öyle Yaşasın... Her Konu Açılabiliyor olması Tahribatın Eksisi değil Artısıdır bence. ;)
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------
VIGILANTE bunu yazdı:
-----------------------------Arkadaşlar tahribatta konuların kalitesi sahiden düşmeye başladı, konuyu açan arkadaş için konuşmuyorum, genel durum bu. "Adminler zaten gereğini yapar" veya "Ben hele açayım şu konuyu da olmadı en fazla 6 saatliğine banlarlar"diye düşünmek yerine tahribatın kalitesine uygun konular açalım.
TBT'yi hepimiz seviyoruz sonuçta, insan sevdiğine bunu yapar mı? :D
-----------------------------Sevdiğimiz için Özgür Takılıyoruz Bence Bırakalım Her kes Tahribatı Kurallar Dahilinde Nasıl Yaşamak istiyorsa Öyle Yaşasın... Her Konu Açılabiliyor olması Tahribatın Eksisi değil Artısıdır bence. ;)
-----------------------------
Tamam her konuyu açabiliyoruz bu iyi bir şey ama daha iyi olanı bu imkanımızı iyi yönde kullanıp nasıl desem daha "dolu" konular açmaktır.Böyle bir konudansa bir yardım konusunu tercih ederim ben mesela. Başka bir mürit de yararlanabilir en azından sana edilen yardımdan.
İnternetin Türkiye'de yayılmaya başladığı yıllarda her sitenin c/p yaptığı "Bunları Biliyor Muydunuz?", "Korkunç Hikayeler", "Zıpır Bilmeceler" gibisinden konular yaygınlaştığı için yaptım o yorumumu.
-
VIGILANTE bunu yazdı:
-----------------------------
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------
VIGILANTE bunu yazdı:
-----------------------------Arkadaşlar tahribatta konuların kalitesi sahiden düşmeye başladı, konuyu açan arkadaş için konuşmuyorum, genel durum bu. "Adminler zaten gereğini yapar" veya "Ben hele açayım şu konuyu da olmadı en fazla 6 saatliğine banlarlar"diye düşünmek yerine tahribatın kalitesine uygun konular açalım.
TBT'yi hepimiz seviyoruz sonuçta, insan sevdiğine bunu yapar mı? :D
-----------------------------Sevdiğimiz için Özgür Takılıyoruz Bence Bırakalım Her kes Tahribatı Kurallar Dahilinde Nasıl Yaşamak istiyorsa Öyle Yaşasın... Her Konu Açılabiliyor olması Tahribatın Eksisi değil Artısıdır bence. ;)
-----------------------------
Tamam her konuyu açabiliyoruz bu iyi bir şey ama daha iyi olanı bu imkanımızı iyi yönde kullanıp nasıl desem daha "dolu" konular açmaktır.Böyle bir konudansa bir yardım konusunu tercih ederim ben mesela. Başka bir mürit de yararlanabilir en azından sana edilen yardımdan.
İnternetin Türkiye'de yayılmaya başladığı yıllarda her sitenin c/p yaptığı "Bunları Biliyor Muydunuz?", "Korkunç Hikayeler", "Zıpır Bilmeceler" gibisinden konular yaygınlaştığı için yaptım o yorumumu.
-----------------------------Bence Yorulmuşsun, Yatmanı Dinlenmeni öneririm, Zira Yardım konuları ve Yardımseverliğimiz Tartışılmazdır bunu sende biliyorsun, Hangi yardım konusu Cevapsız kalmıştırki, Ne dersin. ?
