folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Polisin Görevi Nedir ? Yanlış Yere Mi Gitmişim ?



Polisin Görevi Nedir ? Yanlış Yere Mi Gitmişim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    kardeşim bana bir polis böyle yapacak onun varya......   ulan ortalığı ayağa kaldırırım....  git bas dilekçeyi şikayet duyurusu yap ozaman it gibi uğraşırlar..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Cüzdan çalındı mı yoksa, düşürdün mü?

    Diyelim ki çalındı ; alkollüysen kimse seni dinlemez ciddiye almaz boşuna kendine yorma, yanındakilerden borç al iki bira daha çek, soğuk sudan iyidir.

    Sonuç tutanak tutulmaz. Eve yollanırsın.

    Diyelim ki kendin Kaybettin/düşürdün ; adli olay olmadığı gerekçesiyle tutanak falan tutulmaz boşuna bağırıp çağırma yapılacak hiçbir şey yok. Fazla fazla sana

    yaptıkları gibi telefon numaranı alırlar yok gelen bırakan olursa biz seni ararız falan filan...

     

    Peki ne yapmalısın : 

    Arkadaşlarla akşam eğlenmeye çıktığını 2 kişi tarafından gasp edildiğini söylüyorsun. Kaybettim aman içinde kimlik var kart var şeklinde sakın ola ki karakola gitmeyin. Öyle olmuş olsa bile GASP edildiğinizi söyleyeceksiniz.

     

    Geçmiş olsun. Benim de başımdan geçti, orada olsam bira ısmarlardım valla :)

     


    Solak Cerrah
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    sene  geçen sene :D 4 arkadaş kuzenlerin apartmanın önündei parkta otuyruyoruz polis geldi kalkın dedi ne ol dedik kalkın iftardan sorna gelin oturun  :d abi oruç tutmuyoruz ki dedim adam benimle polemige girme kafir nie tutumuyon kalk siktir git beni küfürlü küfürlü konuşturma diyor(amk evladı orucun vardıysada küfürden sonra gitti zaten) bir suç mu işledik yok rahatsızlık mı verdik ee o da yok niye kalkıyoruz dedim adam dedi al al al al ana baktım gidiyor merkeze herif kolumdan tuutmuş  buyrun gidelim dedim amk  bakalım neymiş suçumuz görelim aldıalra araç 50mt gittik baktılar götü yemiyo sıktı bende geri adım atmadım indirdiler sonra adam birde görmiyeyim seni buralarda dedi :D ararsan parkta olucam oraya gelirsiniz dedim bastı gittiler o yüzdne hiç mi hiç sevmem amk polisleri


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cüzdan çalındı mı yoksa, düşürdün mü?

    Diyelim ki çalındı ; alkollüysen kimse seni dinlemez ciddiye almaz boşuna kendine yorma, yanındakilerden borç al iki bira daha çek, soğuk sudan iyidir.

    Sonuç tutanak tutulmaz. Eve yollanırsın.

    Diyelim ki kendin Kaybettin/düşürdün ; adli olay olmadığı gerekçesiyle tutanak falan tutulmaz boşuna bağırıp çağırma yapılacak hiçbir şey yok. Fazla fazla sana

    yaptıkları gibi telefon numaranı alırlar yok gelen bırakan olursa biz seni ararız falan filan...

     

    Peki ne yapmalısın :

    Arkadaşlarla akşam eğlenmeye çıktığını 2 kişi tarafından gasp edildiğini söylüyorsun. Kaybettim aman içinde kimlik var kart var şeklinde sakın ola ki karakola gitmeyin. Öyle olmuş olsa bile GASP edildiğinizi söyleyeceksiniz.

     

    Geçmiş olsun. Benim de başımdan geçti, orada olsam bira ısmarlardım valla :)

     


    -----------------------------

    Ben de "Alkol" olayına değincektim...

    Hocam adamlar bıkmışlardır her gün alakalı alakasız gelen serserilerden. Seni de alkollü gördüyse sallamamıştır gibime geliyor :S

    Ben ki İstanbul'da yaşamıyorum, Beyoğlu'nun ününü öğrendim, Tvler bile geceleri Beyoglu sokaklarında olup bitenleri göstere göstere meşhur ettiler.

    Aslında Bir şeyler yapılması gerekli gibi geliyor insana ama ayrıntısını bilmiyorum.

     Eleman görevini yapmıyor diye polisi savcıya şikayet etse ne olacak? Bi de savcının da dinlemediğini düşünün ki o saatte nereden bulacak savcıyı :)  Tam çileden çıkmalık psikoloji oluşur kişide. Nasıl ispatlıcak görevini yapmadığını? Ayrıca savcı polisin görevini yapmadığını düşünse bile giden cüzdan kimlik geri gelecek mi?

    ( Not: Polis de insan be, her yer çürümüşse polis ne yapsın. Bu şartlarda Polisde de görev aşkı, heyecan felan kalmıyor. Adamlara da hak veriyorum ben de pek haz etmesem de...)

    Bu şartlar altında İçmeye Devam Hoca... Çok Geçmiş Olsun...

     


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBarky
    DjBarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Kimlik, ehliyet v.b çalınma ve kaybetme durumlarında gazeteye hükümsüzdür ilanı vermek en garantili yoldur. 

     İlanı verdigin gazeteyi ise tarihinin ve gerçekçiliğine zarar gelmeyecegi şekilde ömrün boyunca saklamanda fayda var aksi bir olay yaşandıgında senin en büyük kanıtın odur.


    Hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır. http://www.youtube.com/watch?v=qd4O2AtXYSo
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    hırsızlık yapılmış neden bakmıyorlar anlamış değilim , barın güvenlik görüntülerine baktırsaydın yada baksaydın.


    ....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    DjBarky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kimlik, ehliyet v.b çalınma ve kaybetme durumlarında gazeteye hükümsüzdür ilanı vermek en garantili yoldur. 

     İlanı verdigin gazeteyi ise tarihinin ve gerçekçiliğine zarar gelmeyecegi şekilde ömrün boyunca saklamanda fayda var aksi bir olay yaşandıgında senin en büyük kanıtın odur.

     

     


    -----------------------------

     

    + şöyle bir düzeltme ek bilgilendirme yapmak istiyorum.

    Gazetede bir ton mağdur haberi okuduğumu hatırlıyorum, gazeteye hükümsüzdür versen de sakat durumlar meydana geliyor.

    Yani sanık durumuna düşüyorsun ve suçsuz olduğunu ispatlayamazsın sakata geliyorsun.

    Gazeteye ilan haricinde mutlaka bu vergi dairesi olayına başvur. Bunu yapmadan önce de bir şekilde karakolda tutanak tutturt.

    Veee bunları sakla :)

    İhmale gelmez... Eşeği Sağlam Kazığa Bağla...

    En garantisi şu gibi geliyor bana, ben olsam şöyle yapardım : "Adıma bir göbek adı ekletmek istiyorum de mahkemeye başvur, bunun için geçerli bir sebep bul. İşlem Bitince Artık Yeniden Doğdun. Mutluluklar..."

     


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Valla İstanbul gibi yerde işiniz şansa kalmış. Nerden bulacaklar cüzdanı? Kamera kayıtları incelense bile o kadar insanın olduğu şehirde bir cüzdan peşinde mi koşacaklar? Nasıl bir üslupla anlattılar bilmem de bu konuların çözülmesi zor. Hergün kaç cinayet, adam yaralama, soygun, dolandırıcılık, ... oluyor orada. İpini koparan İstanbul'a geliyor. Onlarda bıkmış. Gece 3'de İstanbul'da hiç gezilir mi? Orda ne olursa o saatlerde oluyor zaten. Kendinizi korumayı bilin. Tabi biraz işiniz şansa da kalmış. Sahip çıkacaksınız kendinize. Issız sokaklara girmeyeceksiniz. Yoksa kim kurtarsın sizi? Polise de her türlü laf edilmiş. Eviniz, işiniz, hayatınız bu adamlara emanet. Aldıkları 3 kuruş parayla gece gündüz, tatilsiz çalışıyorlar. İnsan biraz vefakar olur. Poliste netice de asker gibi birşey. Can güvenliğimiz onlara emanet. İyisi de vardır kötüsü de tabiki. İnsan sonuçta. Klonlamıyorlar. Ek olarak polis akrabam, tanıdığım vs yok. Şimdi biri gelir, saçma sapan teorileriyle malca alıntı yapar. Not düşeyim bunu da.


    λ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Biri şikayet etse alcagınız para cezasının yanında cezaevıne gırersiniz.Ayıp ya o polis olmasa ortalık ne olurdu .

    Sankı polıste mı var bır tek bu tarz olaylar.Hemşirelerde helekı doktorlar da nelerı var ya.

    Neden oluyor devlete kapagı attık nası olsa bır sey olmaz ve olmuyor bugun bır hemsırenın doktoru ogretmenın olacagı olay en fazla surgun tayın ve cok cok agırsa acıga alınmaktır.Hapis yatsalar bıle tekrar meslege devam etmektedırler.

    Artık devlette sözleşmeli alınmasının zamanı geldı bu tarz mesleklerde. Hepsi bundan kaynaklanıyor.

     

    Bizim de başımıza gelen olaylar da memurunu gore davranıs tarzı değişmekte.Bunları meslekle degıl kişle daha doğrusu karakterle alakası vardır.

     

    Ha nedır böyle bir şey mi oldu.Polis yada herhangı memur devlet kurumunda calışan cıkacaksın üst mevkısındekine şikayet edeceksin.Devlet şikayet ve denetmeleme mekanızmaları olusturulmalı her kurumda


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    DeaD_BY bunu yazdı:
    -----------------------------

    ats30 bunu yazdı:
    -----------------------------

    kusura bakma bana biraz palavra gibi geldi :)

    olay nerde oldu ve hangi karakola gittin.tam adres ve bilgi ver doğru mu değil mi öğreneyim.doğruysa,doğru mahkemeye hiç acıma suç duyurusunda bulun.

    yalansa...


    -----------------------------

    Beyoğlu Emniyet Müdürlüğü.İsmim Cahit.Saat 3.00-4.00 arası sabaha karşı.Not aldıkları kağıtta ismim yazılı hocam.


    -----------------------------

     

    erken gitmissin hocam adamlari uykularindan etmissindir ters davranmislardir. 8 den sonra gitseydin farkli olurdu :)


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
Toplam Hit: 7726 Toplam Mesaj: 42