Portatif Klima
-
Arkadaşlar ben uni de öğrenciyim ve ev sobalı ve ben ufodan hasta oluyorum. bu yuzden portatıf klıma almaya karar verdım sıcak ve soguk ozellıklerı olmalı bılgısı ılgısı yada kullanan var mı ? Ögrencı oldugum unutulmamalı bu yuzden ucuk fıyatları hıc soylemeyın :)
-
ne saçma bi konu hem de genele açılmış hacı abi google girip portatif klima yazamadın mı ?
-
açtım usta ama hanı pek bı bılgım yok bu konuda o yuzden kullanan varsa ona gore secım yaparım dedim
-
http://www.lmgtfy.com/?q=portatif+klima
-
Evaporatör (Soğutucu Bölme, Soğuk havayı üfleyen), Kondanser (Dış Ünite) hepsi içinde olduğu için sıcak hava tahliyesi yapıcak. Bu bir hortum yardımıyla ya da yanında kova vb. şeyler ile atılacak. Bunu düşün..
7000 + 9000 BTU oluyor genelde bunlar.
http://splendid.akcor.com.tr/urunler/klimalar/mobil/isssimo?gclid=CJKuhprd2LACFcGIDgod5HWc0Q -
-
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------Evaporatör (Soğutucu Bölme, Soğuk havayı üfleyen), Kondanser (Dış Ünite) hepsi içinde olduğu için sıcak hava tahliyesi yapıcak. Bu bir hortum yardımıyla ya da yanında kova vb. şeyler ile atılacak. Bunu düşün..
7000 + 9000 BTU oluyor genelde bunlar. Marka olarak Panasonic öneriyorum. Fiyatı bilemem :)
-----------------------------eyvallah hocam saolasın
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------http://www.ikincielklimam.com/detay.asp?ID=141
http://www.klimamerkezi.com/zibro-ph-233-sicak-soguk-mobil-klima_659.html
http://urun.gittigidiyor.com/ev-elektronigi/airfel-gazli-mobil-klima-sicak-soguk-a-sinifi-44245920
bunlara bi bak
-----------------------------sağol hocam aırfel iyiymiş
-
whoJetski bunu yazdı:
-----------------------------Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------Evaporatör (Soğutucu Bölme, Soğuk havayı üfleyen), Kondanser (Dış Ünite) hepsi içinde olduğu için sıcak hava tahliyesi yapıcak. Bu bir hortum yardımıyla ya da yanında kova vb. şeyler ile atılacak. Bunu düşün..
7000 + 9000 BTU oluyor genelde bunlar. Marka olarak Panasonic öneriyorum. Fiyatı bilemem :)
-----------------------------eyvallah hocam saolasın
-----------------------------
Panasonic'in portatif klimaları yokmuş ben var diye biliyodum hiç bakmadım :| -
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------whoJetski bunu yazdı:
-----------------------------Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------Evaporatör (Soğutucu Bölme, Soğuk havayı üfleyen), Kondanser (Dış Ünite) hepsi içinde olduğu için sıcak hava tahliyesi yapıcak. Bu bir hortum yardımıyla ya da yanında kova vb. şeyler ile atılacak. Bunu düşün..
7000 + 9000 BTU oluyor genelde bunlar. Marka olarak Panasonic öneriyorum. Fiyatı bilemem :)
-----------------------------eyvallah hocam saolasın
-----------------------------
Panasonic'in portatif klimaları yokmuş ben var diye biliyodum hiç bakmadım :|
-----------------------------aynen bende baktım bulamadım yınede sağol :)
-
Her türlü split klima, araç kliması gibi sorunlarda sorabilirsin. :|
