Portatif Klima

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek

    Arkadaşlar ben uni de öğrenciyim ve ev sobalı ve ben ufodan hasta oluyorum. bu yuzden portatıf klıma almaya karar verdım sıcak ve soguk ozellıklerı olmalı bılgısı ılgısı yada kullanan var mı ? Ögrencı oldugum unutulmamalı bu yuzden ucuk fıyatları hıc soylemeyın :)

     


    Hayat bir denklem...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    ne saçma bi konu hem de genele açılmış hacı abi google girip portatif klima yazamadın mı ?


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek

    açtım usta ama hanı pek bı bılgım yok bu konuda o yuzden kullanan varsa ona gore secım yaparım dedim


    Hayat bir denklem...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    http://www.lmgtfy.com/?q=portatif+klima


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Evaporatör (Soğutucu Bölme, Soğuk havayı üfleyen), Kondanser (Dış Ünite) hepsi içinde olduğu için sıcak hava tahliyesi yapıcak. Bu bir hortum yardımıyla ya da yanında kova vb. şeyler ile atılacak. Bunu düşün.. 

    7000 + 9000 BTU oluyor genelde bunlar. 

    http://splendid.akcor.com.tr/urunler/klimalar/mobil/isssimo?gclid=CJKuhprd2LACFcGIDgod5HWc0Q


    ne diyon?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Evaporatör (Soğutucu Bölme, Soğuk havayı üfleyen), Kondanser (Dış Ünite) hepsi içinde olduğu için sıcak hava tahliyesi yapıcak. Bu bir hortum yardımıyla ya da yanında kova vb. şeyler ile atılacak. Bunu düşün.. 

    7000 + 9000 BTU oluyor genelde bunlar. Marka olarak Panasonic öneriyorum. Fiyatı bilemem :)



    -----------------------------

    eyvallah hocam saolasın


    Hayat bir denklem...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek

    KaRaKuLe bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.ikincielklimam.com/detay.asp?ID=141

     

    http://www.klimamerkezi.com/zibro-ph-233-sicak-soguk-mobil-klima_659.html

    http://urun.gittigidiyor.com/ev-elektronigi/airfel-gazli-mobil-klima-sicak-soguk-a-sinifi-44245920

     

    bunlara bi bak


    -----------------------------

    sağol hocam aırfel iyiymiş


    Hayat bir denklem...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    whoJetski bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Evaporatör (Soğutucu Bölme, Soğuk havayı üfleyen), Kondanser (Dış Ünite) hepsi içinde olduğu için sıcak hava tahliyesi yapıcak. Bu bir hortum yardımıyla ya da yanında kova vb. şeyler ile atılacak. Bunu düşün.. 

    7000 + 9000 BTU oluyor genelde bunlar. Marka olarak Panasonic öneriyorum. Fiyatı bilemem :)



    -----------------------------

    eyvallah hocam saolasın


    -----------------------------

    Panasonic'in portatif klimaları yokmuş ben var diye biliyodum hiç bakmadım :| 


    ne diyon?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    whoJetski bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Evaporatör (Soğutucu Bölme, Soğuk havayı üfleyen), Kondanser (Dış Ünite) hepsi içinde olduğu için sıcak hava tahliyesi yapıcak. Bu bir hortum yardımıyla ya da yanında kova vb. şeyler ile atılacak. Bunu düşün.. 

    7000 + 9000 BTU oluyor genelde bunlar. Marka olarak Panasonic öneriyorum. Fiyatı bilemem :)



    -----------------------------

    eyvallah hocam saolasın


    -----------------------------

    Panasonic'in portatif klimaları yokmuş ben var diye biliyodum hiç bakmadım :| 


    -----------------------------

    aynen bende baktım bulamadım yınede sağol :)


    Hayat bir denklem...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Her türlü split klima, araç kliması gibi sorunlarda sorabilirsin. :| 


    ne diyon?
Toplam Hit: 2799 Toplam Mesaj: 23