Portatif Klima

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Her türlü split klima, araç kliması gibi sorunlarda sorabilirsin. :| 


    -----------------------------

    tamamdır bişey olursa pm atarım.


    Hayat bir denklem...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bladex38
    bladex38's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Portatif klimadan kastın taşınabilir portable klima ise onların pek bir portatifliği yok. Eninde sonunda hava sirkülasyonu için dışarıya borusu çıkması gerekiyor. Ayrıca motor bölümü odanın içinde kaldığı için gürültü yüksek.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek

    whoobay bunu yazdı:
    -----------------------------

    Portatif klimadan kastın taşınabilir portable klima ise onların pek bir portatifliği yok. Eninde sonunda hava sirkülasyonu için dışarıya borusu çıkması gerekiyor. Ayrıca motor bölümü odanın içinde kaldığı için gürültü yüksek.


    -----------------------------

    hocam araştırdım bıraz yorumlarda sesle ılgılı bısey denılmıyordu ama yınede bı bakarım.


    Hayat bir denklem...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    whoJetski bunu yazdı:
    -----------------------------

    whoobay bunu yazdı:
    -----------------------------

    Portatif klimadan kastın taşınabilir portable klima ise onların pek bir portatifliği yok. Eninde sonunda hava sirkülasyonu için dışarıya borusu çıkması gerekiyor. Ayrıca motor bölümü odanın içinde kaldığı için gürültü yüksek.


    -----------------------------

    hocam araştırdım bıraz yorumlarda sesle ılgılı bısey denılmıyordu ama yınede bı bakarım.


    -----------------------------

    Hayır hocam sessizdir. Çok değişik model fanlar mevcut. Ses çıkarmıyorlar. 

    Zaten portatif adı üstünde. Ev içerisinde olacağı için ses olayını düşünmüşlerdir manyak değiller :)  

    Sadece çok az bi vuuıv gibi bi ses olur :) Çok sessiz bir ortamda duyabilirsin onu.  


    ne diyon?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    @Daniel-Koo

    hocam benim arabanın kliması neden zor soğutmaya başladı açıorum anca 20 dakkada soğutuyo. polen filtresini felanmı değişicez napcaz ? araba 207 


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Dos_Attach bunu yazdı:
    -----------------------------

    @Daniel-Koo

    hocam benim arabanın kliması neden zor soğutmaya başladı açıorum anca 20 dakkada soğutuyo. polen filtresini felanmı değişicez napcaz ? araba 207 


    -----------------------------

    Polen filtresini yıkayıp temizlediğin halde soğutmuyorsa kompresörden şüphelenebiliriz bir de gaz yoktur. Kaçak varsa gaz sızdırır ve soğutmaz. Yani gaz o kaçaktan havaya karışır ve puff :) Zor soğutur. 

    Elektiriksel bir arızası yok. 3 ya da 6 ayda bir düzenli bakım yaptırırsan bu tip sorunları yaşamazsın hocam. Bi servise git bakım yaptır sorun düzelir :) 


    ne diyon?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    whoJetski bunu yazdı:
    -----------------------------

    whoobay bunu yazdı:
    -----------------------------

    Portatif klimadan kastın taşınabilir portable klima ise onların pek bir portatifliği yok. Eninde sonunda hava sirkülasyonu için dışarıya borusu çıkması gerekiyor. Ayrıca motor bölümü odanın içinde kaldığı için gürültü yüksek.


    -----------------------------

    hocam araştırdım bıraz yorumlarda sesle ılgılı bısey denılmıyordu ama yınede bı bakarım.


    -----------------------------

    Hayır hocam sessizdir. Çok değişik model fanlar mevcut. Ses çıkarmıyorlar. 

    Zaten portatif adı üstünde. Ev içerisinde olacağı için ses olayını düşünmüşlerdir manyak değiller :)  

    Sadece çok az bi vuuıv gibi bi ses olur :) Çok sessiz bir ortamda duyabilirsin onu.  


    -----------------------------

    yanı bende ole dusundum zaten genelde sesız dıyolar.


    Hayat bir denklem...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dos_Attach bunu yazdı:
    -----------------------------

    @Daniel-Koo

    hocam benim arabanın kliması neden zor soğutmaya başladı açıorum anca 20 dakkada soğutuyo. polen filtresini felanmı değişicez napcaz ? araba 207 


    -----------------------------

    Polen filtresini yıkayıp temizlediğin halde soğutmuyorsa kompresörden şüphelenebiliriz bir de gaz yoktur. Kaçak varsa gaz sızdırır ve soğutmaz. Yani gaz o kaçaktan havaya karışır ve puff :) Zor soğutur. 

    Elektiriksel bir arızası yok. 3 ya da 6 ayda bir düzenli bakım yaptırırsan bu tip sorunları yaşamazsın hocam. Bi servise git bakım yaptır sorun düzelir :) 


    -----------------------------

    hocam teşekkür ederm cevabın için. peki polen filtresini çıkarıp temizlesem yıkasam çitilesem faydası olurmu yoksa yenisinimi alayım. zaten şu 1 ay içinde komple filtreleri değiştiricem yağ,mazot,hava,polen...


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Çok ses yapar, çok elektrik tüketir.

    Soba borusu gibi hava tahliye borusu sıkıntı yaratır.

    Sen en iyisi boşver normal split klima al.

     

Toplam Hit: 2800 Toplam Mesaj: 23