Portatif Klima
-
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------Her türlü split klima, araç kliması gibi sorunlarda sorabilirsin. :|
-----------------------------tamamdır bişey olursa pm atarım.
-
-
Portatif klimadan kastın taşınabilir portable klima ise onların pek bir portatifliği yok. Eninde sonunda hava sirkülasyonu için dışarıya borusu çıkması gerekiyor. Ayrıca motor bölümü odanın içinde kaldığı için gürültü yüksek.
-
whoobay bunu yazdı:
-----------------------------Portatif klimadan kastın taşınabilir portable klima ise onların pek bir portatifliği yok. Eninde sonunda hava sirkülasyonu için dışarıya borusu çıkması gerekiyor. Ayrıca motor bölümü odanın içinde kaldığı için gürültü yüksek.
-----------------------------hocam araştırdım bıraz yorumlarda sesle ılgılı bısey denılmıyordu ama yınede bı bakarım.
-
whoJetski bunu yazdı:
-----------------------------whoobay bunu yazdı:
-----------------------------Portatif klimadan kastın taşınabilir portable klima ise onların pek bir portatifliği yok. Eninde sonunda hava sirkülasyonu için dışarıya borusu çıkması gerekiyor. Ayrıca motor bölümü odanın içinde kaldığı için gürültü yüksek.
-----------------------------hocam araştırdım bıraz yorumlarda sesle ılgılı bısey denılmıyordu ama yınede bı bakarım.
-----------------------------
Hayır hocam sessizdir. Çok değişik model fanlar mevcut. Ses çıkarmıyorlar.
Zaten portatif adı üstünde. Ev içerisinde olacağı için ses olayını düşünmüşlerdir manyak değiller :)
Sadece çok az bi vuuıv gibi bi ses olur :) Çok sessiz bir ortamda duyabilirsin onu. -
@Daniel-Koo
hocam benim arabanın kliması neden zor soğutmaya başladı açıorum anca 20 dakkada soğutuyo. polen filtresini felanmı değişicez napcaz ? araba 207 -
Dos_Attach bunu yazdı:
-----------------------------@Daniel-Koo
hocam benim arabanın kliması neden zor soğutmaya başladı açıorum anca 20 dakkada soğutuyo. polen filtresini felanmı değişicez napcaz ? araba 207
-----------------------------
Polen filtresini yıkayıp temizlediğin halde soğutmuyorsa kompresörden şüphelenebiliriz bir de gaz yoktur. Kaçak varsa gaz sızdırır ve soğutmaz. Yani gaz o kaçaktan havaya karışır ve puff :) Zor soğutur.
Elektiriksel bir arızası yok. 3 ya da 6 ayda bir düzenli bakım yaptırırsan bu tip sorunları yaşamazsın hocam. Bi servise git bakım yaptır sorun düzelir :) -
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------whoJetski bunu yazdı:
-----------------------------whoobay bunu yazdı:
-----------------------------Portatif klimadan kastın taşınabilir portable klima ise onların pek bir portatifliği yok. Eninde sonunda hava sirkülasyonu için dışarıya borusu çıkması gerekiyor. Ayrıca motor bölümü odanın içinde kaldığı için gürültü yüksek.
-----------------------------hocam araştırdım bıraz yorumlarda sesle ılgılı bısey denılmıyordu ama yınede bı bakarım.
-----------------------------
Hayır hocam sessizdir. Çok değişik model fanlar mevcut. Ses çıkarmıyorlar.
Zaten portatif adı üstünde. Ev içerisinde olacağı için ses olayını düşünmüşlerdir manyak değiller :)
Sadece çok az bi vuuıv gibi bi ses olur :) Çok sessiz bir ortamda duyabilirsin onu.
-----------------------------yanı bende ole dusundum zaten genelde sesız dıyolar.
-
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------Dos_Attach bunu yazdı:
-----------------------------@Daniel-Koo
hocam benim arabanın kliması neden zor soğutmaya başladı açıorum anca 20 dakkada soğutuyo. polen filtresini felanmı değişicez napcaz ? araba 207
-----------------------------
Polen filtresini yıkayıp temizlediğin halde soğutmuyorsa kompresörden şüphelenebiliriz bir de gaz yoktur. Kaçak varsa gaz sızdırır ve soğutmaz. Yani gaz o kaçaktan havaya karışır ve puff :) Zor soğutur.
Elektiriksel bir arızası yok. 3 ya da 6 ayda bir düzenli bakım yaptırırsan bu tip sorunları yaşamazsın hocam. Bi servise git bakım yaptır sorun düzelir :)
-----------------------------
hocam teşekkür ederm cevabın için. peki polen filtresini çıkarıp temizlesem yıkasam çitilesem faydası olurmu yoksa yenisinimi alayım. zaten şu 1 ay içinde komple filtreleri değiştiricem yağ,mazot,hava,polen... -
Çok ses yapar, çok elektrik tüketir.
Soba borusu gibi hava tahliye borusu sıkıntı yaratır.
Sen en iyisi boşver normal split klima al.
