Program Yüklendikten Sonraki Sıkıntı.
-
Merhaba arkadaşlar. 2 adet laptop' a SAP2000 ve BetonExpress programlarını yükledim. SAP2000 Kırık BetonExpress Lisanslı. Bir problemim yok gayet güzel çalışıyor. Başka 2 Laptop' a yine aynı şekilde iki programı yükledim ve programı açtığımda ikisinde de aşağıdaki uyarıyı veriyor ve açmıyor. Bilgisayarların işletim sistemi aynı fark yok. Windows 7 Home Premium 64Bit
Konu ile ilgili yardımlarınızı bekliyorum. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.
Hata uyarısı
Error Penceresinde
Internal error-PrintUtil-002
cannot write to file-illegal file name -
Bende
-
Bir allahın kulu mu yorum yapamaz. Bilgisini paylaşamaz. Boş işler uzmanı olmuş çıkmış TBT
-
Tık yok mu ?
-
okuyom ben ya
-
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------okuyom ben ya
-----------------------------amk adam ne diyor sen ne diyorsun ya..
-
Her defasında yönetici olarak çalıştırmayı dene...
-
ltcelik bunu yazdı:
-----------------------------Her defasında yönetici olarak çalıştırmayı dene...
-----------------------------denedim hocam denedim her yolu denedim sisteme format attım denedim yine olmuyor yine olmuyor :S
-
Yüklediğin programda hata var gerekli dosyayı okuyamıyor ilegal filan diyor program üreticisine baş vur lisanslı ürünmüş nasıl olsa,
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------Yüklediğin programda hata var gerekli dosyayı okuyamıyor ilegal filan diyor program üreticisine baş vur lisanslı ürünmüş nasıl olsa,
-----------------------------Hocam yazdıklarımı dikkatli okursan elimde tamamen lisanslı ve orjinal 4 laptop var. 2 Laptop' da sorunsuz çalışıyor. Diğer 2 laptop' da çalışmıyor bu uyarıyı veriyor. Programda sorun olsa diğer 2 laptop' da neden çalışsın ki. Haksızmıyım.
-
hocam versiyonu ne sap2000 in peki versiyon söyleyebilirmsiniz
