Program Yüklendikten Sonraki Sıkıntı.
-
Hacım senin ağda worm var...
-
ltcelik bunu yazdı:
-----------------------------Hacım senin ağda worm var...
-----------------------------Sorun çözüldü hocam :) Yönetimi bende olan bir ağa worm falan giremez merak etme :) Sağoalsın ilgin için.
-
hocam peki sorunu nasıl çözdün anlatabilirmisin ileride betoncu şu pro yüklenmiyo diye çıkarsa karşımıza malum adama bakmayalım boş boş ( %0,00001)
-
anlatmis ya
firma ile gorusup yeni lisans almis
soru cozulmus.
-
bensiz_aglama bunu yazdı:
-----------------------------hocam peki sorunu nasıl çözdün anlatabilirmisin ileride betoncu şu pro yüklenmiyo diye çıkarsa karşımıza malum adama bakmayalım boş boş ( %0,00001)
-----------------------------Hocam aslında sistemlik bir sorun yokmuş. Lisansları satın aldığımız firma sanırım lisansları yanlışlıkla iptal etmiş. Bizde her seferinde mevcut lisansları girdiğimizde bu uyarıyı veriyordu. Firmaya durumu izah ettim uzun uzun yazıştık ilk önce kabullenmediler ama ben baskın çıkınca lisansları tekrar çıkartmalarını istedim. Mevcut lisansları veri tabanından sildiler ve yeni linsans gönderdiler. Yeni lisansları girince herşey çözüldü :)
