Programlamaya Başlamak İsteyen Birine Tavsiyeleriniz ?
-
Hoca belli ki bu işlerde yenisin ve heveslisin.Bu çok güzel ama yakında kodlarla kafayı yiyince ben nerdeyim diyeceksin.Öyle aranıp durma.Okulda sana C++ gösterirler onla idare edersin.Okul başı zamanın bi kitap al kendine ondan hocayla beraber git.Zaten hocanın vereceği o projeler sana bişeyler katar.Sende bi şekilde sonra yolunu çizersin.Bu işler deneyim işi, çalışma işi.Zamanla anlarsın.Zamanı gelince oturur çalışırsın olur.Hadi kendine iyi bak.
-
direc c ye gir sen.
-
Programlama dili tavsiyesi yerine sana alqoritma öğren diyeceğim. Çünkü her dilde şiir yazmak aynı sadece imla kuralları değişiktir hocam :) mantığı kavra ister c yazarsın ister delphi farketmez..
-
aLman bunu yazdı:
-----------------------------Programlama dili tavsiyesi yerine sana alqoritma öğren diyeceğim. Çünkü her dilde şiir yazmak aynı sadece imla kuralları değişiktir hocam :) mantığı kavra ister c yazarsın ister delphi farketmez..
-----------------------------
dediklerine aynen katilmakla birlikte.algoritma ogrenmek icin kolay ve mantikli bir secimi bence c. sence?
-
c yazım kuralları yeni başlayan birini oldukça sıkabilir bence . Arkadaş mühendislik okuduquna qöre ya java yada c den baslıyacak . İkiside birbirine oldukça benzer. Eğer gerçekten programcı olmak istemiyorsan şimdiden bırak çünkü ilerde sevmediğin bir işi yapmak zorunda kalıcaksın.
-
Hocam c ile java birbirine syntax olarak benzer ama java programlamaya yeni başlayacak birisini çok zorlayacaktır.
-
chelishky bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam c ile java birbirine syntax olarak benzer ama java programlamaya yeni başlayacak birisini çok zorlayacaktır.
-----------------------------emek olmadan yemek olurmu hocam :)
-
2 yıllık pc myo yu 3 yılda bitirmiş bi vatandaş olarak eğer web kodlama bakıcaktsan html_asp_ asq_javascript yada html_php_sql olarak
eğer ki programlama diyorsan visual basic_c#_sql takıl derim
-
can498 bunu yazdı:
-----------------------------
2 yıllık pc myo yu 3 yılda bitirmiş bi vatandaş olarak eğer web kodlama bakıcaktsan html_asp_ asq_javascript yada html_php_sql olarak
eğer ki programlama diyorsan visual basic_c#_sql takıl derim
-----------------------------visual basic eskide kaldı hocam .net olarak kullanıcaksa vb6 kullansın yoksa öğrenmicekde qerek yok onun yerine full vcl compodent dolu delphi var hem basit hem qüçlü .
-
aLman bunu yazdı:
-----------------------------
can498 bunu yazdı:
-----------------------------
2 yıllık pc myo yu 3 yılda bitirmiş bi vatandaş olarak eğer web kodlama bakıcaktsan html_asp_ asq_javascript yada html_php_sql olarak
eğer ki programlama diyorsan visual basic_c#_sql takıl derim
-----------------------------visual basic eskide kaldı hocam .net olarak kullanıcaksa vb6 kullansın yoksa öğrenmicekde qerek yok onun yerine full vcl compodent dolu delphi var hem basit hem qüçlü .
-----------------------------vb işin temeli olduğundan öyle dedim. vb basittir bi kaç günde öğrenilir ve programlama mantığının öğrenebilineceği bi konu yoksa dediğin gibi artık işimize yaramaz. delphide aynı şekilde işe yaramıyor artık
