folder Tahribat.com Forumları
linefolder Programlamaya Giriş
linefolder Programlamaya Başlamak İsteyen Birine Tavsiyeleriniz ?



Programlamaya Başlamak İsteyen Birine Tavsiyeleriniz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ssemih
    ssemih's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    Hoca belli ki bu işlerde yenisin ve heveslisin.Bu çok güzel ama yakında kodlarla kafayı yiyince ben nerdeyim diyeceksin.Öyle aranıp durma.Okulda sana C++ gösterirler onla idare edersin.Okul başı zamanın bi kitap al kendine ondan hocayla beraber git.Zaten hocanın vereceği o projeler sana bişeyler katar.Sende bi şekilde sonra yolunu çizersin.Bu işler deneyim işi, çalışma işi.Zamanla anlarsın.Zamanı gelince oturur çalışırsın olur.Hadi kendine iyi bak.


    Birşeyler ilk aşkımı hatırlatsa da son aşkım sendin asla anlamasan da...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    direc c ye gir sen.


    anca gidersin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    Programlama dili tavsiyesi yerine sana alqoritma öğren diyeceğim.  Çünkü her dilde şiir yazmak aynı sadece imla kuralları değişiktir hocam :) mantığı kavra ister c yazarsın ister delphi farketmez..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    aLman bunu yazdı:
    -----------------------------

    Programlama dili tavsiyesi yerine sana alqoritma öğren diyeceğim.  Çünkü her dilde şiir yazmak aynı sadece imla kuralları değişiktir hocam :) mantığı kavra ister c yazarsın ister delphi farketmez..


    -----------------------------
    dediklerine aynen katilmakla birlikte.

    algoritma ogrenmek icin kolay ve mantikli bir secimi bence c. sence?


    anca gidersin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    c  yazım kuralları yeni başlayan birini oldukça sıkabilir bence .  Arkadaş mühendislik okuduquna qöre ya java yada c den baslıyacak . İkiside birbirine oldukça benzer. Eğer gerçekten programcı olmak istemiyorsan şimdiden bırak çünkü ilerde sevmediğin bir işi yapmak zorunda kalıcaksın.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    Hocam c ile java birbirine syntax olarak benzer ama java programlamaya yeni başlayacak birisini çok zorlayacaktır.


    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    chelishky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam c ile java birbirine syntax olarak benzer ama java programlamaya yeni başlayacak birisini çok zorlayacaktır.


    -----------------------------

    emek olmadan yemek olurmu hocam :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek

    2 yıllık pc myo yu 3 yılda bitirmiş bi vatandaş olarak eğer web kodlama bakıcaktsan html_asp_ asq_javascript yada html_php_sql olarak

    eğer ki programlama diyorsan visual basic_c#_sql takıl derim


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    can498 bunu yazdı:
    -----------------------------

    2 yıllık pc myo yu 3 yılda bitirmiş bi vatandaş olarak eğer web kodlama bakıcaktsan html_asp_ asq_javascript yada html_php_sql olarak

    eğer ki programlama diyorsan visual basic_c#_sql takıl derim


    -----------------------------

    visual basic eskide kaldı hocam .net olarak kullanıcaksa vb6 kullansın yoksa öğrenmicekde qerek yok  onun yerine full vcl compodent dolu delphi var hem basit hem qüçlü .

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek

    aLman bunu yazdı:
    -----------------------------

    can498 bunu yazdı:
    -----------------------------

    2 yıllık pc myo yu 3 yılda bitirmiş bi vatandaş olarak eğer web kodlama bakıcaktsan html_asp_ asq_javascript yada html_php_sql olarak

    eğer ki programlama diyorsan visual basic_c#_sql takıl derim


    -----------------------------

    visual basic eskide kaldı hocam .net olarak kullanıcaksa vb6 kullansın yoksa öğrenmicekde qerek yok  onun yerine full vcl compodent dolu delphi var hem basit hem qüçlü .


    -----------------------------

    vb işin temeli olduğundan öyle dedim. vb basittir bi kaç günde öğrenilir ve programlama mantığının öğrenebilineceği bi konu yoksa dediğin gibi artık işimize yaramaz. delphide aynı şekilde işe yaramıyor artık


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
Toplam Hit: 7143 Toplam Mesaj: 46