folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Punto Mu Yoksa İbiza Mı?



Punto Mu Yoksa İbiza Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihgs
    salihgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    ben bu karsilastirmada ibiza derdim.ama o paraya alacagin ibizadan da pek verim alamazsin. sen en iyisi fabia al hocam 1.4 101hp benzin+lpg  2004 2005 model guzel bir sey bulursun ibizadan da puntodan da daha iyi aractir.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    kampanya bitmesine az kaldı hala dönüş yok. olmazsa seat sevdamdan vazgeçicem sanırım.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    leon


    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
Toplam Hit: 5437 Toplam Mesaj: 34