Punto Mu Yoksa İbiza Mı?
-
ben bu karsilastirmada ibiza derdim.ama o paraya alacagin ibizadan da pek verim alamazsin. sen en iyisi fabia al hocam 1.4 101hp benzin+lpg 2004 2005 model guzel bir sey bulursun ibizadan da puntodan da daha iyi aractir.
-
kampanya bitmesine az kaldı hala dönüş yok. olmazsa seat sevdamdan vazgeçicem sanırım.
-
leon
Toplam Hit: 5437 Toplam Mesaj: 34
