R10 Uyelık Sorunu
-
Ka1nsha bunu yazdı
mail sağlayabilirim 2-3 kişi için
Ben alabilirim
-
bayramdaki üyeliklerin hepsini silmişler gerekçe olarakda eski banlanmış üyelerin geri dönüşü demişler 10 kere mail attım geri dönüş olmadı
ilk db nin silindigindede gene tbt de konu açılmıştı r10 net toplarlayamaz artık diye ama değişiklik olmadı
-
rewolt84 bunu yazdıKa1nsha bunu yazdı
mail sağlayabilirim 2-3 kişi için
Ben alabilirim
Hocalar davetiyem yok üyeliğim bile yok sadece kayıt olurken sanırım kurumsal mail istiyorlar örnk veriyorum @asdasd.com gibi bende dedim ki isterseniz size isminiz@enesergn.net şeklinde mail sağlayabilirim
-
Üyelik satan varsa ulaşabilirse sevinirim hocalar... :D
Skype villakilic
-
şu endüstri meslek liselerine bilgisayar bölümü açmayacaklardı amk
-
uyelık verebılecek bırısı yok mudur sımdı hacım
-
drexler bunu yazdı
uyelık verebılecek bırısı yok mudur sımdı hacım
Benım verdıgım ne oldu Sildilermı ?
-
sRcN bunu yazdı
r10 üye olduktan sonra god yada platin üyeliğe geçebilirsin daha yenilerde el değiştirdi yani eski yönetim siteyi sattı yeni yönetimde daha oturtamadı mı artık basiretsiz mi bilemicem bu sorunlar çok olmaya başladı. yakında patlar hiç üye olmak için çaba sarfetme bence :)
