Rapid Yağmuru Başadı 4
-
valla varsa bnada lutfen yolla bu aralar çok lazım
-
HacKeR_tr bunu yazdı:
-----------------------------
valla varsa bnada lutfen yolla bu aralar çok lazım
-----------------------------pm hakkım doldu müridler
isteyenlerin duvarına yazıcam rapidi alıp silsinler ok
-
kardeş bana da gönder bi tane de bana gönderdiklerin bi hafta olmadan bitio yaww
-
rapid sıkıntısı çeken olursa ben vesselam kardeşimin yolladıgı preyi seve seve paylaşırım isteyen pm atsın
-
bana da gönderirmisin.
-
wessalam kardeşim o kadar çok rapidyoksa bile 7 weya 8 tane de bende war:D
anlaşılan sen sağlam bi yere güzel gömüosun bunları sölede bnde dewam edeym millet rapidsiz kalmasın :D
-
bitmediyse bende alabilirim :)
-
vesselam bunu yazdı:
-----------------------------
ZyreX bunu yazdı:
-----------------------------Rapid kullanmıyorum arkadaşlar Torrent yetiyor yani istediğim için söylemiyorum da..Merak ettiğim şey şu,
Tbt de son zamanlarda herkes hayrına güzel işler yapıyor bulduğu rapidleri paylaşıyor..Bu,başka sitelerden tek tek filmlerin linkini copy+paste etmeye benziyor.Bunun yerine hepsini yazmak yerine site'nin ismini yazmak daha mantıklı değil mi.
Yani sadaka gibi,millet 2 tane rapidim var deyip ilk ikiye atacağım falan diyor ve başlık açıyorlar,sayfada doğal olarak az 15 kişi daha istiyor..Nerden bulduğunuzu anlatın da millet faydalansın.Bana balık verme tutmayı öğret misali..
-----------------------------ben hiç bir zaman ilk2 kişiye ilk 1500 kişiye falan demedim kardesım.elimde olan butun rapidleri dagıtıyorum ayrıca bunları baska siteden değil kendi çabalarımla buluyor ve dagıtıyorum ayrıca sadece tbt de dagıtıyorum.
ben ne sadaka veriom nede dua almak için bunu yapıom.KARDES BUNUN ADI PAYLASIM
bende senın gıbı muhalefetlere ne balık var ne de olta
-----------------------------"Yani sadaka gibi,millet 2 tane rapidim var deyip ilk ikiye atacağım falan diyor ve başlık açıyorlar." Demişim demekki bu sözüm sana değil,genele atfen.1-2 gün önce böyle bir başlık vardı ortak nokta ise Rapid.
Odak noktayı anlamamışsın belli ki..Bunun paylaşım olmadığını inkar etmedim ki ben.Oltana ihtiyacım yok zaten de celallenmene gerek yok ama belliki bir çok kişinin işine yarayabilir..
Çabalarımla buluyor ve dağıtıyorum diyorsun,işte çabalarını anlat diyorum bende ki millet hazıra alışmasın ve herkes çabalasın düşünsene o zaman tbt de olacak rapid pass'larını..
-
ZyreX bunu yazdı:
-----------------------------vesselam bunu yazdı:
-----------------------------
ZyreX bunu yazdı:
-----------------------------Rapid kullanmıyorum arkadaşlar Torrent yetiyor yani istediğim için söylemiyorum da..Merak ettiğim şey şu,
Tbt de son zamanlarda herkes hayrına güzel işler yapıyor bulduğu rapidleri paylaşıyor..Bu,başka sitelerden tek tek filmlerin linkini copy+paste etmeye benziyor.Bunun yerine hepsini yazmak yerine site'nin ismini yazmak daha mantıklı değil mi.
Yani sadaka gibi,millet 2 tane rapidim var deyip ilk ikiye atacağım falan diyor ve başlık açıyorlar,sayfada doğal olarak az 15 kişi daha istiyor..Nerden bulduğunuzu anlatın da millet faydalansın.Bana balık verme tutmayı öğret misali..
-----------------------------ben hiç bir zaman ilk2 kişiye ilk 1500 kişiye falan demedim kardesım.elimde olan butun rapidleri dagıtıyorum ayrıca bunları baska siteden değil kendi çabalarımla buluyor ve dagıtıyorum ayrıca sadece tbt de dagıtıyorum.
ben ne sadaka veriom nede dua almak için bunu yapıom.KARDES BUNUN ADI PAYLASIM
bende senın gıbı muhalefetlere ne balık var ne de olta
-----------------------------"Yani sadaka gibi,millet 2 tane rapidim var deyip ilk ikiye atacağım falan diyor ve başlık açıyorlar." Demişim demekki bu sözüm sana değil,genele atfen.1-2 gün önce böyle bir başlık vardı ortak nokta ise Rapid.
Odak noktayı anlamamışsın belli ki..Bunun paylaşım olmadığını inkar etmedim ki ben.Oltana ihtiyacım yok zaten de celallenmene gerek yok ama belliki bir çok kişinin işine yarayabilir..
Çabalarımla buluyor ve dağıtıyorum diyorsun,işte çabalarını anlat diyorum bende ki millet hazıra alışmasın ve herkes çabalasın düşünsene o zaman tbt de olacak rapid pass'larını..
-----------------------------şimdi zyreX kardeşim bu laf bana gelmiş gib ama bn daha yeni başladım we tbt deki arkadasalar yararlansın istedim elime her geçtiğinde listedeki ismi olan arkadaslara teker teker gönderiyorum
ayrıca kimseye sadaka wermioruz ha eğer sadaka isteyecek durumdaysan söle direk banka hesabından havale yapalım sanaelimde ne kadar warsa dağıtıyorum sırası ile ama işn açığı elimde o an kaçtane olduğunu da belirtmem lazımdır kimseyi boş yere ümitlendirip bekletmenin anlamı yok
-
ZyreX bunu yazdı:
-----------------------------vesselam bunu yazdı:
-----------------------------
ZyreX bunu yazdı:
-----------------------------Rapid kullanmıyorum arkadaşlar Torrent yetiyor yani istediğim için söylemiyorum da..Merak ettiğim şey şu,
Tbt de son zamanlarda herkes hayrına güzel işler yapıyor bulduğu rapidleri paylaşıyor..Bu,başka sitelerden tek tek filmlerin linkini copy+paste etmeye benziyor.Bunun yerine hepsini yazmak yerine site'nin ismini yazmak daha mantıklı değil mi.
Yani sadaka gibi,millet 2 tane rapidim var deyip ilk ikiye atacağım falan diyor ve başlık açıyorlar,sayfada doğal olarak az 15 kişi daha istiyor..Nerden bulduğunuzu anlatın da millet faydalansın.Bana balık verme tutmayı öğret misali..
-----------------------------ben hiç bir zaman ilk2 kişiye ilk 1500 kişiye falan demedim kardesım.elimde olan butun rapidleri dagıtıyorum ayrıca bunları baska siteden değil kendi çabalarımla buluyor ve dagıtıyorum ayrıca sadece tbt de dagıtıyorum.
ben ne sadaka veriom nede dua almak için bunu yapıom.KARDES BUNUN ADI PAYLASIM
bende senın gıbı muhalefetlere ne balık var ne de olta
-----------------------------"Yani sadaka gibi,millet 2 tane rapidim var deyip ilk ikiye atacağım falan diyor ve başlık açıyorlar." Demişim demekki bu sözüm sana değil,genele atfen.1-2 gün önce böyle bir başlık vardı ortak nokta ise Rapid.
Odak noktayı anlamamışsın belli ki..Bunun paylaşım olmadığını inkar etmedim ki ben.Oltana ihtiyacım yok zaten de celallenmene gerek yok ama belliki bir çok kişinin işine yarayabilir..
Çabalarımla buluyor ve dağıtıyorum diyorsun,işte çabalarını anlat diyorum bende ki millet hazıra alışmasın ve herkes çabalasın düşünsene o zaman tbt de olacak rapid pass'larını..
-----------------------------anlatmasına ne gerek war aç bak bakalım bu kadar süredir tbt desin ama nedense hiçbirşeyn nerde ve nasıl olduğunu bilmiosun...bay bi çalışman lazım bn tbt üyesi olmadan önce 4 ay tbt nin içnde gezdm araştrdım damdan düşme değilz bz senn gb
