folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Rapid Yağmuru Başadı 4



Rapid Yağmuru Başadı 4

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek
    valla varsa bnada  lutfen yolla bu aralar çok lazım

    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vesselam
    vesselam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------
    valla varsa bnada  lutfen yolla bu aralar çok lazım
    -----------------------------

    pm hakkım doldu müridler

    isteyenlerin duvarına yazıcam rapidi alıp silsinler ok


    Telegram @WVesselam
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beykozluu
    beykozluu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek
    kardeş bana da gönder bi tane de bana gönderdiklerin bi hafta olmadan bitio yaww

    TopLumda Hep itiLirz SanmaKi Buna iSteKLiyiz, Biz SadeCe SevdiKLerimizin eSeriyiz..!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    rapid sıkıntısı çeken olursa ben vesselam kardeşimin yolladıgı preyi seve seve paylaşırım isteyen pm atsın

    Konumu silenlere inat kürdüm
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ak1nc1
    ak1nc1's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    bana da gönderirmisin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legion_of_doom
    legion_of_doom's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2009
    Erkek

    wessalam kardeşim o kadar çok rapidyoksa bile 7 weya 8 tane de bende war:D

    anlaşılan sen sağlam bi yere güzel gömüosun bunları sölede bnde dewam edeym millet rapidsiz kalmasın :D 


    Biraz bilmek tehlikelidir. Ya derinliklerden iç ya da bilgeliğin tadını tatmaya kalkma! Çünkü sığ sular beyni zehirler, bol sular insanı temizler....-------------------pompey--------
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    bitmediyse bende alabilirim :)

    der die das
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek

    vesselam bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZyreX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Rapid kullanmıyorum arkadaşlar Torrent yetiyor yani istediğim için söylemiyorum da..Merak ettiğim şey şu,

    Tbt de son zamanlarda herkes hayrına güzel işler yapıyor bulduğu rapidleri paylaşıyor..Bu,başka sitelerden tek tek filmlerin linkini copy+paste etmeye benziyor.Bunun yerine hepsini yazmak yerine site'nin ismini yazmak daha mantıklı değil mi.

    Yani sadaka gibi,millet 2 tane rapidim var deyip ilk ikiye atacağım falan diyor ve başlık açıyorlar,sayfada doğal olarak az 15 kişi daha istiyor..Nerden bulduğunuzu anlatın da millet faydalansın.Bana balık verme tutmayı öğret misali..


    -----------------------------

    ben hiç bir zaman ilk2 kişiye ilk 1500 kişiye falan demedim kardesım.elimde olan butun rapidleri dagıtıyorum ayrıca bunları baska siteden değil kendi çabalarımla buluyor ve dagıtıyorum ayrıca sadece tbt de dagıtıyorum.

     ben ne sadaka veriom nede dua almak için bunu yapıom.KARDES BUNUN ADI PAYLASIM

    bende senın gıbı muhalefetlere ne balık var ne de olta


    -----------------------------

    "Yani sadaka gibi,millet 2 tane rapidim var deyip ilk ikiye atacağım falan diyor ve başlık açıyorlar." Demişim demekki bu sözüm sana değil,genele atfen.1-2 gün önce böyle bir başlık vardı ortak nokta ise Rapid.

    Odak noktayı anlamamışsın belli ki..Bunun paylaşım olmadığını inkar etmedim ki ben.Oltana ihtiyacım yok zaten de celallenmene gerek yok ama belliki bir çok kişinin işine yarayabilir..

    Çabalarımla buluyor ve dağıtıyorum diyorsun,işte çabalarını anlat diyorum bende ki millet hazıra alışmasın ve herkes çabalasın düşünsene o zaman tbt de olacak rapid pass'larını..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legion_of_doom
    legion_of_doom's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2009
    Erkek

    ZyreX bunu yazdı:
    -----------------------------

    vesselam bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZyreX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Rapid kullanmıyorum arkadaşlar Torrent yetiyor yani istediğim için söylemiyorum da..Merak ettiğim şey şu,

    Tbt de son zamanlarda herkes hayrına güzel işler yapıyor bulduğu rapidleri paylaşıyor..Bu,başka sitelerden tek tek filmlerin linkini copy+paste etmeye benziyor.Bunun yerine hepsini yazmak yerine site'nin ismini yazmak daha mantıklı değil mi.

    Yani sadaka gibi,millet 2 tane rapidim var deyip ilk ikiye atacağım falan diyor ve başlık açıyorlar,sayfada doğal olarak az 15 kişi daha istiyor..Nerden bulduğunuzu anlatın da millet faydalansın.Bana balık verme tutmayı öğret misali..


    -----------------------------

    ben hiç bir zaman ilk2 kişiye ilk 1500 kişiye falan demedim kardesım.elimde olan butun rapidleri dagıtıyorum ayrıca bunları baska siteden değil kendi çabalarımla buluyor ve dagıtıyorum ayrıca sadece tbt de dagıtıyorum.

    ben ne sadaka veriom nede dua almak için bunu yapıom.KARDES BUNUN ADI PAYLASIM

    bende senın gıbı muhalefetlere ne balık var ne de olta


    -----------------------------

    "Yani sadaka gibi,millet 2 tane rapidim var deyip ilk ikiye atacağım falan diyor ve başlık açıyorlar." Demişim demekki bu sözüm sana değil,genele atfen.1-2 gün önce böyle bir başlık vardı ortak nokta ise Rapid.

    Odak noktayı anlamamışsın belli ki..Bunun paylaşım olmadığını inkar etmedim ki ben.Oltana ihtiyacım yok zaten de celallenmene gerek yok ama belliki bir çok kişinin işine yarayabilir..

    Çabalarımla buluyor ve dağıtıyorum diyorsun,işte çabalarını anlat diyorum bende ki millet hazıra alışmasın ve herkes çabalasın düşünsene o zaman tbt de olacak rapid pass'larını..


    -----------------------------

     

    şimdi zyreX kardeşim bu laf bana gelmiş gib ama bn daha yeni başladım we tbt deki arkadasalar yararlansın istedim elime her geçtiğinde listedeki ismi olan arkadaslara teker teker gönderiyorum
    ayrıca kimseye sadaka wermioruz  ha eğer sadaka isteyecek durumdaysan söle direk banka hesabından havale yapalım sana

    elimde ne kadar warsa dağıtıyorum sırası ile ama işn açığı elimde o an kaçtane olduğunu da belirtmem lazımdır kimseyi boş yere ümitlendirip bekletmenin anlamı yok 


    Biraz bilmek tehlikelidir. Ya derinliklerden iç ya da bilgeliğin tadını tatmaya kalkma! Çünkü sığ sular beyni zehirler, bol sular insanı temizler....-------------------pompey--------
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legion_of_doom
    legion_of_doom's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2009
    Erkek

    ZyreX bunu yazdı:
    -----------------------------

    vesselam bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZyreX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Rapid kullanmıyorum arkadaşlar Torrent yetiyor yani istediğim için söylemiyorum da..Merak ettiğim şey şu,

    Tbt de son zamanlarda herkes hayrına güzel işler yapıyor bulduğu rapidleri paylaşıyor..Bu,başka sitelerden tek tek filmlerin linkini copy+paste etmeye benziyor.Bunun yerine hepsini yazmak yerine site'nin ismini yazmak daha mantıklı değil mi.

    Yani sadaka gibi,millet 2 tane rapidim var deyip ilk ikiye atacağım falan diyor ve başlık açıyorlar,sayfada doğal olarak az 15 kişi daha istiyor..Nerden bulduğunuzu anlatın da millet faydalansın.Bana balık verme tutmayı öğret misali..


    -----------------------------

    ben hiç bir zaman ilk2 kişiye ilk 1500 kişiye falan demedim kardesım.elimde olan butun rapidleri dagıtıyorum ayrıca bunları baska siteden değil kendi çabalarımla buluyor ve dagıtıyorum ayrıca sadece tbt de dagıtıyorum.

    ben ne sadaka veriom nede dua almak için bunu yapıom.KARDES BUNUN ADI PAYLASIM

    bende senın gıbı muhalefetlere ne balık var ne de olta


    -----------------------------

    "Yani sadaka gibi,millet 2 tane rapidim var deyip ilk ikiye atacağım falan diyor ve başlık açıyorlar." Demişim demekki bu sözüm sana değil,genele atfen.1-2 gün önce böyle bir başlık vardı ortak nokta ise Rapid.

    Odak noktayı anlamamışsın belli ki..Bunun paylaşım olmadığını inkar etmedim ki ben.Oltana ihtiyacım yok zaten de celallenmene gerek yok ama belliki bir çok kişinin işine yarayabilir..

    Çabalarımla buluyor ve dağıtıyorum diyorsun,işte çabalarını anlat diyorum bende ki millet hazıra alışmasın ve herkes çabalasın düşünsene o zaman tbt de olacak rapid pass'larını..


    -----------------------------

     

    anlatmasına ne gerek war aç bak bakalım bu kadar süredir tbt desin ama nedense hiçbirşeyn nerde ve nasıl olduğunu bilmiosun...bay bi çalışman lazım bn tbt üyesi olmadan önce 4 ay tbt nin içnde gezdm araştrdım damdan düşme değilz bz senn  gb 


    Biraz bilmek tehlikelidir. Ya derinliklerden iç ya da bilgeliğin tadını tatmaya kalkma! Çünkü sığ sular beyni zehirler, bol sular insanı temizler....-------------------pompey--------
Toplam Hit: 34623 Toplam Mesaj: 355